globalmoto_kveten





Téma: Offroad - vybráno
 
22.10.2014 v 12:21
Ahoj, vím, že to sem moc nepatří, ale předpokládám, že většina uživatelů nejezdí jenom v jedný stopě, a pár z nich dokonce vlastní víc než jedno auto, takže k dotazu.

Pokukuju po nějakým 4x4, dost se mi líbí pick-upy (jeden k klukovských snů), ale nepohrdnu ani klasickym offem. Je mi jasný, že to budou křápy, ale snažím se vybrat co nejmenší zlo.

Už dávno mě nebaví závodit v autě, zvlášť potom v takovýmhle, takže výkon není to nejpodstatnější, podstatná je výdrž...

Použití:
sem tam pole, louka, lesní cesta, zároveň bude sloužit jako tahač podvalu při cestách na okruhy (cca 10x do roka), jinými slovy auto pro zábavu, ne na denní ježdění.

Nájezd:
+- 5tis ročně

Podmínky:
řadové, maximálně rotační čerpadlo (auto bude jezdit na vyjetej olej, hydrauliku, etc), snadná údržba, dobrá dostupnost dílů.

Tohle bude třetí nebo čtvrtý auto v rodině, takže fakt nepotřebuju leštěnku, ale držáka, kterej sežere, co mu do tý nádrže zvrhnu...

Díky

A co jsem se tedy dozvěděl?

Mišivbuši L200 z roku 95. Japonský pick-upy jsou spotřebáky, takže hnijou. A hodně i na rámu, takže špatenka. Nemá uzávěrky.

Číro ideální stroj. Servis za pár peněz. V terénu hodně muziky, byť nemá rám ani uzávěrky. Pro moje potřeby jako mínus beru, že je to benzín. Jinak skvělá volba

Španěl už je fakt stará vrána, nesehnatelný v rozumnym stavu a když jo, tak za nesmysl. Taky je to zbytečně veliký.

Patrola GR jsem vyřadil, protože po 200tis km údajně odchází hlavy...navíc v Longu je to fakt vobrovská kráva a krátkej je zase vtipnej. Pěknej bude minimálně za kilo plus úpravy.

Disco jedině jedničku, tříkilo (dvojku TD5 nechci a taky už nemá uzávěrky), přesunula se na první místo ve výběru.

Isuzu nevím, co si o tom myslet, neznám to, takže to ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale třeba sou to dobrý auta

Naposledy editováno 09.12.2014 14:05:13

1 reakcí na tento příspěvek Offroad - vybráno

24.10.2014 v 09:22 | Nahoru | #1
Kdysi sem premejslel, jestli chci na tahani valniku (ja hlavne kone, i kdyz motorky taky) Offa nebo dodafku, a skoncil sem u dodavky. Ma to vsechny nevyhody jeepu proti "tuctovymu" osobaku, a to vetsi spotreba, drazsi gumy, jediny smyslplny je diesel atd ...

ale ALESPON je to za ty prachy vevnitr velky

Naposledy editováno 24.10.2014 09:22:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad - vybráno

24.10.2014 v 12:40 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: Kdysi sem premejslel, jestli chci na tahani valniku (ja hlavne kone, i kdyz motorky taky) Offa nebo dodafku, a skoncil sem u dodavky. Ma to vsechny nevyhody jeepu proti "tuctovymu" osobaku, a to vetsi spotreba, drazsi gumy, jediny smyslplny je diesel atd ...

ale ALESPON je to za ty prachy vevnitr velky


Jo, pokud bych chtěl něco jenom na silnici, tak dodávka je lepší..ale chci trochu blbnout v terénu, takže Off je lepší volba. Spotřebu chci právě vyřešit tim olejem, proto shánim takhle starý vrány. Prostor uvnitř je skoro jako u osobáku, to je fakt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist