globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdy
30.10.2014 v 18:48
čaues,
chci si koupit nový kotouče ale narazil jsem na zádrhel.Teď originál jestli se nepletu tak je plovoucí třmen a kotouč na pevno viz. foto.Nové kotouče od NG jsou ale plovoucí a já mám pocit že jsem tu někde četl článek že si někdo koupil plovoucí kotouče i když měl původně plovoucí jen třmeny a že mu to dělalo bordel při brždění.Jak to je?Můžu dát místo pevných kotoučů plovoucí.Jestli teda ty NG na foto dvě jsou plovoucí.Díky
snad to rozlouskáte já to po sobě moc nechápu
originál stav






nový NG







2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy

31.10.2014 v 13:31 | Nahoru | #1

Jirka.46 píše: Proč?Přidal jsi do výběru EBC,nebo tě pořád zaráží ty nýty?Já mám na předních nýty,ale nejsou plovoucí.Zadní mám pevný(jeden kus),stejně jako ty přední origo na DragStaru.

no právě ty nýty mě maou.Na co tam jsou když to neni plovoucí kotouč?Jak poznám co je a neni plovoucí kotouč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy

31.10.2014 v 14:03 | Nahoru | #2
Bimbo-ze-Žižkova>Třeba proto,že potom nemusíš měnit celé,ale jen ty obruče.Já mám nové celé,protože byly ohnuté.Prostě se buď hýbou(plovoucí),nebo ne(pevné).Předpokládám,že,když mají být pevné,tak je výrobce udělal pevné.Když budou plovoucí,tak je vrátíš,když prodejce neví,nebo objednat jinde,kde se v tom vyznají.

(reakce na) Brzdy

1.11.2014 v 00:28 | Nahoru | #3

Bimbo-ze-Žižkova píše: no právě ty nýty mě maou.Na co tam jsou když to neni plovoucí kotouč?Jak poznám co je a neni plovoucí kotouč?



Na XJ6 mám plovoucí třmen a nýtované kotouče. Záměrně píšu nýtované nikoli plovoucí. Nýty jsou utažený tak, že tam není "žádný" boční výkyv.

Já to chápu tak, že nýty umožnují při zahřátí kotouče a jeho roztažení zabránit jeho zvlnění.

Tuto funkci snadno vyzkoušíš na ...
Vem si nějakou plastovou destičku v tloušťce cca 2mm a vyřízni z ní kotouč o průměru cca 20cm.
Fénem nebo horkovzdušnou pistolí ohřej pouze jeho okraj (cca krajní 3-4cm) a střed se pokus zachovat studený. Okraj se zvlní. Po vychladnutí bude zase rovný.
Následně do kotouče vyřízni díru o průměru cca 13cm. Vznikne ti "kružnice" široká cca 3-4cm.
Po opětovném ohřátí se kroucení neděje. Celej se roztáhne, ale nezvlní. Po vychladnutí se zase vrátí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist