-Ale mě nedostanou vyrobil jsem nové vedení tyček z 19312 o síle 4mm. Sestavil zpět, nastavil časování a sekačka běží mnohem lépe, než když byla nová. Myslím, že s nějakým nastavováním motoru se moc nezabývali.
- Vše jsem "zdokumentoval" na fotkách
- Moje otázka zní: S jakými "kurvítky" se se v životě setkali?
2 reakcí na tento příspěvek Kurvítko
To s tima elektrolytama je podle ma taky urban legend, ze je to tak nabrzeny "schvalne" ...
No to by me zajimalo jestli bys to snadno opravitelny, ciste mechanicky a spolehlivy auto co nic nema koupil za cenu luxusniho auta - tzn treba milion a pul - protoze tolik by proste stalo....
PpII : ale vzdyt to lidi chtej, zakaznik tlaci na to aby si koupil auto za 199tis a to proste nejde udelat jinak nez ze se stale optimalizuje, setri se na materialu, na nutne technologii atd.
Kdyz budes mit na trhu stavajici bmw rady 5 za dejme tomu milion, a mercedesa kterej bude mit vse stejne, ale vyvoj bude mirenej na max spolehlivost, vyroba nebude setrit na vyobnich technologiich a materialech a bude stat 3miliony - myslis ze se najde dost lidi ktery si za pocitove stejny auto ty 2mice priplati? Nenajde a o tom to je.
Jen se muzeme domnivat, jaky podil na tom ma dlouhodoby trend miniaturizace a zlevnovani + kam az se posouva psychologicka hranice spolehlivosti, vs skutecny umysl delat si trh pro budouci produkci...
S priklady z autom.prumyslu bych byl opatrny. Ceny urcuje zejmena obchodni politika. Vychytat nejake bolistky by bez vetsich poblemu slo. Jenze proc by to delali, kdyz se to stejne prodava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko
Naposledy editováno 11.05.2015 13:59:16