prosim o radu,Vas nazor. Po letech na vsem moznym i nemoznym jsem po tricitce zjistil, ze nejlepsi masina je starsi kapota V2. jezdil jsem V4 - zx10r 09,zx12r,xx11 atd,i V2 - tlr,Falco,996,rc8 - nesedla mi, atd. Ted premyslim co dal a vim ze chci jednu z tech v nadpisu. Popravde nejvic jsem leta zamilovanej do SP2. na ktere bude nejvetsi sranda? praxi na V2 mam, tlr jsem mel a proto neni ve vyberu. diky za rady. ps: zasvecenci do cervene nepiste mi ze 999 ma nejvetsi charizma a je nejlepsi, se suchou spojkou protoze Ducati..tohle ne diky :p
ještě musím jednou projet YoshBoyovi to jeho tele :). Na tohle supersportu jsem ještě nejel..
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
strakon píše: Bothrops> Tady máš jednu luxus SP-2, ale cena je nesmysl www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-vtr-1000-sp2/honda-vtr-1000-sp-2-655019.html
tu znam uz leeta, neni tam tyden. je to za tu cenu obyvakovka. ja vybiram tady v Anglii, nebo v Nemecku. a navic ne tento posledni model. ale dikec
Naposledy editováno 08.10.2014 21:56:10
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Sp jsem kupoval jako svuj prvni dvouval, byl to velmi emotivni kup. Proste vidis inzerat a rikas si to je presne ono, to musim mit. A nelituju toho!! Jasne na okruhu se musis sakra snazit, aby byla rychla a stejne te ostatni pojezdej s daleko mensi namahou, ale ten pocit, to je presne to co se mi libi!! Na okruhu je Sp uplne jina moto nez na silnici. Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Dale Sp ma na svuj vek jednu velkou vyhodu a to rozvod soukolim(porovnej s 999). Je to opravdu kvalitne a poctive postavena moto.
Vykonu na verejny silnice je tak akorat, proste muzes tocit plnej celkem casto, doprovazenej super zvukem.
Vim, ze tahle moto u me zustane hodne dlouho, protoze mi nabizi vse, co od ni ocekavam,uzivam si specifika V2
A to ze edwards 2x dal na prdel rudejm, beru jako bonus, kterej rikam vzdy, kdyz se me nekdo pta, co ze to vlastne mam za motorku
Naposledy editováno 09.10.2014 01:20:20
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Takže za mě VTR !
P.S. Ducna je stejně lepší (sranda)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
fujitsubo píše: Mate pocit dokonaleho gripu a pevnosti, protoze je neuveritelne presna a to nejen na rok vyroby, ta motorka je vyvazena jako celek!
Ale houby, zas tak bych tyhle 220Kg kravy nedemonizoval. V2 ma samozrejme citelnejsi prokluz zadniho kola, nez motory R4 (jak jsem psal vyse), jenze jako vyvazeny celek bude mnohem lepsi moderni sestka. (Moc dobre si nedovadu predstavit s tak tezkou motorkou najezdy s hodne dlouhama brzda, az do apexu. Pro srovnani K6 1000 ma 166Kg suchou....)
Sucha hmotnost RSV1000 04 je 175Kg, SP2 194Kg. Vykonostne, podvozkove...., proste vsechno hraje pro itala, ale ano, na kaficku v moto-bistru budete za hustejsiho bajkera, jelikoz ta SP2 je sprofanovana dostatecne. To je jediny, v cem ma navrh.
Ja bych byl opatrnejsi s tim dokonalym gripem.
Na druhou strau jsem taky psal, ze bych SP2 urcite bral. Znam teda pouze SP1 (pocitovne velky rozdil nebude, imho) a i ta SP1 se mi jevi jako dobrej material, ale za tu cenu ta SP2 pro me tak dobra neni, mnohem radsi Factorku.
Image je na nic, nasleduj instinkt.
Naposledy editováno 09.10.2014 18:07:20
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
a nejakej koník sem nebo kilo tam.. pokud nejedes Brno 2:10 a jeste k tomu okruhy neresis... bych se vykáálel...jak sam rikas..
RSV jsem treba docenil az kdyz jsem se opet vratil na 4val.. porizoval jsem ji tenkrat na zkousku a naslepo... a zdala se mi pomala a slaba aba až vydechla... a trvalo pak 3 roky než jsem na jiny motorce zajel rychlejc..
Sam bych z tehle sel taky klidne do SP, prave proto ze si hodnotu snad bude drzet... Nebo pak 999R, ale to uz je cenovka totalni nesmysl a provozni naklady... kdyby se na tom chtelo i jezdit uz vubec... i kdyz nevim vlastne ani presne.. kazdopadne pokud výrobec predepisuje menit olej kazdejch 1500 km je mi to velmi podezrely...a ani ne moc sympaticky.. To ta japonka je sice draha jak kosoctverec, ale pak uz se na ni da jezdit vcelku normalne a umi to opravit kazdej druhej jouda.. RSV je ale na servis taky OK..
2 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Bothrops dorazi sockou sveze se na všech a uvidi co mu sedne a pak to tu pekne rozlouskne
Jo a jako odmenu se chci taky svezt na ty honde a duc abych vedel o co prichazim,takze kdy.....
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Milosek.m píše: Hele jak to ctu tak udelame o vikendu predvadecku,já přitahnu na RSV Factory,Mar36 přivalí na 999 a Fujitsubo VTR .
Bothrops dorazi sockou sveze se na všech a uvidi co mu sedne a pak to tu pekne rozlouskne
Jo a jako odmenu se chci taky svezt na ty honde a duc abych vedel o co prichazim,takze kdy.....
Milošu tak to budete mít krásný testovací den (jestli to klapne)a kolik se bude pokládat záloha při zkušebním odjezdu
bothrops> jen jsem chtel pomoct s vyberem kdyz jsem kupoval rsv taky jsem koukal na 999 a navic by me taky zajimalo prime srovnani kdyz by stali vedle sebe a i tady by to dost lidi zajimalo
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
Stev píše: assassin> za 150 ve velkejch popovicích, vypadá teda víc než dobře. Je tady na inzerci.
Hele a nevis jestli ji potrebuju? ja sem rikal ze k tem starejm nefunkcnim krapum co mam bych si mel poridit neco funkcniho - jen nevim jestli obtloustly v2 je to co sem tim "funkcni" myslel ...
1 reakcí na tento příspěvek SP2-RSV-999
Nejlíp vybavený, na dobrejch komponentech a s jízdníma vlastnostma budou devítky. Ohledně náročnosti servisu (pokud ne Rko) jsou na tom na "duknu" relativně dobře ...ventily/olej/fitr svíčky 12tkm, řemeny 24tkm. Vychází to cca. na 12tCZK co 12tkm. Koruna na kilák Myslím, že člověk jenž za je ochotnej "starou vránu" vysypat dvěstě táců, to už nějak polkne.
Pokud není člověk úplně levej, udělá si všechno krom vůlí sám. Problém je, že je to ultramega ultimativní kapota. Po 250-350km musí bejt člověk rozmydlenej jak mejdlo s jelenem. Je to jako potkat na Dubé u pumpy maníka s Panigale
Dvouvál od Rotaxu je držák a pokud se trochu poladí i ten spodek bude mít. To je supr udělaná mašina - svým způsobem tehdejší vlajková loď Aprilky. Pohodlný to tedy ovšam taky moc nebude.
SP2 je nostalgie... je to edice a krok k závodění ... spíš srdce než rozum (za ty prachy)
A nechci si moc namlouvat, že některá z těch třech bude pohodlnější. Jasně jde o konkrétní typ člověka, dle toho jak narost. Ale prostě jsou to sportovní kapoty - sice "vydechlý" ale furt to bude záleh, zalomený kyčle a tvrdý pružení ...
Stejně to vybereš jen díky srdci a příležitosti koupě.
Když už něco rovnýho k SP2, to už bych raději koukal po 998S ...a kdybys napsal tu, neváhal bych ani minutu říct ti ... tu a ne jinou (ačkoli devítky mám tuze rád)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
Edit: a konkretne sem na Dube potkal Pani jen zridkakdy a vzdy bylo videt, ze s ni majitel jezdi maximalne na kafe na tu dubou Vobcas sem si rikal, ze si je tam snad ty lidi vozej na vozejku, kdyz sem videl ty gumy.
Naposledy editováno 10.10.2014 10:14:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP2-RSV-999
dejf. píše: t_freedom>
Edit: a konkretne sem na Dube potkal Pani jen zridkakdy a vzdy bylo videt, ze s ni majitel jezdi maximalne na kafe na tu dubou Vobcas sem si rikal, ze si je tam snad ty lidi vozej na vozejku, kdyz sem videl ty gumy.
no tak přesně jsem to myslel ... na Dubou stačí úplně vpohodě 100 - 130HP...nevěřím, že by mě tam někdo pojel více koněma, pokud bude mít stejný schopnosti jako já.
Motorka s maximálkou tři kila a 200HP už je i na Dubou zcela zbytečná...
t_freedom píše: no tak přesně jsem to myslel ... na Dubou stačí úplně vpohodě 100 - 130HP...nevěřím, že by mě tam někdo pojel více koněma, pokud bude mít stejný schopnosti jako já.
Motorka s maximálkou tři kila a 200HP už je i na Dubou zcela zbytečná...
takový motorky se přece nekupujou kvůli schopnostem na silnici. Vůbec aplikovat na motorky rozum se nedá Líbí/nelíbí, o tom to celý je.
Na ježdění bych si vzal RSV, má antihop, jede pěkně nahoře a je to pořád hodně pěkněj bike.
SP2 jsem nejel, ale nějak mě z nich láká nejméně.
PS: na zabití se stačí bohatě všechny 3, takže nemá cenu řešit počet koní atd...
SPIJKER píše: subjektivne bych si myslel ze nakonec to co budes mit doma stejne do urcity miry zevsedni.. proto bych radil brat to co te osobne nejvic tahne, nez hledet nejlepsi parametry. Motorky jsou cca stejne stary a stejnyho zamereni.. pujdou na vec sice kazda po svym, kazda ma jiny mušky... ale egal... tu svoji pak stejne budes mit prectenou a budes koukat i po tom co nemas.. A to je ten moment kdy te posiluje ten citovej svazek s tim co se ti libilo na zacatku nejvic..
a nejakej koník sem nebo kilo tam.. pokud nejedes Brno 2:10 a jeste k tomu okruhy neresis... bych se vykáálel...jak sam rikas..
RSV jsem treba docenil az kdyz jsem se opet vratil na 4val.. porizoval jsem ji tenkrat na zkousku a naslepo... a zdala se mi pomala a slaba aba až vydechla... a trvalo pak 3 roky než jsem na jiny motorce zajel rychlejc..
Souhlas. "Kterou motorku potřebuju?" Odpověď zní "jakoukoli jinou než zrovna mám". Člověk kvality "bejvalek" ocení až když ojíždí něco jinýho
RSVčko taky doceňuju až zpětně... Bejt někdo, kdo by ode mě bejval koupil kawu, tak si ho koupím zas.
Standartní,nebo verze S mi přišly určitě pohodlnější,než 848 (já jel na standartní).
Já bych bral nějakou italku už kuli designum a spíš bych asi ty devítky,páč mi přišly,že jedou líp odspodu.Ta Honda mi připadá taková nejvíc morálně zastaralá a že měla 2 tituly? To je k pocitu na běžný silnici asi k ničemu,kór při představě kolik titulů v letech okolo posbírali rudý a kolik ty dva vydřený tituly Hondu stály...
Každopádně si stejně rozhodlej,tak ti přeju dobrej kus a ať jezdí Ne jako motorky letos v mym okolí.
Nedojely 3 motorky:VTR,Fároš a 1200GS...
Občas to s těma "etalonama spolehlivosti" holt nevyjde
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |