globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: AJP PR7
 
5.10.2014 v 12:02
AJP představil prototyp nového modelu PR7.
- Vidlice Marzocchi
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou
- Suchá hmotnost méně než 155 kg

Líbí se?
























AJP PR7

5.10.2014 v 12:21 | Nahoru | #1
Dobrý brko AJP se nezdá...

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 12:27 | Nahoru | #2
Svody opět pod motorem? Ale jinak super

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 12:37 | Nahoru | #3
vikik> Kryt vypadá bytelně, v tom nevidím problém.
Nechápu třeba proč na takové XT 660 R není kryt motoru standartně.

AJP PR7

5.10.2014 v 12:40 | Nahoru | #4
Noo pěknej kousek

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 13:02 | Nahoru | #5
Ví se něco o ceně?

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 13:06 | Nahoru | #6
Mr.Dreamer> O ceně jsem nic nenašel, uvedení má být někdy 2015 - 2016

2 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 13:11 | Nahoru | #7
Váha a výkon horší než KTM 690 .....

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 13:19 | Nahoru | #8
srsen600> Tož ale zase půjde řídit od 18-ti. Jinak konkurenci bych spíš hledal mezi XT 660 Z Tenere, F 650 GS Dakar, LC4 Adventure, ...

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 13:51 | Nahoru | #9
srsen600>

srovnání tohoto a KTM 690 bude kulhat na všecky údy každá z nich má svoje plusy i mínusy...

AJP PR7

5.10.2014 v 14:20 | Nahoru | #10
Asi budu měnit

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 14:24 | Nahoru | #11
Barney/BorekS- jj,jasný mno a proč by jsi nemohl od 18let na 690? Vždyt to elektronicky stáhnou ten výkon zrovna jedna na inzerci je jukej jen otázka jestli to budou umět i v čr....

Škoda tý převodovky 5kvalt...Na cesty co chce dlouhou 6sku. Aby člověk přejel z okresu do okrusu , přeci si nebudeš orat ve svým lese ....

Počkámě si jak to vyjede do serie....Jaká bude odolnost dílů , co bude na ráně...

Ono je to těžký najít něco co vyhovuje...Ještě když bydlíte Praha/Středočeský kraj a potřebujete přejíždět....
Motorku nejlepe- odolnou s náplněny max125kg,startér,6speed,interval aspon3000km, výkon 50ps(2 mapy)....
Člověk občas chce přejet po silnici...
Já mám největší zkušenosti s DRZ-400e (v mládí XL600rm)...Suzuki největší škoda , že ta hmotnost udavaná výrobcem je kec.Asi váženo bez pneu,baterie apod.I tak by to bylo moc.Výkon fajn , jen na silnici to chtělo 6stku.

Nejlepe mě vycházi AJP PR4 240... Kvuli tomu, že nemá chladiče, hmotnost a potom co vím , že bych jezdil (prozkoumáno DRZ-400e) vím že moc výkonu nepotřebuji spíše lehkost kola....

Ale ještě bych si rád projel KTM Freerida 250 2T -nevím zdali by více neunavoval a netrhal za ruce....Ale neměl by když je tak uškrcenej...
Beztak se furt basvíme o lesu , kde je ze zákona zakázáno jezdit....
Takže možná valník a na trať s 450 4T ... Je to těžký. A vůbec nezávidím klukům co nemají zkušenosti , nemají se kde povozit vyzkoušet...Dobrý je si terén v okolí projet na kole...

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 15:25 | Nahoru | #12

srsen600 píše:
Motorku nejlepe- odolnou s náplněny max125kg,startér,6speed,interval aspon3000km, výkon 50ps(2 mapy)....



A která to podle tebe je?

2 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 15:54 | Nahoru | #13
No nevypadá to špatně jen proč ta hydralická spojka, a ty svody

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 16:20 | Nahoru | #14

vladaobi píše: No nevypadá to špatně jen proč ta hydralická spojka, a ty svody



A co je na tom špatně? Hydraulická spojka se mi teda nezdá být "krok zpět" a ty svody na Rallye Adv přece ničemu nevadí... (KTM to tak má taky)

Naposledy editováno 05.10.2014 16:21:57

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 16:29 | Nahoru | #15
Tak hydralická spojka není tak dávkovatelná jako klasická, a ty svody už jen kuli výšce pod motorem co by bylo.

