globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermoto slide
6.11.2014 v 10:40
Zdar moc rád bych se na svém motardu naučil supermoto slide ale nevím jak se to dělá nemůžemi někdo poradit? :/

příklad: ....luc1

Edit. Myslím slide přez brzdu při nájezdu do zatáčky.

Naposledy editováno 06.11.2014 13:27:00
Předchozí
1 2 3
Následující

Supermoto slide

6.11.2014 v 10:49 | Nahoru | #1
musis se vyjezdit, pak to nejak pujde samo.

Supermoto slide

6.11.2014 v 11:10 | Nahoru | #2
Nebo tak?



Nejsem si jist, kolik toho s MZ pujde

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 11:15 | Nahoru | #3
No, sice už je to pár pátků co jsem takto sem tam projížděl zatáčky, ale pamatuju si, že to přišlo docela samo bez mého přání... První dojem FUJ-padám, druhý dojem JUJ-paráda...

Popsal bych to asi takto: najet do zatáčecího manévru a než zatočíš, tak zlomíš (sklopíš) motorku do zatáčky a současně přidáš plyn... v momentu, kdy se dostane zadní kolo do podkluzového smyku (uklouzne na hraně-ujíždí ven ze zatáčky a současně se zadní kolo protáčí), dáš řídítkama "kontra" a pak plynem a řídítkama reguluješ sklon a délku řízeného smyku.

Pro lepší levo-pravou orientaci si představ toto:

Zatáčka doleva, nachystáš se, podřadíš o kvalt níž, sklopíš motorku doleva, zároveň přidáš plyn, zadní kolo se protáčí a ujíždí ti pod zadkem doprava, současně dáš "kontra" t.j. zatočíš řídítka lehce doprava a pak už jen plynem a řídítkama reguluješ ten sklon a délku smyku... Čím víc plynu, tím víc kolo ujíždí, když plyn zaklapneš, motorka se postaví do normální polohy...

Bacha, připrav se na pády, takže ochranné pomůcky s sebou (nemyslím kondom )...

Dlužno dodat, že k tomu musíš mít vhodné gumy, povrch (já měl drapák a hladký asfalt) a taky dostatečný výkon. Absolvoval jsem to na ostré KTM 2T 300 ccm a šlo to skoro samo...

Zkušení motarďáci mi to možná strhají, ale já si to pamatuju takhle...

Edit:
jo a šlo to i na gumách MITAS E 07, ale pořád to bylo o tom výkonu...

Naposledy editováno 06.11.2014 11:55:55

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 11:15 | Nahoru | #4
Ahoj, přesně jak píše KubaLC8.
Začal jsem jezdit letos na jaře a taky furt hledal "jak na to" a podobné (nejčastější) rady mě pěkně sr**y Ale je to bohužel pravda.
Já se to (trošičku, zdaleka né jak na tom videu) naučil na okruhu - bezpečí že ti tam nic nevletí, neustále se snažit projet zatáčku rychleji a brzdit co nejpozději. No a ten zadek tak nějak začal lítat sám...

Ideálně najít nějaký bezpečný plac mimo silnic/provoz, vyznačit si zatáčku a furt do ní najíždět. Při tom zkoušej pořád zrychlovat (respektive brzdit později a později) a ono to přijde samo.
Obecně prostě přilítneš k zatáčce, jdeš ostře na přední brzdu a dáš kvalt dolů. Pořád jsi na brzdě, začneš zatáčet a trošku pustíš spojku (jenom tak, aby ti plynule klouzalo zadní kolo; pokud ji pustíš úplně, tak začne zadek skákat).

Edit:
To co píše BorekS je slide na výjezdu (tuším akcelerační), to co píšu já je slide při nájezdu (brždění)

Naposledy editováno 06.11.2014 11:20:27

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 11:23 | Nahoru | #5

D-D píše:
To co píše BorekS je slide na výjezdu (tuším akcelerační), to co píšu já je slide při nájezdu (brždění)



Dík za upřesnění...

Supermoto slide

6.11.2014 v 11:31 | Nahoru | #6
Přesně - rozlišovat Powerdrift a slide. První je pod plynem a druhej je z brzdou. Já jezdim jen hlínu, a powerdrifty sou to nej co může bejt, skvělej pocit, a příjde to samo, ale na silnici, byť i na okruhu bych měl bobky...

Supermoto slide

6.11.2014 v 11:47 | Nahoru | #7
Nejlepe to natrenujes na offroadove motorce. Zkouset to rovnou na silnici bych se bal

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 11:51 | Nahoru | #8
V těch manžestrákových gatích a mikině to určitě dáš, držím ti palce. Hlavně to nezapomeň natočit na kameru

6 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 11:54 | Nahoru | #9
Teorie: Je to jednoduchy jako hovado FB video

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 12:11 | Nahoru | #10

SLEEPER píše: Teorie: Je to jednoduchy jako hovado FB video



tak to je bomba video - pan je rozeny vypravec

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 12:12 | Nahoru | #11

SLEEPER píše: Teorie: Je to jednoduchy jako hovado FB video



1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 12:14 | Nahoru | #12
Jak uz se tu psalo, zkus si to napred jinde nez na asfaltu, utrhne se to driv pri mensich rychlostech takze si tak nenabijes. Uplne nejlepsi povrch alespon dle meho, je bud cerstve uvlacene pole, ale to chce uz predni gumu co vede, ale delaj se vtom neuveritelne zajimavy veci, pomalu jak na vode s vodnim skutrem, vsechno ma neuveritelnou setrvacnost, a pak posekany pole v srpnu , bejva docela tvrdy takze na to muzes i se silnicni gumou a ty zbytky slamy natom to je pak matros.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 12:59 | Nahoru | #13

Dekker.dave píše: V těch manžestrákových gatích a mikině to určitě dáš, držím ti palce. Hlavně to nezapomeň natočit na kameru


s emzetou

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 13:01 | Nahoru | #14
gugo> Na uvaleny pole ho neposilej, aspon ne za driftama.

Uz to tu zaznelo. Kvalitni povrch, rychlost a pozde na brzdy. Podrazujes a kdyz ti jde kolo do boku, promackavas spojku, kterou si to vlastne ridis.
Hlavne to chce nastavit podvozek a dobry gumy, nejlip tenhle tejden vypeceny.

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 13:07 | Nahoru | #15
BorekS> Dík hned po škole to půjdu zkusit mám docela dost ,,hranaté" pneumatiky tak snad to půjde a co se týče padání vybavení na moto mám ale spíš se bojím o moto :D každopádně moc dík :) .

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 13:11 | Nahoru | #16
Dekker.dave> Teď už mám komplet kombinézu ;) ty fotky co mám u profilu jsou asi všechny týden po koupi motorky to jsem měl jen helmu brýle a rukavice teď už je to jíné kafíčko.

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 13:21 | Nahoru | #17
kajaspacek> Ježiši jenom se ptám a chci se naučit něco nového nebo to aspoň zkusit a ty se mi tady posmíváš za to že mam jen 125 a nic moc vybavení sakra já ještě studuju, chodím na brigádu a nemám tolik peněz. Lidi jako ty dokážou fakt naštvat.

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 13:23 | Nahoru | #18
Nikdo se ti neposmiva..spatne jsi to pochopil

Supermoto slide

6.11.2014 v 13:31 | Nahoru | #19
nemůžeti.

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 14:31 | Nahoru | #20

Chapadlo píše: Nikdo se ti neposmiva..spatne jsi to pochopil



jinak k zakladateli. hele, nemam proc se ti smat. jsem na tom stejne, jak ty a jeste donedavna jsem sedlal dvacu. a vim, ze to proste nejde, nebo jenom horko tezko. kor ten powerdrift, nemas na to vykon to roztocit.
vyjezdi se a pockej na velkyho motarda, uvidis, ze to pujde mnohem lip. i tou vyjezdenosti, jak nekdo psal nademnou

Supermoto slide

6.11.2014 v 15:20 | Nahoru | #21
Tak jsem si to schválně přečetl a asi bych se přidal k názoru..., že jsi to nepochopil.
Už umíš jezdit rovně zastavit z 50km/h do 10m vyhnout se a projet slalom... Na co chceš dělat powerdrift.... viděl jsem, že na 125ccm jde dělat hodně, ale ty borci už pár motorek rozmlátili...(což asi nebude tvůj případ protože jestli nejsi protekční synek tak novou nedostaneš). Takže se o motorku starej nenič jí zkus jezdit gymkhanu tam když spadneš bude to v menší rychlosti a pomůže ti to se skvěle rozjezdit... Snaž se moto udržet v kondici a dobře ho prodej až bude čas. Kup si větší a pak to asi opravdu půjde samo... Nechtěj lítat když neumíš chodit.

Supermoto slide

6.11.2014 v 16:14 | Nahoru | #22
Koukám,že si pán v tom videu efektně přejel haxnu

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 16:35 | Nahoru | #23

SLEEPER píše: Teorie: Je to jednoduchy jako hovado FB video



Obrovsky kazdej kokot to umi. Ne asi

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 17:17 | Nahoru | #24

SLEEPER píše: Teorie: Je to jednoduchy jako hovado FB video

Tak to nemá chybu

1 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 17:59 | Nahoru | #25
je jedno že je to dváca ...má na mysli "brzdný drift" a né "akcelerační"
Jinak z vlastní zkušenosti jde to na MZtě snadno .....když se blížíš k zatáčce základem je brzdit o hodně dál, než brzdíš normálně...pak jít prudce na brzdu (přední kdyby si nevěděl ) a podřadit min. o dva kvalty dolů ....veškerá váha jde při brždění na předek tudíž ti zadní kolo při podřazení ulítne a to tom to celé je ....ale není to prdel nesmí se ti zadní kolo bloknout jinak letíš!! ....já takhle občas jezdil cca 2 roky a až letos na jaře mi to nevyšlo a zadní kolo se mi bloklo a fakt to není nic příjemného jak pro motorku tak pro řidiče pěkně tě to při tom vymrští jak tebe tak motorku!

Naposledy editováno 06.11.2014 18:04:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 18:10 | Nahoru | #26

BorekS píše: No, sice už je to pár pátků co jsem takto sem tam projížděl zatáčky, ale pamatuju si, že to přišlo docela samo bez mého přání... První dojem FUJ-padám, druhý dojem JUJ-paráda...

Popsal bych to asi takto: najet do zatáčecího manévru a než zatočíš, tak zlomíš (sklopíš) motorku do zatáčky a současně přidáš plyn... v momentu, kdy se dostane zadní kolo do podkluzového smyku (uklouzne na hraně-ujíždí ven ze zatáčky a současně se zadní kolo protáčí), dáš řídítkama "kontra" a pak plynem a řídítkama reguluješ sklon a délku řízeného smyku.

Pro lepší levo-pravou orientaci si představ toto:

Zatáčka doleva, nachystáš se, podřadíš o kvalt níž, sklopíš motorku doleva, zároveň přidáš plyn, zadní kolo se protáčí a ujíždí ti pod zadkem doprava, současně dáš "kontra" t.j. zatočíš řídítka lehce doprava a pak už jen plynem a řídítkama reguluješ ten sklon a délku smyku... Čím víc plynu, tím víc kolo ujíždí, když plyn zaklapneš, motorka se postaví do normální polohy...

Bacha, připrav se na pády, takže ochranné pomůcky s sebou (nemyslím kondom )...

Dlužno dodat, že k tomu musíš mít vhodné gumy, povrch (já měl drapák a hladký asfalt) a taky dostatečný výkon. Absolvoval jsem to na ostré KTM 2T 300 ccm a šlo to skoro samo...

Zkušení motarďáci mi to možná strhají, ale já si to pamatuju takhle...

Edit:
jo a šlo to i na gumách MITAS E 07, ale pořád to bylo o tom výkonu...



Obavam se ze to co popisujes je tak mozna ze snu. Na asfaltu a se silnicnima gumama dostat motorku do powerslidu zlomenim do zatacky a pridanim plynu neumi nikdo z lidi co znam co svyho casu docela dobre jeszdili v MCR supermoto...

Supermoto slide

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2014 v 20:05 | Nahoru | #27
Zdarec, musíš to prostě zkoušet furt a furt a furt..
Já to dělal na Hornetu takto: rozhulit to, zamáčknout předek (nadlehćí se zadek), jemně šlápnout na zadní brdu, zadek se utrhne, pustit přední.. Do toho všeho pomoc maśině tělem ji jakoby podkopnout a tradá..
Pak už to umíš na všem
Na motardu by to mello jít snadněji
Edit: foto


Naposledy editováno 06.11.2014 20:09:30

(reakce na) Supermoto slide

6.11.2014 v 20:52 | Nahoru | #28

assassin píše: Obavam se ze to co popisujes je tak mozna ze snu. Na asfaltu a se silnicnima gumama dostat motorku do powerslidu zlomenim do zatacky a pridanim plynu neumi nikdo z lidi co znam co svyho casu docela dobre jeszdili v MCR supermoto...



Hele, sem tam tady o tobě čtu, že umíš ufachčit vagón věcí a šikovnost ti zdá se nechybí, ale netušil jsem, že se nevyznáš v pneumatikách...

Já psal o drapáku a Mitasu E 07, považuješ to za silniční gumy?

Mimochodem, pokud ti mistři co si s nima tykáš nedokážou drapák utrhnout na asfaltu do smyku, tak jsou to pěkný jelita a myslím si o nich totéž co teď o tobě...

Naposledy editováno 06.11.2014 20:54:46

2 reakcí na tento příspěvek Supermoto slide

6.11.2014 v 21:18 | Nahoru | #29
BorekS: no davas to jako navod "jak se to dela" klukovi co ma evidetne motarda na silnicnich pneu - tudiz sem z toho pochopil zes mel motorku na podobnych kolech - v poznamce pises ze to slo I na mitas E07 ....

A dobre, kdyz vezmu v potaz ze jsem te nepochopil, tak tento styl na silnicnich pneu - nebo snad dokonce na slikach nefunguje, tam nakłonit moto a pak pridat plyn s tim ze kolo se zacne protacet - na to by nestacilo ani tech 70ps zavodnich motorek...

Takze jo, na drapakach na asfaltu a na jakejchkoliv gumach na blate to takhle jde - ale drift ala sm ho to nenauci, vim, kazi mi to karmu , ale trosku sem si rejpnul no

Edit: svuj navod na drift jsem smazal, bylo mi vysvetleno ze jako teoretik nemam o jezdeni na motardu placat nesmysly kdyz sem na tom nikdy nesedel...

Naposledy editováno 06.11.2014 22:22:25

Supermoto slide

6.11.2014 v 21:22 | Nahoru | #30
Jestli se chceš naučit jezdit kravinky musíš přestat myslet na fakturu.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist