bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili
Ahoj, zkusi někdo poradit? Koupil jsem motku Aprilii Pegaso Stradu. Ma nainstalovane laděné výfuky MIVV. Pri prudkém ubrání plynu, při jízdě z kopce, nebo při tůrování extrémně střílí do výfuku až z něj lítaj plamínky. Neni to nic prijemnýho a otravuje to jizdu, navic to prý poškozuje ventily. Vzduch na svodech by neměl být přisáván. Novou svíčku mam objednanou, ale mam takovej pocit, že to nepomůže. Prijde mi, že se to dost uchcava...Diky za každý názor...

Naposledy editováno 22.10.2014 11:23:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2014 v 20:05 | Nahoru | #1

Vydrik píše: Musim říct, že po nastudování mnoha for a diskuzí jsem mírně zvíšil volnoběžné otáčky (ze 1400 na 1500) a nastavil CO z továrních 10 na 18 (původní majitel pouze naisntaloval laďáky a víc neřešil). Motocykl přestal za studena škubat. Střílení se výrazně omezilo.
Za studena, jak jsem již zmiňoval, při nízkých teplotách nestřílí vůbec. Uplné střílení by se dalo nejspíše odstranit pouze zaslepením AIS ventilu. Slouží k přívodu vzduchu do výfukového potrubí, kde pak dochází ke spálení zbylého, neshořelého paliva. Je tam kvůli snížení emisí.


Zdarec, líbí se mi jak sis sám našel cestu k vyřešení problému. SAIS ventil se dá zaslepit snadno a pak bych ještě doporučil změřit někde na emisní stanici skutečnou bohatost, teprve podle obsahu CO zjistíš,jak tvůj motor s laďáka spolupracuje. Optimální hodnota pro tvůj jednohrnek by mohla být asi 2,5-3,0 %, samozřejmě při zahřátém motoru. Rozsah korekce na přístrojové desce je od -128 do 128, takže jsi zatím pomyslným šroubkem bohatosti zatočil jen o malý kousek. Čím vyšší číslo, tím bohatší směs a tedy vyšší %CO. Seřízení ovlivní nejen volnoběh, ale i chod na malé zatížení cca do 1/4 plynu. Tyhle velké jednoválce a Euro3, to fakt nejde moc dohromady, ty se prostě musí nakrmit.
Hodně zdaru Geloš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2014 v 19:31 | Nahoru | #2
bulldogbiker> Nezklamal jsi,opět přínosný příspěvek.

Vydrik:Žádná pomalá smrt motoru se nekoná.Tak jak píšeš,sice to není optimál,ale v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2014 v 11:57 | Nahoru | #3
Anti> Nevím jak rozvést,když jsem si dělal dr 800 k obrazu svýmu tak jsem mnoho času strávil na brzdě,v těch ovčárech co jsem psal,po dohodě s creptusákem jsem měnil koncovky,dělo se to přes zimu,vždy mi ňákou poslal,dokonce i s přepážkama obšlehlej lazer produro,pak rúzný prúměry děr,pátej byl nejlepší,tak na něj se to nastavilo.Viděl jsem rozdíly grafu s rúznejma koncovkama(nemyslím výkon,ale směs)ani jedna sama od sebe nebyla ok,a co jinýho,3 dr 800 a každej jiný trisky se stejným vejfukem.nikomu to nebudu vnucovat,jen sem poradil co vím a ať si každej dělá co chce

Naposledy editováno 30.12.2014 11:59:02

(reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2014 v 22:56 | Nahoru | #4
m

Naposledy editováno 11.05.2015 13:23:02

(reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 31.12.2014 v 06:05 | Nahoru | #5
VlaHa> Já mám opačné zkušenosti-KLR,X různých výfuků,X různých průměrů trysek.Dokonce i originální tryskování se měnilo s rokem výroby a zemí určenou pro export,přičemž výfuk i airbox zůstával stejný.Nikdy žádné problémy.Podobně i u Elefanta.Dva druhy výfuku naprosto odlišné od původní výfukové soustavy,úplně jiný airbox.Přesto bezproblémový provoz.
"Pomalá smrt pro motor" samozřejmě může nastat,ale to by se to muselo masivně rozhasit.Mivv je renomovaný výrobce,určitě by neprodával výfuky schopné zničit motor.

(reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2015 v 16:33 | Nahoru | #6

VlaHa píše: Vydrik> nemyslim,to tak proste je,vysoky teploty ve spalovacim prostoru,vyssi narocnost na olej a na vsechny dily,nikomu to nevnucuju.tak to proste je.delej jak myslis



dokud významně nestoupne teplota chladící kapaliny, mělo by to bejt ok ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2015 v 16:37 | Nahoru | #7

ppll píše: assassin> Pokud to ř.j. nemůže skorigovat(dle lambdy) měla by načíst závadu,popř.nějaký nouzový režim nebo ne?



No problem je ze ta lambda tam u motorek v podstate neni k tomu aby si jednotka naladila ok smes - navic lambda funguje pouze v uzkem pasmu zatizeni motoru (pobliz volnobehu a maleho otevreni klapky/nizkych rpm) pri vetsim pridani plynu totiz motor jede na bohatsi smes nez je stechiometricka a to nejde podle skokove lambdy ridit, podle te jde jen stechiometricka smes....

1 reakcí na tento příspěvek Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2015 v 18:59 | Nahoru | #8
Chlapci, na můj vkus je tady už moc teoretických hypotéz, ale zatím málo praktických návrhů jak vyřešit problém. Podle mě to chce zjistit reálnou bohatost směsi s použitým výfukem, buďto na brzdě, analyzátorem CO na místě nebo širkopásmovou lambdou za jízdy. VlaHa by nám mohl poradit, jaký poměr AFR je pro tento motor optimální. Pak se můžeme dále bavit, jak se na toto optimum půjde dostat.

(reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2015 v 20:28 | Nahoru | #9
geloš> nic neporadim,me zasoby jsou vycerpany .ja se chovam a radim podle toho co jsem videl a vyzkousel(tj.nech to orig a nebo to dotahni do konce) a nikomu to nehodlam vnucovat.zdar

Naposledy editováno 02.01.2015 20:30:49

1 reakcí na tento příspěvek Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 22:46 | Nahoru | #10
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:21:40

Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 23.6.2016 v 15:25 | Nahoru | #11
Cawko,neviem ci to tu bude este niekto riesit ale mne sa podarilo takmer uplne odrstanit strielanie do vyfuku u mojej motorky s ladakom creptus s jednou spolocnou koncovkou a to mam DB killer vonku ,stacilo zablendovat privod vzduchu co ide do AIS ventila a este zaslepit dieru na Air boxe a zrazu bol problem s neskutocnym strielenim vyrieseny




A tu je odkaz ktory mi hodne pomohol http://www.motorkar...etail&ddid=57751
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufry na pegaso Aprilia Pegaso 650 Strada vildaaprilka 5 13.9.2022 v 03:26 pega
Aprilia pegaso strada - polepy nádrž Aprilia Pegaso 650 Strada hejric 1 24.8.2022 v 13:39 foxdive
Nesvítí přední světlo, nejde motork... Aprilia Pegaso 650 Strada tomas8910 3 18.7.2022 v 19:27 Julip2
Rada při výběru motorky Kawasaki KLE 500, BMW F 650 GS, Aprilia Pegaso 650, ... karosa 6 25.6.2022 v 10:19 kawapavel
Klepání motoru Aprilia Pegaso 650 Strada Hermína115 6 12.4.2022 v 12:16 Rojda2


TOPlist