KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Teploměr jsem už demontoval a teplota se pohybovala do 100 stupňů. prakticky nepřelezla 97 st. Při provozu v horku bude teplota asi vyšší. Ale já to moc nehonim. Pokud bych jel na jih tak 10w60 by byl vhodný. Ono tenhle motor jde "přehřát" i při dlouhodobém seřizování na dílně při synchronizaci a pod. kdy je doporučován ext. ventilátor. Svíce jezdím Brisk LR15ZC http://www.zbozi.cz...k-premium-br-lr15zc/
Ani nevím proč, asi proto že ngk se u karburátových motorek sem tam ulejou a už jsou nefunkční a asi i patriot. V centauru jsem měl Championky a bez výhrad, iridia mi přijdou jako vyhozený love. Filtr mám bmc /jako kn/. Nýtované spojky jsou náchylné na uvolnění nýtu, proto se dávají lepené. Na jaře jsem měnil na scuře jednolamelovou , kde jsem se trochu obával co tam najdu, ale vše ok. Asi při volném zácházení to nebude takové zlo jak se zdá.
Naposledy editováno 21.11.2014 20:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
a pokud jde o ulejvání,to umí i stříkačka,a myslim že za to ani tak nemuže kolikrát ten karbec bo vstřik,ale to co je mezi klíčkem a řidítky a nebo což je taky a smutné,to tekuté co bohužel unás u čerpaček je dost nekvalitní palivo.
když pomenu to že proteče nádrž do motoru
Jo a ZAJÍMA MNĚ TEN TEPLOMĚR OLEJE,JESTLI MUŽU,jednak od jakého výrobce a proč demontovan?(případně nebyl by naprodej )
a provozní teplota oleje je normálně nad 100C to není voda
jinak rozumym dobře že ty dáváš olej 10-40 nebo 20-50?
a olej TWS je automobilový mám pocit že doporučený pro BMW,ale nechci machrovat
mně osobně příjde že ten motor je přeci jen starší konstrukce,a viskozita 10-60 je na to asi moc řidké
pokud se to dá porovnávat s HD nebo BMW gs
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... | Lof87 | 24 | 16.7.2019 v 13:37 Koudy01 |