globalmoto_duben_nolan





Téma: Reklamace 4kolky - řešení???
 
9.11.2014 v 18:44
Zdravím, měl bych velkou prosbu o radu.... Před měsícem jsem prodal sportovní 4kolku 440ccm/50KW r.v.2004 vyrobená v USA včetně motoru z CZ TP za 52tis.. Byla dotažena z německa,byl jsem 2majitel v ČR a měl ji 4 roky a jezdil jsme na ní sporadicky - najel jsem za tu dobu cca 700km bez sebemenších problémů,chytala i po dlouhém stání na brnk.Jelikož mi ležela takto nevyužívaná v garáži rozhodl jsem se jí prodat.Ráno mi volal kupec že si rovnou pro ni jede a když nekoupí tu moji tak jede pro jinou.Ještě jsem rychle sháněl baterku protože jsem ji měl na reklamaci.Tak jsem mu vše ukázal,kde se kontroluje olej,chladící kapalina,(bylo to schováno pod krytem světla)a dal mu 500sránkový manuál v EN Jelikož to byl čistokrevný závoďák neměl žádné kontrolky ani teploměr chlazení,pro otypování na značky byla doplněna blinkry, světly, a nějakým tachometrem, který ukazuje rychlost do 99km ale nepočítá km.Kupující provedl zkušební jízdu, kde už jezdil po zadním protože kolka měla brutální výkon. byl naprosto spokojený.Smlouvu jsem si stáhl tady z motorkářů a upravil na kolku a doplnil o provedenou zkušební jízdu.Ještě jsme se bavily že spotřební díly se dají u nás koupit(destičky atd ale ostatní v USA. Za 8 dní kupec volal že najel 350km a kousl se motor.Chce odstoupit od smlouvy a kolku mi vrátit na což jsem nepřistoupil,Teď před 4 dny mi volal že to dal do Autoservisu!! kde dělá jeho známý co dělá do krosek, ten oddělal víko a zjistil že je zadřený motor na klice,údajně motor v hrozném stavu -vyběhaný,převodovka také.V oleji údajně nějaké špony a nekvalitní - olej jsem tam osobně měnil před cca 150km za stejný který byl doporučený v manuálu (270,-Kč/l)motor je u nás neopravitelný nejsou ND.Prý mu to, aby to v Autoservisu rozdělali a případně udělali fotodokumentaci poradilu právníci z DASu, kterými mi teď vyhrožuje.Nabízí mi, že mi za 40tis kolku doveze zpět jinak to dá k soudu přes DAS, kde to má předem jasně vyhrané a já vše zaplatím až se prohnu a on je pojištěný na 500tis a je mu to jedno kolik budou soudy stát atd,atd....Jo a kolka je polopřepisu...
Omlouvám se takový elaborát, ale chtěl jsem aby jste byly v obraze,jak se mám zachovat co mi poradíte?????


Naposledy editováno 03.12.2015 17:35:47

Reklamace 4kolky - řešení???

8.5.2015 v 06:42 | Nahoru | #151

(reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

8.5.2015 v 09:46 | Nahoru | #152

rolos píše: Tomu znalci jsem řekl, že po tom co to někdo rozebral bez mého vědomí a bůhví co tam vyměnil - třeba ten olej se "šponama" na který svedli to zadření a hlavně skoro po půl roce ,je zbytečný abych u toho byl...Údajně prý jenom oddělali víko motoru a mají fotodokumentaci - tak jsem mu řekl, že kdo ví co všechno rozdělali, když jsem u toho nebyl a že když jsem dostal dopis z DASu, tak z toho servisu tam byl jen rukou psaný papír z hrubkama bez jakékoliv fotky.... Svědomí mám čisté už od začátku - pořád..... Jo na ten nick sxs525 mi to tady na fóru nikoho nenašlo....
PS. zatím bez právníka nebylo proč, jen jsem se radil se známým právníkem - ale hodně mi pomohly rady tady od Vás z fóra, ale mám ho nachystaného v záloze......



Hele pokud je ten právník dobrej a kamarád, na tvém místě bych se asi s ním domluvil. Asi vynaložíš nějaké peníze, ale za ten klid to stojí a pokud v tom chodit umí, tak hned napadne neprůhlednost celého postupu reklamace....

Reklamace 4kolky - řešení???

8.5.2015 v 09:51 | Nahoru | #153
Dost naivní přístup, aby jsi se ještě nedivil co všechno u soudu projde. Soudce když chce, tak si z posudku vybere co pochopí (chce/má motivaci pochopit) a na nějaké tvoje námitky nebude brát zřetel. Pak se můžeš odvolat, ale zpět od vyšší instance to dostane do dalšího kola zase ten samý soudce. Takhle to projedeš úplně s klidem a zaplatíš všechno i s chlupama. K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek.

Reklamace 4kolky - řešení???

8.5.2015 v 19:01 | Nahoru | #154
to assassin dík už jsem napsal o radu....
Počkám co bude, dával jsem tomu soudnímu znalci mail, tak uvidím jestli se mi ozve a co mi napíše,zatím to bylo jen sdělení že někam má jet udělat posudek na tu kolku.....

Naposledy editováno 09.05.2015 17:37:55

Reklamace 4kolky - řešení???

13.6.2015 v 23:56 | Nahoru | #155
Zdravím, takže zase dávám další příspěvek - ve čtvrtek 11.6. mi byl doručen tento dopis z advokátní kanceláře z Pardubic (už ne DAS...) s tímto vyjádřením soudního znalce - vše přikládám k přečtení a celou záležitost jsem nyní předal svému právnímu zástupci........

















































































































Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 00:34 | Nahoru | #156
ten znalec presne vystihuje co si o znalcich myslim....

Povoleny srouby na rozvodech? Samotnej servis priznal, ze se v rozvodech vrtal takze to je mimo...
Silikon jako dukaz ze motor byl otevrenej? Tyhle motory se repasuji komplet kazdejch par hodin, za tu dobu byl rozhozenej mockrat..
Zavarenej blok? Jasne, neni to koser oprava, ale u skryte vady by melo byt dokazano ze o tom puvodni majitel vedel, nebo staci aby existovala? Navic ani znalec neprokazal ze varenej blok jasne mel nejakou spojitost se zadrenim.
Pokud se to takhle fest kousne tak by se asi melo zkontrolovat olejove cerpadlo ne?
Rozbor, ze to nebylo prehratim/zatezi na zaklade stop na pistu je zajimavej, ale nebylo hned na zacatku receno ze se jim ten pist nepodarilo vyndat ?
Test chladici soustavy - neni tam napsano co testovali - co treba jestli spina vetrak?
A asi posledni vec ktera je pomerne jasna - v podstate z toho vyplyva ze rikaj ze za to mohl spatny/znecisteny olej. Opiraji se o to zes pri prodeji uvedl ze na oleji je najeto skoro nic. Kazdopadne oriznavaji, ze dotycny vedel, ze je olej 2roky stary - snad kazdy vyrobce doporucuje vymenu po xkm nebo po jednom roce, takze dvouletej olej mel byt jasne okamzite vymenen - sezen si nejakyho znalce co jim tohle otluce o hlavu.
Jo a vubec mi neni jasne jak muze znalec delat naky zavery kdyz po roce zkouma motor po roce u kteryho se nevi co se s nim za tu dobu delo a u kteryho je jisty ze ten motor nakej garazovej servis (ne ofiko servis cannondale :) ) rozebral a to docela dost ... (Rozvody treba)

Ten co to koupil je podle me zmrd, koupil si nevhodnej stroj na neco na co neni urcenej, absolutne nema paru jakou udrzbu takovy stroje vyzaduji a jaka je to financni sebvrazda, navic s tim jezdil a rval tam kvalty pretoze nevystavovala spojka a nejspis ani nepoznal pridirajici se motor a usmazil ho do smrti, prvni musela zacit mlatit klika, to muselo byt slyset - a misto aby to odstavil tak ten motor total popravil ... A jeste s tim poleti k soudu.

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 02:34 | Nahoru | #157
K soudu se chodí pro rozsudek a znalec tvoří posudek pro objednatele a proto ho ve prospěch objednatele znalec napíše. Tady vaří hodně z vody, ale z hlediska soudního procesu to uvařil docela pěkně. Pokud rolos nebude mít sakra dobrého obhájce (nesmysl, jsou to všechno víceméně amatéři) nebo neuvěřitelné štěstí na soudce (to spíš vyhraje ve sportce balík) tohle bude hodně těžké vyhrát. Ten posudek je typicky udělaný tak, aby soudce rozhodl ve prospěch žalované strany.
Ani bych se nedivil, kdyby ten povolenej šroub a stopy dření na víku vyrobil servis ... někdy se to tak dělá a nenaděláš nic
Zavařenej blok je jen taková berlička, navozuje dolem, že motor mohl být přidřenej od toho průrazu a pokud ne, tak rozhodně tím průrazem a neodbornou (si všimněte s jakým gustem používá nesmyslný výraz nepovolenou) opravou byla znehodnocena olejová náplň (totální fantasmagorie, ale hodí se k navození dojmu u laického soudce)
To co píše assassin s tím nevyndaným pístem a stopama, to by se mělo probrat se znalcem při objednávce oponentního posudku.
Rozhodně obhajobu točit na tom, že olej ten blbec nevyměnil, přestože na to byl jasně upozorněn, takže z jeho strany hrubé zanedbání a pokud by zadření bylo způsobeno olejovou náplní, vůbec by k němu nedošlo, pokud by neopomíjel úplně nejzákladnější úkony údržby.
Dál poukázat na totální destrukci motoru, kdy motor nebyl odstaven po zpozorování prvních nestandardních projevů. Rval tam kvalty přes zuby, nekontaktoval tě ohledně závady, nevyhledal odborný servis - závadu nijak neřešil a vysatvoval převodovku možné destrukci.... žalující je fakt strašnej debil.
Zpochybnit jejich zpochybňování celkově najetých km ... ve smlouvě je jasně stav tachometru ... nemůžeš km garantovat když nejsi první majitel.
Ono to znečištění oleje totiž nebude příčina zadření, ale následek. Příčinou je neblbuvzdorný motor v pazourách totálního debila.
Nebylo by od věci pohledat nemoci tohohle motoru různě po zahraničních fórech, důvody jeho opakovaných selhání a seznámit s tím svého znalce. Ten pak do posudku zapracuje, že tenhle konkrétní motor byl vyvynut pro sportovní účely a vyžaduje nadstandardní péči ... na což byl případně retard upozorněn.
Velká škoda, že jsi se vybodnul na přítomnost u zkoumání znalcem, oni bývají někdy rozumní a nechají se trochu ovlivnit. A to se vůbec nebavím o tom, že se někteří nechají uplatit a třeba bys teď měl po starostech.
Můžeš zpochybnit žádnou údržbu a pochybné užívání ze strany žalujícího, zpochybnit servis, zpochybnit posudek a stejně to může být k ničemu a celé to projedeš. No každopádně neprohrát ten soud bude velice těžké, držím palce.

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 08:14 | Nahoru | #158
Viz výše. Postavit to na tom, že na olej byl upozorněn, že je ho potřeba vyměnit. Dále posudek stanovuje pravděpodobnou příčinu, nikoliv skutečnou, jinak nikde jsem ani nečetl, že ta vada musela být už za prodeje (ale možná se pletu a přehlédl jsem to).

Upozornit na to, že čtyřkolku jsi prodal tak, jak jsi ji kupoval (stav kilomentrů odpovídá tomu, v jakém stavu jsi ji kupoval- doložit ideálně starou smlouvou). A ve finále napadnout i způsob uložení motoru neboť nejsi schopen identifikovat, že se skutečně jedná o motor, který byl ve čtyřkolce.

Mno a možná zkusit upozornit, že pokud by byly vady dány na tebe (prostě stav odpovídá soutěžnímu stroji v odpovídajícím stáří) vznikl by nebezpečný precendent, kdy by jakákoliv vada na sebestarším stroji šla na úkor prodejce a kupujícímu by tak byl garantován stav stroje odpovídající stroji naprosto novému- neboť nemůžeš vyloučit jakoukoliv vadu.

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 08:52 | Nahoru | #159
Jo mimochodem - znalec se toci na tom ze zadreno bylo kvuli znecisteni oleje kovovejma sponama a jako moznost uvadi neodbornou montaz rozvodoveho kola a jeho dreni o kryt.
Ikdyz si nemyslim ze duvod zadreni byl tento tak ja osobne bych mu otloukl to razeni pres zuby - evidentne nevystavovala spojka a on tam rval kvalty pres zuby a sam to dokonce v jedne z vypovedi priznava - no rekl bych ze to zencisteni oleje s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobilo to jeho razeni...
(Jinak samozrejme je to znecisteni az dusledek te totalni destrukce, bude tam namlety komplet ojnicni lozisko atd)

Ale jak rikaji ti nade mnou, chtelo by to znalce co to dokaze podat tak ze i blbej soudce pochopi, ze je to blbost.

Normalni lidi nikdy nepochopi, ze tyhle motory maj zivotnost v hodinach a pak se komplet renovuji... Proste nikoho nenapadne ze by si nekdo tak nicemnou vec poridil ...
Moje rodina je cela slozena z techniku - otec konstrukter, stryc automechanik a nad servisovanim meho berga jen nechapave krouti hlavou... Takze je mi jasny jak to berou laikove...

Naposledy editováno 14.06.2015 08:54:07

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 11:45 | Nahoru | #160
díky za odpovědi - přesně tak to vidím i já - spousta dohadů možných příčin ale argument který by to dokazoval žádný - příčina byla asi zjištěna správně, ale to jak je to podáno od znalce ve prospěch kupujícího rozhodně není košer....Ten olej měl být vyměněn 2x a to hned po koupi protože byl 2 roky starý a asi cca 100km jsem na něm najel Já a pak po každých 10mth( což jsou v podstatě 3 odpoledne ježdění...) jak přikazuje servisní manuál, kterého kopii přikládám....kupec na ní udajně byl 4x!!! a najel 400km???? v terénu ??? protože neměl TP a nikdy sjednané zákonné pojištění a čtyřkolka je podle uvedených mých SPZ od soudního znalce pořád v polopřevodu!!!!! Docela mi tam vadí jak soudní znalec zpochybňuje moje najeté km (myslel jsem že posuzuje stav motoru a příčiny závady a ne co kdo řekne a jak to mohlo být kdyby....)A přesně nikdo nezjistí kolik měla skutečně najeto, tachometr/počítadlo km ani mth nikdy neměla ani jiné kontrolky(teplota, olej)takže jsem mluvil pouze za sebe, kolik já jsem najel km. Já měl tu čtyřkolku jako sběratelský kus a fanda značky, občas 2x do roka jsem ji vytáhl a lehce projel.Po koupi jsem na ní jezdil i víc, ale pak u nás začal být problém s ježděním po lesích, kdy bandy mladej kluků na kroskách bez značek řádily po lesích a dělaly se na hony jak od lesů tak policie. A na silnici se mi ji trápit nechtělo....Bylo mi od začátku jasné když jsem ji kupoval že jakékoliv velké ježdění a rasování v terénu by bylo hooodně drahé na údržbě i případných opravách.....













(reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 11:55 | Nahoru | #161
rolos> Což je pak dobrý argument, že pokud by vada byla už při prodeji a on skutečně dodržel servisní interval, zajistil by vadu ještě před tím, než se projevila. Ty špony by totiž v tom oleji byly.

Bohužel bude to chtít revizní posudek od jiného znalce, který by měl vyloučit to, že vada už mohla být při prodeji - vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o závodní motor a ne obyčejný 4T. Ale popravdě už samotné provedení, že motor někde půl roku stojí.

Možná by stálo za to se i podívat na nezávislost znalce, zda nemá nějaké konexe s vlastníkem (kupujícím), servisem nebo advokátní kanceláří...

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 12:37 | Nahoru | #162
Asi zacnu davat do kupni smlouvy dodatek, ze stroj prodavam jako nefunkcni

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 12:52 | Nahoru | #163
rolos: kdyby jsi u zkoumán motoru byl, to že olej měl být vyměněn mezitím až dvakrát, by jsi znalci řekl a tenhle posudek třeba vůbec nemusel vzniknout tak jak je napsaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 13:42 | Nahoru | #164
joone> Na druhou stranu, takhle má obranu na odbornost znalce- neboť naprosto nezhodnotil vlastnosti motoru- že je určení na závody a tudíž má přísnější podmínky na servis. Jinak by to znalec mohl zneužít a napsat takhle "soutěžní vlastnosti nemají vliv na vadu" (nebo něco podobného v tom smyslu). Základem je tedy nechat si zpracovat revizní posudek.

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 14:39 | Nahoru | #165
qeeg: no já bych se snažil předejít tomu, aby tento posudek vznikl v tomto znění. Teď bude vypracován revizní posudek v opačném znění a soud logicky nařídí nový posudek a na jeho vyznění už žádný vliv mít rolos nebude a jeho vyznění je naprosto nepředvídatelné, stejně jako rozhodnutí soudu.

Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 19:37 | Nahoru | #166
pokud je to renomovaný soudní znalec jak se mi představiltak si měl něco o té čtyřkolce a hlavně motoru nastudovat, nebo aspoň mrknout do toho manuálu, který jsem kupci předal se čtyřkolkou, takhle mi to moc profesionální vůbec nepřipadá a aspoň mám něco v rukávu pro případný soud......

(reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

14.6.2015 v 19:44 | Nahoru | #167

Qeeg píše: joone> Na druhou stranu, takhle má obranu na odbornost znalce- neboť naprosto nezhodnotil vlastnosti motoru- že je určení na závody a tudíž má přísnější podmínky na servis. Jinak by to znalec mohl zneužít a napsat takhle "soutěžní vlastnosti nemají vliv na vadu" (nebo něco podobného v tom smyslu). Základem je tedy nechat si zpracovat revizní posudek.



on tam naopak někde sám píše že čtyřkolka vyžaduje pouze občasnou!!! kontrolu stavu..... a navíc teda ještě olej ode mě určený na výměnu = skrytá vada?????

Reklamace 4kolky - řešení???

22.10.2015 v 23:04 | Nahoru | #168
Zdravím všechny ,
takže se zase po delší době ozývám se svým problémem - včera mi byla doručena žaloba od soudu kterou přikládám.....Zaráží mě že celá žaloba je postavena na stavu tachometru,který čtyřkolka ve své podstatě plně závodního stroje nikdy neměla a doplněný tachometr(vlastně pouze funkční rychloměr a ukazatele směru)z jiného vozidla na splnění podmínek homologace nikdy nebyl a nemohl být funkční.A pokud jde o slovíčkaření,tak v kupní smlouvě je uveden stav tachometru a nikoliv uvedeno počet najetých kilometrů.....Nevím možná se mýlím, ale podle občanského zákoníku je reklamace na skryté vady možná 1/2 roku od prodeje věci a v rozsudku je napsáno odstoupení od smlouvy je ze dne 9.6.2015 tj. 9 měsíců od koupě. Nikde tam také není napsáno kupec nesprávným provozováním ale hlavně zanedbanou údržbou(neprovedenou výměnou oleje a to nejméně 2x!!) ze čtyřkolky udělal zadřením motoru nepojízdný vrak, navíc teď bez STK a s propadlou SPZ(neprovedený polopřevod na kupujícího)Díky moc za případné komentáře...... Standa


















Reklamace 4kolky - řešení???

22.10.2015 v 23:27 | Nahoru | #169

Reklamace 4kolky - řešení???

23.10.2015 v 03:12 | Nahoru | #170
T0 je hnus...

Reklamace 4kolky - řešení???

23.10.2015 v 11:06 | Nahoru | #171
Tak dobrá zpráva je, že se vysral na to zadření, protože mu asi někdo správně řekl, že je ocas, protože za to může sám, neměl do toho hrabat atd.

Špatná zpráva je, že pokud neprokážeš, že věděl o tom, že tacho je nefunkční, údaj je nesprávný a že jsi nelhal, tak tě imo docela solidně uvařil. Prostě tu čtyřkolku nechce a jeho právník našel celkem šikovnou skulinu.

Každopádně je to zatím jen vyjádření k žalobě, ty se vyjádříš, asi se nařídí jednání, mělo by proběhnout dokazování, pak rozhodne místně příslušný soud, což je často jen taková rozehrávka celé hry, následují opravné prostředky. I ty náklady jsou zatím jen to, co si představuje advokát protistrany a ne reál, co rozhodne soud. Za mě - tvým ukolém teď bude prokázat, že borec si koupil závodničku s nefunkčním tacho a věděl o tom. Nic dalšího teď soud zajímat nebude, protože to nikdo nežaluje.

Reklamace 4kolky - řešení???

23.10.2015 v 11:35 | Nahoru | #172
Právníka a hned.

Mimochodem, jak prokáže, že mu o tom Rolos neříkal? Jedná se pouze o tachometr určený indikaci, kdy je potřeba vyměnit olej, nikoliv k tomu, aby měřil skutečný počet kilometrů, když jím ani předmětné vozidlo v originálním stavu nedisponuje. Těch 1500 km by snad neuvěřil ani blbec.....

Reklamace 4kolky - řešení???

23.10.2015 v 18:29 | Nahoru | #173
Hanys: hele tohle je prece bezne u 99tinprocent autobazaru - rikaji ze to je stav tachometru, ne najete kilometry. To ze ma takovej stav ten tachometr je pomerne jasny, to neni slozity dokazat - on ale hned pise ze stav tachometru je pocet najetych km a ten nesedi. Jenze to je podle me nesmysl. To je je jako kdybych rekl ze jsou nove gumy a on rekl ze musi byt i to auto nove... Protoze jak hodne jsou gumy sjete prece ukaze i na to kolik auto najelo.

Tohle prece uz musel mockrat resit pravnik nejakeho vetsiho bazaru, proto se tam prece pise ze je to stav tacho a ne najete km....

Taky by se asi mohl najit judikat tykajici se toho jestli stav tachometru je jednoznacnej ukazatel najetejch km a jak je to s odpovednosti kdyz to nesedi.

Kazdopadne pravnik a zkusil bych se klidne poptat nakyho bazaristy jestli znas....

Reklamace 4kolky - řešení???

23.10.2015 v 21:48 | Nahoru | #174
Hele, když to neklapne tak to pak od tebe odkoupím, ten motor je vcelku raritka i ta 4.kolka. Tak bych se mohl v něčem hrabat... Na výrobu dílů do motoru mám lidi co uměj skoro nemožný a v zimě na tom musí být nehorázná prdel. Takže kdyby to skončilo blbě, děj vědět... Ale dobrej právník tě z toho dostane jak prd... Po výhře u soudu mi dej kontakt na toho kupce

Reklamace 4kolky - řešení???

