V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu
To, že "nýtům to nemohlo ublížit" je tvůj odhad - nýty jsou konstruovány pro radiální namáhání, o kterém se v případě tvého klepání nedá hovořit.
A argument, že nové kotouče jsou drahé, raději nechávám bez komentáře, nabízí se cosi o opici a banánech.
Máš v tom trochu hokej kámo. Já nikde nepsal ,že při projetí díry trpí kotouče. Celou dobu se píše o ložiskách
Důležité na tom celém je hlavně to co je na kotouči křivé. Jestli třecí plocha a nebo jen ty měkký paprsky u středu. Já měl asi prohlou jen tu středovou část a tím se vyhnula i ta třecí . Trochou klepání se to krásně vrátilo a nemám s tím problém. Něco jiného by bylo kdyby byla zvlněná ta třecí ,na ty bylo potřeba asi hrubší sílu než sem použil já.
ALESANDREA píše: Důležité na tom celém je hlavně to co je na kotouči křivé. Jestli třecí plocha a nebo jen ty měkký paprsky u středu. Já měl asi prohlou jen tu středovou část a tím se vyhnula i ta třecí . Trochou klepání se to krásně vrátilo a nemám s tím problém. Něco jiného by bylo kdyby byla zvlněná ta třecí ,na ty bylo potřeba asi hrubší sílu než sem použil já.
Jenže pořád to je tvá dojmologie.
ASI to bylo křivé tam a tam... u motorky, která běžně dělá 200km/h a u které vznikají extrémní síly při brzdění zejména na předním kole, musí základní části sedět jak prdel na hrnci. Hloupě řečeno, pokud to bylo prohnuté někde a tys to ohnutím něčeho jiného "spravil", tak ano - házivost zmizela, ale také dost možná za cenu oslabení pevnosti materiálu v jiném místě. Ušlechtilá ocel je prevít na mechanický ohyb a rázy díky vyššímu podílu uhlíku a můj názor coby ex-strojaře je ten, že je to hazard se životem.
Roznýtovat, srovnat na magnetce, snýtovat a klidná hlava.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | honzabiker | 84 | 8.10.2011 v 12:38 vie |