jen tak velmi lehce přemýšlím nad změnou endura. Mám dva podle mě se vylučující požadavky, chci aby bylo enduro, stejně lehké a dobře ovladatelné jako je KLR(spíš víc) a zároveň aby bylo silnější.
Většinou jezdím s Endurem ve městě(každý den s ním jezdím 12+12 km do a z práce), na což jsem zjistil, že je ideální nedělají mu problém i vysoké obrubníky, díry, chodníky a různé retardéry. Tady se hodí to že je vysoké(mám zrcátka výše než osobní auta), že je dobře ovladatelné, lehké a poměrně krátké. Prima je že má docela pěkný odpich, ale ve větších rychlostech mu docela dochází dech od cca 70-80.
Existuje nějaké enduro které bude mít všechny pozitiva KLR a nad to ještě vyšší výkon(myslím znatelně vyšší aby to člověk poznal, nejde o to aby mělo papírově o 5 kw víc, ale jinak to nebylo poznat)
Jinak občas s ním vyrazím i na pole, polňačku a podobné, tam je to docela OK, i když je oproti kamarádově DT 125 dost těžké.
A co se týče ceny samozřejmě by měla být co nejmenší.
3 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
Myslím, že konrétně v těhle dvou motorkách bude dost znatelný rozdíl na motoru. Ale zbytečně tlachat od stolu - chce to zkusit ať poznáš na vlastní kůži
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké lehké silnější enduro
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
690 má v serii 46 - 48kW podle ročníku, jak to naroste s Akrapama nevím.
Ale jede to jak píchlá svině
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Čau, Tom
Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl
Cha, LC4 ma 40kw, kdyz oddelas standartni vyfuk, tak nejen ze usetris cca 6kg, ale naroste ti kroutak dole a ve stredu a leti to neskutecne. S DR650SE 1999 37kw se to vykonove neda srovnat, maximalka o takovych 15 - 20km vyssi, zrychleni taky o dost lepsi.
papir neni vsechno. Vsechno je jinka zprevodovane