do teď jsem jezdila na silniční motorce a ráda bych vyzkoušela nějaký ten terén a hlavně cestování do zahraničí. Jezdila jsem na GSR 600. Chtěla bych radu, co by bylo dobré. Jsem 167 cm vysoká, takže ne nic vysokého, Nebo nějaké moto. co by se dalo snížit. Taky se mi nechce jít moc s výkonem dolů. Představuji si něco svižnějšího, ne žádnýho šneka. Na vzhled se mi zalíbila Honda NC700X ale bojím se toho výkonu 35 kW.
Pokud máte zkušenost, zkuste mi navrhnout nějaký model Díky
Naposledy editováno 26.10.2014 19:21:35
1 reakcí na tento příspěvek Enduro pro holku
Výška LC8, resp. 990 se postupně snižovala. Chce to pohledat v katalozích (ne tady na motorkářích, ale ofiko údaje) který ročník je nejnizší. Navíc jí sem tam nějaké upadnutí moc nebolí. Jde o hooodně svižnou, ale přitom relativně lehkou motorku. Když si necháš trochu pustit podvozek, vybereš vhodné sedlo a nebudeš brát plnou nádrž, tak srovnatelnou motorku v poměru váha/výkon/odolnost snad nenajdeš.
Strom 650 je na svůj objem docela živá motorka a univerzální motorka, bohužel trochu moc plastů na odkládání :(
Ohledně balancování na špičkách je nejednodušší naučit se jezdit tak, aby se motorka vždy převážila na tu stranu, kam chceš ty a jsi na to vysednutím připravená. Žádné obě nohy na zemi a náhoda, kam se převáží. S tímhle se dá vystačit na silnici, ale v terénu absolutně ne! Možná ještě tak s motorkou jako je Tricker 250 nebo Dominator 250. Stejně tak rozjezdy musí být pod kůží vlezlá automatika, žádné váhavé soustředění.
Naposledy editováno 27.10.2014 14:30:28
nicméně souhlasím s tebou, že pokud je vyježděná a gsr dokázala využít ve všech režimech, nemá smysl jít na jednoválec a v-strom je základ
ale taky znám kluka, co drandil s cbr i na okruzích a teď si na tenere jen tak brblá do 130 po okreskách