globalmoto_kveten





Téma: Jaké lehké silnější enduro
 
24.10.2014 v 12:42
Ahoj,

jen tak velmi lehce přemýšlím nad změnou endura. Mám dva podle mě se vylučující požadavky, chci aby bylo enduro, stejně lehké a dobře ovladatelné jako je KLR(spíš víc) a zároveň aby bylo silnější.
Většinou jezdím s Endurem ve městě(každý den s ním jezdím 12+12 km do a z práce), na což jsem zjistil, že je ideální nedělají mu problém i vysoké obrubníky, díry, chodníky a různé retardéry. Tady se hodí to že je vysoké(mám zrcátka výše než osobní auta), že je dobře ovladatelné, lehké a poměrně krátké. Prima je že má docela pěkný odpich, ale ve větších rychlostech mu docela dochází dech od cca 70-80.

Existuje nějaké enduro které bude mít všechny pozitiva KLR a nad to ještě vyšší výkon(myslím znatelně vyšší aby to člověk poznal, nejde o to aby mělo papírově o 5 kw víc, ale jinak to nebylo poznat)

Jinak občas s ním vyrazím i na pole, polňačku a podobné, tam je to docela OK, i když je oproti kamarádově DT 125 dost těžké.

A co se týče ceny samozřejmě by měla být co nejmenší.

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 12:46 | Nahoru | #1
Podle mýho jedině něco od oranžády, buď 950 SER - ale to nebude levný - nebo nějaká LC4, ale zas pěkná bude za dost peněz, obzvlášť slušná 690.
Čau, Tom

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 13:00 | Nahoru | #2
vahovy rozdil LC4 640/690 a SER je i pri jizde brutalni!

LC4 640 bez standartni koncovky jede moc pekne a KLR/DR/XT natrhne lehce.

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 13:09 | Nahoru | #3
Já myslím, že výběr dle tvých požadavků docela je a jde jen o to, kolik hodláš vyndat z peněženky. Asi chceš něco "nízkoúdržbového", tak bych nekoukal po ostřejších strojích např. od Husabergu, ale Husqvarna dělala civilní 610 (TE 610 E), pokud by se sehnala v ok stavu, tak proč ne. Měl jsem jí, jela slušně, nějaký extrémní poruchy se nekonaly. V Japoncích třeba XR650 od Hondy (jsou ale extrémně ceněný). A pak již zmiňovaný pomeranče - LC4.

3 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 13:31 | Nahoru | #4
Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 13:36 | Nahoru | #5

Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl



Myslím, že konrétně v těhle dvou motorkách bude dost znatelný rozdíl na motoru. Ale zbytečně tlachat od stolu - chce to zkusit ať poznáš na vlastní kůži

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 13:53 | Nahoru | #6

Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl


690 má v serii 46 - 48kW podle ročníku, jak to naroste s Akrapama nevím.
Ale jede to jak píchlá svině +
Čau, Tom

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 14:41 | Nahoru | #7

TomElefant750 píše: 690 má v serii 46 - 48kW podle ročníku, jak to naroste s Akrapama nevím.
Ale jede to jak píchlá svině +
Čau, Tom



Akrap + kit EVO x (podle penez) a leti to jako svina

Konkretne KTM 690ka jde naladit na 95 koni, ale na ukor zivotnosti.
"bezne" se ladi kolem 80 max. (teda na 690SM 2012/2013)

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 14:42 | Nahoru | #8

Firecracker píše: Díval jsem se na to už delší dobu taky mě pořizovací/provozní náklady vychází nejlépe LC4, nicméně ta má 37kw a KLR má 31, přijde mě to jako malý rozdíl



Cha, LC4 ma 40kw, kdyz oddelas standartni vyfuk, tak nejen ze usetris cca 6kg, ale naroste ti kroutak dole a ve stredu a leti to neskutecne. S DR650SE 1999 37kw se to vykonove neda srovnat, maximalka o takovych 15 - 20km vyssi, zrychleni taky o dost lepsi.
papir neni vsechno. Vsechno je jinka zprevodovane

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 15:04 | Nahoru | #9
už to tady padlo - pokud chceš u jednobuchu výkon tak 690, nechceš to na dlouhé štreky tak je to ok jinak to sedlo je za trest, ten motor ale jede velice slušně, do cca 120 si s tím zablbneš perfektně

když tam bude akrap takještě ušetříš váhu a zlepšíš průběh dole, problém je cena jsou to výrazně dražší stroje než KLR

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 15:14 | Nahoru | #10
Máte pravdu ideální volbou je KTM 690 bohužel mě to za 150+ přijde na dojíždění do práce jako další motorka drahé, no alespoň nemusím spekulovat jestli by se do cca 60 nedalo pořídit něco výrazně lepšího

1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 15:40 | Nahoru | #11
jedina mozna levnejsi varianta k 690E je 640E z poslednich let vyroby kde motor mel 40kw seriove, nevim jestli je za 60 neco sehnatelneho.

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 15:55 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: jedina mozna levnejsi varianta k 690E je 640E z poslednich let vyroby kde motor mel 40kw seriove, nevim jestli je za 60 neco sehnatelneho.



není

Nejenže není pod kolem 60 ta 40kw verze, ale oni prostě vůbec nejsou v nabídce téměř žádné LC4 Endura

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 16:30 | Nahoru | #13
ja mel rok 2005 presne teto a mela v TP 40kw, to je asi jedno kdo vi jestli tam jsou vubec nejake zmeny. Proc by tato nesla? bude chtit par tisic nejakou investici, ale nemusi byt spatna.

dej si bacha na prepakovani zadniho tlumeni, tam tak 5ku zahucis kdy to bude vyrezle

Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 16:55 | Nahoru | #14
Tahle konkrétní nevypadá špatně, spíš bych chtěl mít nějaký výber a né koupit jedinou co je na inzerci protože pak nemáš srovnání mimo to mě přijde to rozdíl relativně malý, mám na to minimálně celou zimu takže budu sledovat jestli se neobjeví další na LC4 jsem přišel sám spíš jsem to založil jestli mě něco zásadního neuteklo

1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro

24.10.2014 v 20:10 | Nahoru | #15

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

25.10.2014 v 14:40 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: jedina neni

starsi



Děkuji, tu novější jsem neviděl, ale uz je to víc než jsem ochotný dát a ta starší me přijde nějaká poslepovaná

1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro

25.10.2014 v 19:36 | Nahoru | #17
xr650

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

28.10.2014 v 13:20 | Nahoru | #18

garp píše: xr650



v podstatě nesehnatelné

Jaké lehké silnější enduro

29.10.2014 v 14:34 | Nahoru | #19
zaráží mě, že klr v 80 dochází dech...nemáš seškrcené?

1 reakcí na tento příspěvek Jaké lehké silnější enduro

29.10.2014 v 14:42 | Nahoru | #20
není seškrcená, ono to jede tak do těch 150-160 asi nejvíc jsem s ní jel asi 140 maximálku jsem nezkoušel, jde o to že na 80 jsem docela rychle, ale pak když je to třeba trochu do kopečka, tak už to prostě není tak živé

Naposledy editováno 29.10.2014 14:43:11

(reakce na) Jaké lehké silnější enduro

30.10.2014 v 02:01 | Nahoru | #21
Firecracker> a není jednodušší změnit sekundár do síly, než měnit motorku, se kterou jsi víceméně spokojený?

ktm 640 je sice živější, ale jestli ti klr "končí" v 70-80, 640 bude "končit" v 90...a ostatní jednoválce na tom nebudou, bez změny sekundáru, líp (včetně xr650)

Naposledy editováno 30.10.2014 02:03:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist