Rád se projedu na dvou kolech. Jelikož jezdím do práce tak mám na výběr jestli jet autem, busem nebo na moto. Jezdím přes Brno. Busem dvě hodiny, autem dražší a je to krabice na čtyřech kolech. Spojím příjemné s užitečným-moto. Jaké moto? V mém případě bych bral 3 motorky. Na ty bohužel nemám. Měl bych xjr 1300- skvělá moto, na každodenní ježdení do práce velká spotřeba, přes město trápení motorky. Jinač bych s ní jezdil na výlety, ale mám rodinu, prácu, prácu na svém domě, koníček ryby, tak na ty výlety s motorkou toho moc nezbývá. Mít xjr jen na výlet dvakrát za rok je luxus. Druhou bych měl Suzuki V-strom 1000, nový model, dobře se hodí na naše silnice, pohldné svezení- ale stejné podmínky jak xjr- čas a papírky. Třetí bych měl skútra Kymco 300. Jede to, malá spotřeba, ale na ty výlety nic moc. Do práce jak dělaný, ale jen na cestu do práce. Automat nuda, rád řadím, podřaďuju.
Shrnutí- za sto tisíc jsem si koupil NC jetou dvě sezóny. Něco jsem vrazil na dolepšení přiznávám, ale do práce malá spotřeba, svižná jízda, ve městě jak skútr. Za ty peníze skútru, pohodlí ja v-stromu. Sem tam krásnej výletek po naší republice to NC stačí.
Nejsem žádnej srdovej motorkář, ale taky nemá rád lidi co si hned koupí motorku jen proto, že na ni mají, z nudy.
Je jasný, že každý si bude vychvalovat svoje. Já mám NC s výšše popsaných důvodů, škoda, že nemá víc koníků. Jsou motorky, který se mi taky nelíbí, některé krabice z 80., 90. let, ale to není důvod abych majitele napadal. Nebo sousedovi zapaloval "NC".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Che píše: zkuste mi vysvětlit znova výhody auta, foukajícího vzduch pod sebe - stále to nechápu
Dobre, myslel jsem ze mas alespon zakladni znalosti aerodynamiky, ale smele do toho...
Vztlak na aute vznika stejne jako vztlak na kridle letadla - tzn auto ani kridlo neni nadnaseno tim ze "fouka vzduch pod sebe" ale rozdilnejma rychlostma proudu vzduchu ktery ho obteka - kratsi strana (spodni) nizsi rychlost, vyssi tlak, delsi strana (horni) vyssi rychlost, nizsi tlak - rozdil tlaku pak vyvodi vztlak. Pokud mam spicate auto se spickou u silnice od ktere pak bezi obrys automobilu jako boule nahoru jen se zvetsuje delka te horni strany a zvysuje se vztlak - tzn se u aut jako 6ka bmw snazili vyrovnat rychlost proudeni nad a pod autem = prodlouzit a urychlit proud co obteka auto vespod - aby ten vztlak zmensili
Ano u zavodnich aut se hraje na neco jineho , spoilery se dotahuji az k zemi prostor pod autem se minimalizuje a nastoupi do hry mezni vrstva atd - trosku jinej level a taky takovy auto po bezny silnici daleko nedojede - takze aerodynamika zavodnich vozu s temi produkcnimi nelze tak snadno porovnavat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na NC
Naposledy editováno 18.11.2014 05:17:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... | jincom | 605 | 11.11.2023 v 02:11 maco |
honda obd Honda NC 700X | jack.fx | 4 | 11.7.2023 v 08:35 jack.fx |
Vzduchový filtr u Honda NC700X Honda NC 700X | Bad.1 | 17 | 23.6.2022 v 20:56 gugo |
Zvýšení výkonu a vypnutí omezovače... Honda NC 700X | Ličoun | 8 | 2.11.2021 v 16:02 assassin |
Honda NC 700X DTC Honda NC 700X | M1T | 7 | 12.9.2021 v 19:34 jack.fx |