Naposledy editováno 05.10.2014 16:29:41

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 16:55 | Nahoru | #16
vladaobi>
Hydraulickou spojku jsem neměl možnost vyzkoušet, tak nebudu hodnotit, ale svod pod motorem by mi nevadil. Kryt vypadá na fotkách masivně, světlá výška se zdá taky dostatečná. Je potřeba si uvědomit, že mašina tohoto zaměření není na lítání po trati nebo po lese plným kořenů, šutrovitých brodů a podobných trial pasáží, ale na navigační a dálkový rallye pro mastodonty. A tam terén nebývá tak hardcore, jde spíš o celodenní výdrž techniky/jezdce při větším nájezdu.
Za mě je to super nápad

AJP PR7

5.10.2014 v 17:02 | Nahoru | #17
Ale já netvrdím že jeto špatné jen muj názor, naopak mě těší že použili tento motor mám ho taky to svědčí o jeho kvalitách

Naposledy editováno 05.10.2014 17:03:04

AJP PR7

5.10.2014 v 18:45 | Nahoru | #18
Za mě 10 palců nahoru

Konečně to někoho napadlo. Rally replika pro normální ježdění. To jsem si vždycky přál. O kvalitě zpracování AJP nevím nic, ale nápad se mi moc líbí.
F-T

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 21:30 | Nahoru | #19
Hnus

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

5.10.2014 v 22:25 | Nahoru | #20
Mě se to líbí . Jen se divím, že AJP zvolilo najednou takový objem, když se dosud zaměřovalo na kubatury do 250ccm. I mně samotnému by se víc zamlouval podobný stroj, ale s menším objemem a ještě o chlup menší váhou. Nějaký neostrý 250 až 450ccm v podobném kabátu ...

(reakce na) AJP PR7

5.10.2014 v 22:40 | Nahoru | #21
Martic> Na tyhle adventure motorky bych menší jak 600 ccm nedával. Ale souhlasím s tím, že by mohli udělat lehké tupé enduro s 400-450 nenáročným motorem.

AJP PR7

6.10.2014 v 12:25 | Nahoru | #22
Myslím, že je to dobrý počin Jsem zvědavý, jestli bude možnost přidělat dozadu nějaký zavazadla (myslím měkký). Zatím ta zadní část vypadá dost plastově...

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7

6.10.2014 v 13:49 | Nahoru | #23
nechapu co se vam na tom libi...za me teda

Naposledy editováno 06.10.2014 13:49:22

AJP PR7

6.10.2014 v 19:47 | Nahoru | #24
Tak zatím se to jeví hodně zajímavě a vzhledem k použitým dílům, motor , podvozek, kola, tak by to měl být nenáročný držák. Do mýho ideálu chybí snad 6 kvalt a vetší nádrž, ale i tak super a rozhodující bude samo cena

(reakce na) AJP PR7

7.10.2014 v 09:07 | Nahoru | #25

vladaobi píše: No nevypadá to špatně jen proč ta hydralická spojka, a ty svody


Ovládání spojky půjde lehce předělat na lankovou, bylo to tak origo a tahle hydraulika je stejně jen tuning bazmek, který se dává i na LC4, ....
Líbí se mi to , jsem zvědavý na cenu a hlavně jestli k tomu bude nějaký příslušenství, ....
Nezdá se mi rám, příhradový je úplně jiná liga
Kde to bere údaj pro tacho, protože tenhle motor má snímač myslím na výstupu z převodovky, což je pro rally špatně použitelný ...
Bude to zas jen polotovar na silnici a bude potřeba si to dodo

AJP PR7

7.10.2014 v 14:49 | Nahoru | #26
Mě se tohle páčí Osobně jsem čekal, že motor bude 450 ccm, aby motorka plnila podmínky motocyklů pro dálkové rallye. Nějaký bezúdržbový 450 motor s tím, že by byla snížena hmotnost. To by bylo super

Ale i tohle se mi líbí. Ten rám vypadá více než odolně S KTM 690 SMC a pod. se to srovnávat nedá. Tohle je konkurent Yamahy 660 Tenére a pod. Tohle je ale trochu více extrémnější a trochu lepším podvozkem Tohle je stroj typu - v pátek se sbalit, doma dát pac a pusu a objevit se někdy v neděli večer totálně špinavý, zničený a od bláta s úsměvem od ucha k uchu a povídat o velice vzdálených místech

(reakce na) AJP PR7

7.10.2014 v 20:41 | Nahoru | #27

shewcza píše: Hnus

jo tohle je kvalitní názor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7

9.10.2014 v 12:56 | Nahoru | #28

Cook píše: nechapu co se vam na tom libi...za me teda



Tohle se líbí těm, co jezdí rallye a podobný styl...máš na výběr buď drahou KTM 690, zastaralou 640, konkurenční 1válce, které technicky neoslní, nebo pak těžký 2Válce a úplně poslední možnost je postavit si něco doma sám...takže spoustu lidem tahle motorka hraje do karet

(reakce na) AJP PR7

9.10.2014 v 13:02 | Nahoru | #29
hAjPR> Pěkně shrnuto

(reakce na) AJP PR7

10.10.2014 v 15:13 | Nahoru | #30
hAjPR> V tak drahým koníčku jako je rallye, enduro, podobný styl, ... rozdíl pořizovací ceny AJP vs. KTM, BMW, ... nebude hrát žádný zásadní rozdíl resp. je v úvozovkách "zanedbatelný".
Četl jsem, že světově nejpoužívanější hobby rallye stroj je BMW G650.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist