globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení CBR 600F - ani po odškrcení nejede
 
2.7.2007 v 08:54
Ahoj všichni...rád bych věděl Váš názor na následující: Koupil jsem CBR 600F z ´99 má najeto 19 000. Byla dovežená z Německa, první majitel chlap ročník 41 a druhej majitel kluk, kterýmu tu motorku museli šeškrtit na 25kW. Já jsem vyndal vložky a nechal si v servisu seřídit karburátory a ta motorka pořád nejede, jak by měla... 5. a 6. rychlostní stupeň jde vytočit tak na 10tis. otáček...do 4 to jde až do omezovače. Takže cca nejede víc jak 230. Někdo mi tvrdí, že ta motorka nebyla nikdy pořádně zajetá a je třeba ji rozjezdit. Někdo mi tvrdí, že je potřeba to ještě přetryskovat. Jiná jednotka tam doufám neni. Díky za Vaše názory a rady, čím by to mohlo být....?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení CBR 600F - ani po odškrcení nejede

6.8.2007 v 00:35 | Nahoru | #1
versoix>
Pokud chceš 100% vyloučit vliv řídící jednotky (a tedy vyloučit její jinou verzi pro modely 25kW), musíš dát motorku na brzdu a provést měření pro 4 a pak 5 nebo 6 rychlostní stupeň. Pokud jsou grafy svýma otáčkama v omezovači stejné, nejde o problém řídící jednotky. Pokud se liší, je jasné že jednotka upravuje impulsy pro zapalování. A protože Honda nepoužívá snímač zařazené rychlosti, jde informace s čidla rychlosti (na převodovce).
Standartně jsou impulsy rychlosti vedeny přímo do rychloměru a řídící jednotka s těmahle impulsama nepracuje. Ale můžou být v tomhle směru odlišnosti, zvlášť pokud jde o německý trh, do roku 2000. Pak došlo k dalším změnám, které defacto platí už i pro ČR.
Řídící jednotky jsou pro jednotlivé kategorie jinak kódované, a tedy s největší pravděpodobností i jinak naprogramované. Bohužel, s tím jsou ale taky spojené změny v kabrurátorech a taky v sacím traktu. Jiné kódy jsou totiž jak na karburátorových sadách, tak i na nátrubcích mezi motorem a karburátory. Jaké jsou ale fyzické změny ví jen bůh a výrobce. Případně značkové servisy.

Co se týče zajetí motocyklu, tak to má vliv na samotnou dynamiku motoru. Ale pokud ti na 5-ku přijde omezovač v 10k a na 4-ku nebo nižší přijde omezovač až ve 13k, pak to nemůže být problém ve špatném zajetí!

(reakce na) Odškrcení CBR 600F - ani po odškrcení nejede

5.9.2007 v 07:41 | Nahoru | #2
Ykslib> Čaues, já jsem neřekl, že mi příjde na 5 omezovač už v 10 tis., ale řekl jsem, že ten motor se na víc jak 10 tisíc nevytočí! Je mi jasný, že omezovač je pro všechny kvalty nastavenej na stejnejch otáčkách....cca 13 tis. u mojí motorky...jen říkám, že na stupně 1 - 4 to jde až do omezovače a na 5. a 6. se to dostane jen tak na 10-11 tis. otáček....ale samozřejmě, že to neni v omezovači! Chápeš, jak to myslím?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist