1 reakcí na tento příspěvek okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
Jinak nejvetsi technicky specialista a expert u nas, je Jirka Látr.
2 reakcí na tento příspěvek okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
1 reakcí na tento příspěvek okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
_monty píše: Ja jezdil brno cca za 3,5 hodiny..co sem delal spatne?
nezapomněl si nastartovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
Naposledy editováno 09.10.2014 21:06:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
michal_fojtik píše: SLEEPER> jirka? Proc myslis? a ps, myslim, ze je hlavne otec cec )
Je fakt, ze jsem u zrodu cec nebyl, pouze u zacatku konce, tedy v dobe kdy odesel Ondra a vse prevzal Viktor...
Jirka Latr je pro mnohe mozna "vypravec a obchodnik", ale ten clovek se fakt vyzna a umi.
Jeste v dobe, kdy jezdil Michal Bursa BMW Cupy za KL intermoto (K+L => Kubíček + Látr, dnes odlisne hradecke tymy: Kawa Intermoto Ponyexpres a Motorpower81), meli primo v HK na dilne technickeho sefa od bmw (pozdeji sefa WSBK tymu bmw, mimo jine i pripravoval motocykl pro Alexe Barrose). Jirka mel nastarosti technickou pripravu motorky a prave od tohodle nemcoura se toho strasne moc naucil a to mluvim o svetove elektronice atp.
Nyni pro kombinaci Honda + (hlavne) dunlop v cr jen tak nikdo schopejsi nebude, vsak neni nahoda, ze mladej (David L.) ma nejlepsi stroj v startovnim poli.
Naposledy editováno 10.10.2014 09:54:35
jirka - nehadam se ze je profik... ale jde jen o gumy. debat o nich jsou tady plne fora a kazdy kdo jel v brne pod 2:10 si mysli, ze ma pravdu. Vetsiho experta na pneumatiky motocyklove silnicni ceska republika nema - uz to ze ho povolali na Le Mans myslim mluvi za vse. chtel jsem udelat pritrz vsem tem odbornikum kterych je na ceskem internetu hodne.
Vzdy mi vsichni rikali - poslouchej rady jak jezdit od tech co jedou rychle. a 2:05 v roce 2007 je kurva rychle tot vse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) okruhové gumy a tlaky - jak to skutecne je!
Vidis, ja s IVckama (konkretne uz pod Viktorovym vedenim) zazil i nemile veci. Treba to, ze se jako sulini v ramci CEC tahnem az do Oscherslebenu, kde po prijezdu zjistime, ze pro nas (a ostatni ceske tymu) nejsou volne terminy pro potrenovani nove trate pred zavody.
To jsou veci, kt. se za Ondry Coufala nestavaly.
Viktor byl mozna dobrej v Alpeadrii, ale organizacne mel EC solidne na haku (problemy s fakturaci atd.), ale to mluvim az o letech 012-013, kdy cec (asi jeho pocin, kdyz rikas) pohrbil.
Jinak ja jsem taky pirellkar a vzdy jsem se ridil rad od Brozaku (Latr jezdi dunlop, kdyz pravidla dovoli).
Tzn.: SCxx za tepla 2,3 - 1,9, SCRxx 2,2 - 2,2 (za studena)
Tabulka: