globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlakový kompresor do sání.
Tak turbo je se svou pomalou reakci na plyn a celkovou komplikovanosti/niceni motoru davno vtrapu, ale tohle by uspet mohlo shani se maly brutalne atmosfericky lehky tlakovy compresor co motoru doda o tech 20 poniku navic

Naposledy editováno 06.11.2014 15:23:50
Předchozí
1 2
Následující

Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:25 | Nahoru | #1
Zabijte ho nekdo uz

2 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:30 | Nahoru | #2

atmosfericky lehky tlakovy compresor



Takže chceš kompresor, ale přitom aby byl motor stále atmosféricky plněn? Už s těmi výmysly přestaň, opakovaný vtip skutečně přestává býti vtipem a akorát si koleduješ o ban, stejně jako kokoška/páreček.

Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:32 | Nahoru | #3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:36 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: Takže chceš kompresor, ale přitom aby byl motor stále atmosféricky plněn? Už s těmi výmysly přestaň, opakovaný vtip skutečně přestává býti vtipem a akorát si koleduješ o ban, stejně jako kokoška/páreček.


jestes zapomenul na toho metrosexualniho sexperta s hemeroidama a dedeckem!!!!
Ten zmizel.Ze by se pani moderatori vzpamatovali a misto do nejctenejsich ho poslai tam kam patri?????

Naposledy editováno 06.11.2014 15:37:19

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:38 | Nahoru | #5

J.M.K. píše: Takže chceš kompresor, ale přitom aby byl motor stále atmosféricky plněn? Už s těmi výmysly přestaň, opakovaný vtip skutečně přestává býti vtipem a akorát si koleduješ o ban, stejně jako kokoška/páreček.



Uz sem to otestoval....airbox pod tlakem a rucicka otacek litala jak silena...jinak se to pouziva i v par konceptech nevim, proc by to mel byt vymysl a uz vubec proc by to nemelo fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:40 | Nahoru | #6
sered> Expert padrino11 už tam je, viz nástěnka. A Masakr jej zřejmě bude brzy následovat, pokud je mezi moderátory někdo s podobno náturou, jakou mám já. Ale bohužel asi není, jelikož to by se tu takové kraviny v poslední době nemnožily jako králíci v Austrálii. Jedno varování - druhé varování - BAN.

1 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:47 | Nahoru | #7
Ty jsi fakt MASAKR Dej tam motor z vrtulníku a budeš mít pokoj

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 15:49 | Nahoru | #8

J.M.K. píše: sered> Expert padrino11 už tam je, viz nástěnka. A Masakr jej zřejmě bude brzy následovat, pokud je mezi moderátory někdo s podobno náturou, jakou mám já. Ale bohužel asi není, jelikož to by se tu takové kraviny v poslední době nemnožily jako králíci v Austrálii. Jedno varování - druhé varování - BAN.



:DDD nechapu jaky mate problem pane .....Ban neni problem :D Ten mam snad vsude byl jsem nucen naucit se ho obchazet:DDD

A priste k tematu, jinak vas uz budu nucen gumovat a to bych nerad, kdyz vas mam tak rad :D

Naposledy editováno 06.11.2014 15:52:21

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 16:10 | Nahoru | #9

rybíz5 píše: Ty jsi fakt MASAKR Dej tam motor z vrtulníku a budeš mít pokoj



To je tak drhy, ze uz bych moch koupit celou takto udelanou masinu...s palivem neni problem .. Jede to i na naftu misto leteckyho benzinu, horsi je to s postavanim na semaforech, protoze jak to vysava z okoli vzduch je dost ryziko, ze z nedostatku vzduchu omdlis stejne jako lide v blizkem okoli coz je zasadni problem...takze prilbice s dychaci maskou jak u f16 da se to koupit celkem levne .... pisou to i v prirucce
..max.2 minuty staat

Naposledy editováno 06.11.2014 16:12:04

Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 16:15 | Nahoru | #10
Jasně, to řešení tady je. Jmenuje se turbonátor. Stačí pohledat na netu.

Třeba video


Ale efektivnější je elektrický kompresor a plnit motor přetlakem. Beztak ti spousta proudu jde vniveč, protože ho sežere napěťový regulátor. Takže tam dát vysokootáčkový elektromotor (ideálně alespoň 50tis rpm), něco takového:


Ale trochu menšího. Tohle fouká 1,4 atmosféry.

1 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 16:28 | Nahoru | #11
Turbo ventilatory jsem tam daval nedavno 2 a nepatrny zlepseni v otackach... On je dost problem s vahou a napajenim :D ... Asi to bude chtit 3 moto lithiovky a lepsi alternator/ regulator urcite usmernovac, menicku napeti ... Nic nejde jednoduse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 16:33 | Nahoru | #12

KapitanMasakr píše: Turbo ventilatory jsem tam daval nedavno 2 a nepatrny zlepseni v otackach... On je dost problem s vahou a napajenim :D ... Asi to bude chtit 3 moto lithiovky a lepsi alternator/ regulator urcite usmernovac, menicku napeti ... Nic nejde jednoduse

nejde to jednoduše, ale beztak je to nakonec nejefektivnější řešení. Musíš tu turbínu hnát do otáček, aby měla nějaký solidní plnící tlak Jestli točíš nějakých směšných 10tis otáček, tak je to zbytečná práce.
Ověřené je turbo ze Smarta (CDI 800ccm motor). Je malé a elektrikou snadno roztočitelné.

Držím palce

Naposledy editováno 06.11.2014 16:33:17

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 17:44 | Nahoru | #13

seikos píše: nejde to jednoduše, ale beztak je to nakonec nejefektivnější řešení. Musíš tu turbínu hnát do otáček, aby měla nějaký solidní plnící tlak Jestli točíš nějakých směšných 10tis otáček, tak je to zbytečná práce.
Ověřené je turbo ze Smarta (CDI 800ccm motor). Je malé a elektrikou snadno roztočitelné.

Držím palce



máš pravdu někde jsem četl že turba točí až 200tisíc Ot/minutu

1 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 18:05 | Nahoru | #14
Ztrata casu, dalsi odbornik co si mysli ze preplnovani neni nic slozityho, ze staci nekam nabastlit nejakou vrtulku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 18:26 | Nahoru | #15

assassin píše: Ztrata casu, dalsi odbornik co si mysli ze preplnovani neni nic slozityho, ze staci nekam nabastlit nejakou vrtulku...

Tys jeste neslysel, jak jsem ve 13 letech sestrojit CZ 477 turbo? .

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 18:27 | Nahoru | #16

sered píše: jestes zapomenul na toho metrosexualniho sexperta s hemeroidama a dedeckem!!!!
Ten zmizel.Ze by se pani moderatori vzpamatovali a misto do nejctenejsich ho poslai tam kam patri?????


Myslím, že ho má do zítřka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 19:27 | Nahoru | #17

Medved píše: Tys jeste neslysel, jak jsem ve 13 letech sestrojit CZ 477 turbo? .


Já ne, tak se poděl )

1 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 19:32 | Nahoru | #18
jestli to neni Masakrstina, mozna bys mohl zkusit vstrikovani vody. Za II.svetovy valky to slavilo uspech na stihckach!!!


Naposledy editováno 06.11.2014 19:42:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 19:38 | Nahoru | #19
[quote=sered]jestli to neni Asakrstina, mozna bys mohl zkusit vstrikovani vody. Za II.svetovy valky to slavilo uspech na stihckach!!!
a Švédi to používaly na okruhy, než jim to někdo zatrhl, nicméně je to o klice, válcích, kovaných pístech, titan. ojnice, zakázkový těsnění, změna kompresního poměru, svíce ... fakt jsi tu úpravu myslel vážně? ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 19:42 | Nahoru | #20

T_Ondra píše: [quote=sered]jestli to neni Asakrstina, mozna bys mohl zkusit vstrikovani vody. Za II.svetovy valky to slavilo uspech na stihckach!!!
a Švédi to používaly na okruhy, než jim to někdo zatrhl, nicméně je to o klice, válcích, kovaných pístech, titan. ojnice, zakázkový těsnění, změna kompresního poměru, svíce ... fakt jsi tu úpravu myslel vážně? ..



Jakoze stihacky z ww2 mely titanovy ojnice, kovany pisty atd?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 19:43 | Nahoru | #21

Medved píše: Tys jeste neslysel, jak jsem ve 13 letech sestrojit CZ 477 turbo? .



Chces se srovnavat s kapitanem masakrem ?

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 21:04 | Nahoru | #22

T_Ondra píše: [quote=sered]jestli to neni Asakrstina, mozna bys mohl zkusit vstrikovani vody. Za II.svetovy valky to slavilo uspech na stihckach!!!
a Švédi to používaly na okruhy, než jim to někdo zatrhl, nicméně je to o klice, válcích, kovaných pístech, titan. ojnice, zakázkový těsnění, změna kompresního poměru, svíce ... fakt jsi tu úpravu myslel vážně? ..



Zeptam se te jednoduše....zvedne ti na motorce naporove sani vykon ???...

A ted si to predstav pod stalym naporem neustale....je to jednoduche, ucine a jde to

Joo važně sem to myslel aspon mam vzimě co dělat, když jsem motorku vyjmečně nenaboural....noo...:D spiš uplně nezrušil

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

6.11.2014 v 22:42 | Nahoru | #23

assassin píše: Jakoze stihacky z ww2 mely titanovy ojnice, kovany pisty atd?



Tam ale šlo jen o krátkodobou výpomoc, voda ochladí směs, i při kompresi se směs tolik neohřeje, takže bylo možné zapnout kompresor na vyšší tlak. Němci a Japonci místo vody používali směs vody a methanolu (systém MW50), jinak samotná voda jednoduše řečeno "trochu přidá oktany". Ještě byl systém GM-1, což byl NoS ("Nitro"), ale ten se nesměl použít pod 9000m výšky. Některé motory DB měly MW50 i GM-1. Voda je ale stejně na houby, když motor neběží na plný céres, je pak akorát podchlazený. A dávat to do motorky je kravina, ale Masakrovo "nápady" snad už dávno nikdo nebere vážně.
Ale když už se nakously ty matroše, tak se za války hodně prali materiálem pro turbo, ostatně na tom pohořely P-39, zpočátku P-38 a i u P-47 s tím byly jeden čas problémy. A P-39 bez turba neměl prakticky žádnou výškovost, na tom jediném pohořel.

2 reakcí na tento příspěvek Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 05:55 | Nahoru | #24
Kity s kompresorem na moto se prodávaj, neni to nic novýho. Kompresor je hnanej od motoru řemenicí, točí 100-150 tis. rpm, v kitu je sada obtokových ventilů a celá ta sranda stojí od 100 litrů nahoru. Stejně je většinou nutný dát i jinej pajšl motoru, minimálně ojnice, protože nárůst výkonu je 50 a víc %. + nějakej kommander + seřízení na brzdě. Ale určitě to zbastlíš i doma na koleně...

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 08:29 | Nahoru | #25

charlie.vtx1800 píše: Kity s kompresorem na moto se prodávaj, neni to nic novýho. Kompresor je hnanej od motoru řemenicí, točí 100-150 tis. rpm, v kitu je sada obtokových ventilů a celá ta sranda stojí od 100 litrů nahoru. Stejně je většinou nutný dát i jinej pajšl motoru, minimálně ojnice, protože nárůst výkonu je 50 a víc %. + nějakej kommander + seřízení na brzdě. Ale určitě to zbastlíš i doma na koleně...

tak určitě

(reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 08:40 | Nahoru | #26

assassin píše: Chces se srovnavat s kapitanem masakrem ?

to bych si nikdy v zivote nedovolil - nejsem tak erudovan, mam ze sebou jenom strojni fakultu a dalsich par let studia fyziky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 09:03 | Nahoru | #27

Tombik píše: Já ne, tak se poděl )

tvuj problem, asi jsem to vypravel, kdyz uzs byl v siti anebo v boude .

Velmi strucne: moturek Mabuchi FT - 32000ot/min pri 12V, lopatkove kolo sletovane z plechu z plechovky od veproveho ve vlastni stave - to cele vestavene do prechodu z airboxu ke karburatoru - a napetovy driver, rizeny jednootackovym potenciometrem, vestavenym do rychlopalu. V druhe verzi byl tahovy potenciometr, sprazeny s nove vyrobenym tahlem soupatka primo na viku karburatoru.

Za nasich mladych let jsme to proste zkouseli - misto planeho tlachani o tom, jestli to bude nebo nebude fungovat.

Vetsinou to nefungovalo ... ale zase se dneska nemusim jak trubka ptat na netu, jestli to kolecko uvezu nebo ne .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 11:19 | Nahoru | #28
Medved> Kde si za tvych mladych let vzal motor s takovejma tockama ?
TO ja jen elaborovla s odkapavanim vody ve vhodnych intervalech na vzduchovy filtr meho simsona...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 11:33 | Nahoru | #29

gugo píše: Medved> Kde si za tvych mladych let vzal motor s takovejma tockama ?
TO ja jen elaborovla s odkapavanim vody ve vhodnych intervalech na vzduchovy filtr meho simsona...

to se normalne prodavalo v Modelari v Karline, Mabuchi FT je legenda, japoncici ho vyrabeli od nejakych 60.let - pouzival se do auticek v zavodech na autodraze. Takova ta prvni ceska autodraha - EuropaCup (svetle seda draha) - obsahovala auticka s kopii tohohle motorku pod jmenem IGRA. Dal se vymenit prave za Mabuchi a pak to byl kurva narez. Bez magnetu na podvozku s tim jezdit neslo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakový kompresor do sání.

7.11.2014 v 12:16 | Nahoru | #30
Medved> a to pri tehle tockach utahlo vrtuli z plechovky od hoveziho ve vlastni stave jo ?
Sedou autodrahu nepamatuju, ja mel tu cernou.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt


TOPlist