24.10.2015 v 03:29 | Nahoru | #175
Musí to dokázat z prostého důvodu. Napsal a potvrdil to ve smlouvě. Ta smlouva je tak napsaná a na tom se jeho právník točí. Z toho bude vycházet soud. Soud nebude řešit nic jiného, než je žalováno.

Tedy: Je ve sml. napsán stav km a ten jasně nesedí? Ano. Tím pádem má právo odstoupit. Žádné věci kolem se nebudou řešit.

A proto můj laický názor (po pár absolvovaných soudech) je - doložit, že kupující věděl, že tacho je jen indikátor výměmy oleje.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace 4kolky - řešení???

25.10.2015 v 22:38 | Nahoru | #176
Díky za rady a podněty.Ten tachometr tam byl dodatečně dodán kvůli homologaci pro provoz na veřejných komunikacích a už byl použitý asi z nějakého skůtru ukazoval jen rychlost do 99km/h a měl kontrolky směrovek a světel, jako počítadlo km nikdy nefungoval ani nemohl - motor na to nebyl uzpůsobený - hodnota stavu pochází z předešlého stroje.Také jsem to kupujícímu při prodeji řekl a že můžu doložit jen to co jsem najezdil za 5 let co jsem kolku vlastnil a že poslední 2 roky jenom stála v garáži, takže ať si ihned vymění všechny náplně, ale bylo to mezi 4 očima v garáži, takže je jasné že to u soudu popře...Smlouvu jsem si stáhl tady z motorkářů a jelikož jsem nikdy nic podobného neprodával ani auto, tak jsem ji vyplnil poctivě vyplnil včetně toho stavu tachometru - neviděl jsem v tom nic zlého - kdyby tam bylo počet najetých km to už bych tam nenapsal, když jsem věděl že počítadlo není funkční.....Celou věc jsem předal právníkovy a teď čekám až se mi po prostudování všech materiálů ozve........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

25.10.2015 v 22:47 | Nahoru | #177
rolos> A můžeš doložit, že tam origo žádný tachometr nebyl (potvrzení výrobce, ..)? A jak dokazují, že jeho stav = počet celkově najetých km? Vždyť je to jen relativní údaj, můžou max ukázat, kolik najeli od zakoupení....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

25.10.2015 v 23:50 | Nahoru | #178

Hornetyk píše: rolos> A můžeš doložit, že tam origo žádný tachometr nebyl (potvrzení výrobce, ..)? A jak dokazují, že jeho stav = počet celkově najetých km? Vždyť je to jen relativní údaj, můžou max ukázat, kolik najeli od zakoupení....



nedokazujou - viz vyse to obvineni - proste pravnik napsal, stav tachometru rovna se stav najetych km - coz se ale myslim dost plete....

(reakce na) Reklamace 4kolky - řešení???

26.10.2015 v 00:09 | Nahoru | #179
assassin> Však to píšu: lze doložit, že to z výroby žádnej tachec nemá?

Reklamace 4kolky - řešení???

26.10.2015 v 00:10 | Nahoru | #180
můžu to doložit - mám originál okopírovaný anglický manuál od výrobce, co se dával ke kolce (300stran -jeden jsem předal se čtyřkolkou i kupujícímu!!) na kolce která tam je vyobrazena není žádný tachometr, ani počítadlo motohodin,ani kontrolka oleje prostě nic a ani popis že by tam někdy něco takového kdy bylo ...Byl to čistokrevný závoďák, jak mi někdo psal s životností max 150mth do kompletní GO motoru....na konci manuálu jsou tabulky s údržbou a časy v mth na výměnu náplní atd,atd...
Ty jejich najeté kilometry od koupě také jen odhadují(údajně 300-400km) viz ta zpráva od soudního znalce....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist