globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opět problém s pojišťovnou
17.10.2014 v 12:09
Zdravím,

brácha měl 2.10. menší Autonehodu. Nejde o nic vážného, kamion jedoucí za ním nedobrzdil a odnesl to levý bok nárazníku, světlo a malé oděrky na blatníku od nárazníku.

Teď o co mi jde. V pojišťovně nám řekli, že nejsou povinni uhradit opravu za nové díly v plné výší, protože ani díly na autě už nebyly nové. Takže si buď bude muset brácha doplatit a nebo se domluvit se servisem aby to opravili, tak že se vejdou do limitu pojišťovny. Což na jednu stranu chápu, ale na druhou stranu ty díly před nehodou byly nepoškozené, tak bych byl rád aby i teď po nehodě, kterou jsem nezavinil (potažmo brácha) byl nárazník nepoškozený a né jen svařený, zakytovaný a já nevím co ještě . Nebo doplácet nějakou částku.

Včera jsem psal mechanikovi email, kde to vázne, protože slibovali, že to bude hotové už minulý týden. Odpověď mechanika zní: "Dobrý den,
Bohužel rychlost likvidátoru neurychlíme mají toho hodně a přišel až 9.10. ve 12:00hodin .. auto šlo ihned ten den do lakovny díly se objednaly. Aby jste nemusel nic doplácet pojišťovně tak se musel zadní nárazník opravovat. 11.10. nám přišlo světlo , když jsme krabici otevřeli byl v ní kastlík spolujezdce. Dnes už světlo je a auto se kompletuje."

Je to běžný postup a nic s tím nenaděláme a nebo mám vyžadovat po pojišťovně uvedení do původního stavu, tedy do stavu, kdy nárazník nebyl opravovaný? Problém je taky to, že tím by se opět protáhla doba, kdy brácha auto nebude mít k dispozici.

Omlouvám se, že je to tak dlouhé, snad to se to někomu z Vás bude chtít číst .

Mockrát Děkuji za odpovědi !!!


1 reakcí na tento příspěvek Opět problém s pojišťovnou

17.10.2014 v 16:31 | Nahoru | #1
BikerLaky:

ty jsi pekný jarin textace tvého odvolání rozesměje lecjakého likvidátora.

Jak auto opravíš si snad musíš domluvit se servisem a ne s pojišťovnou. Té pak až následně předložíš fakturu za opravu.... Jestli ti fakturu neproplatí celou, až pak je čas jim psát odkaz na rozhodnutí ÚS. Proč se řídíš tím co ti říká servis? Snad jsi ty zákazník...

Měl by sis sjednat pořádek především v servisu, neboť jak ti servisák sám píše, je napsáno mezi řádky:"auto stojí v koutě na dvoře, mám tu jinou práci, vymluvím se na likvidátora z pojišťovny,a aby si nemyslel že nic nedělám, napíšu že už jsem nalakoval ten nabouranej auťák předem, vyklepu a oprvím jej až po novém laku..)

(reakce na) Opět problém s pojišťovnou

Skvělá odpověď, děkuji! 17.10.2014 v 20:42 | Nahoru | #2
honzajendabenda> Proč by měl bý jarin...każdý nedělá v pojištovně jako Ty a řeší to jak nejlépe umí v připadě že nedá servisu plnou moc....
A propo...sám jsem dostal fuck off když jsem Ti poslal slušnou PM na situaci a chování pojišťovny v mém sporu kdy jsem zohlednil fakt,kde pracuješ a že se "trochu" známe přes Toma....stejně si to každý musí vyřešit po své,ne....

Naposledy editováno 17.10.2014 20:48:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist