globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové
 
7.10.2014 v 15:50
Z příkazu:

... Jednání osoby obviněného p. Xxxxx je společensky nebezpečné v takové míře, že byly naplněny nejen formální znaky, ale i materiální znaky výše uvedeného přestupku. ...



... Překročením zákonem povolených rychlostí je porušen chráněný zájem. Při každé vyšší rychlosti než, která je zákonem povolena, je prokázáno, že řidič není schopen plně ovládat motorové vozidlo takovým způsobem, aby mohl bezpečně reagovat na situace předpokládané, které mohou nastat v silničním provozu a chránit tak zdraví nejen své ale i druhých a majetek občanů. ...






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 14:59 | Nahoru | #1

assassin píše: To by se myslim vyrobci a dovozci brzd a nasledne majitele certifikovanych mericich ceenter pekne napakovali ...

No a na ze silnic by zmizela silna auta a jejich majitele - stat by si asi musel najit jinou dojnou kravu ... Asi by uz nedostal dph z vozu s porizovaci cenou v milionech a spotrebni dan z tech tisicu litru paliva co tyhle stroje spolykaj - s timhle tvuj koncept bezpecnych silnic take pocita?



neviděl bych to tak dramaticky spíš by se přestaly motorky škrtit a mladej by si místo zavřenýho litra koupil 250
a co se týče výkonných vozidel většina to má stejně na imidž
dalo by se to omezit i jinak třeba poměrem kg/kw a motorka která by měla mín než dejme tomu 4 by nedostala značky takže jedině na okruh jinak smůla

osobně nejsem příznivec žádné tolerance protože veřejná komunikace slouží primárně k dopravě závodí se na okruhu kdo nechce na okruh at si koupí pozemek tam at si vyasfaltuje svojí soukromou cestu a tam at si jezdí s čím chce a jak chce

(reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 15:06 | Nahoru | #2

n04r3d píše: neviděl bych to tak dramaticky spíš by se přestaly motorky škrtit a mladej by si místo zavřenýho litra koupil 250
a co se týče výkonných vozidel většina to má stejně na imidž
dalo by se to omezit i jinak třeba poměrem kg/kw a motorka která by měla mín než dejme tomu 4 by nedostala značky takže jedině na okruh jinak smůla

osobně nejsem příznivec žádné tolerance protože veřejná komunikace slouží primárně k dopravě závodí se na okruhu kdo nechce na okruh at si koupí pozemek tam at si vyasfaltuje svojí soukromou cestu a tam at si jezdí s čím chce a jak chce



Jako ze by si lidi dal kupovali ferrari ikdyz by je za prekroceni o 10kmh policajt rozstrilel?

Skrceny/ neskrceny motorky by se nemusely vubec resit - na jizdu 50/90/130 by se stejne prodavaly jen mensi skutry a choppery - no skutry mozna taky ne, predpokladam ze za jizdu mezi vozidly ve meste by se taky strilelo, za parkovani na chodniku - tzn uz by nebyl vubec zadnej duvod jezdit na skutru

Naposledy editováno 08.10.2014 15:07:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Materiální aspekt dle magorátu Hradce Králové

8.10.2014 v 15:09 | Nahoru | #3
n04r3d> hele pleteš si dvě věci a to je závodění na veřejný komunikaci a překročení rychlosti o 10km/h ale u tebe je to asi jedno. Jinak přitáhnul si z novinek nebo kde jsi škodil předtím?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist