globalmoto_kveten





Téma: Honda Hornet CB600S - točí, nechytá, střílí ...
30.9.2014 v 23:26
Pěkný večer,

za 1) jsem nezvládla založit téma v Moto dle značky a 2) tady budu možná stejně úspěšnější..

Moto Honda CB600S Hornet r.v. 2002
Začíná mě jímat panika... Motorka šla jak švýcary, až jsem dojela před vrata, chcípla..a už nenastartovala... Nedobíjela, jasný, Honda - vadný regulátor. Koupen od Ignitech, namontován, změřeno, dobíjí super.. Umyto.

Výjezd na výlet.. Po chvíli si všímám, že "jede nějak divně" - ve vyšších vynechává 1 válec.. Jasný.. někde voda.. vysuší se...
No.. nelepšilo se to, naopak.. po 30km jedu na 2-3 válce, v nižších 4 ... volám kolegyni z města, u které jsme moto rozebrali, přišli na prasklou hadičku podtlaku od nádrže - jasný - závada vyřešena - hadičku jsme zkrátili a v domnění, že bude vše OK nastartovali - nastartovala jak hodinky. Ujela 50m, zdechla a od té doby defakto nenastartovala...

Dovezli jsme ji domů, dneska jsem vyndala karburátory, vše čisté jak boží víra, trysky OK, průchozí, nic zanesené, pružiny i membrány OK.. Vyčištěno. Svíčky měněny po koupi stroje tzn. červen tohoto roku.

Nasazeno zpátky s tím, že asi tím, jak byla hadička od podtlaku zkrácena, se někde skřípla a nešla.. vyměněny hadičky, kohout od nádrže funguje..

Motorka smrdí po benzínu jako kretén, nutno říct, že smrděla už po výměně regulátoru, když ještě šla.. předtím ne.

Teď když startujeme tak nám málem zastřelila kámoše, co stál za výfukem, prostě točí, točí ... rána jako z děla a nic.. neblafne, nechytne..

Už nás nějak nenapadá, co s ní..prolejzala jsem fórum a - svíčky? Podle mě blbost (Edit: s jasnější myslí se mi ty svíce jako úplná blbost nezdají..).. cívky? Obě naráz? Blbost....

Nebo co myslíte vy, kde hledat závadu??

Díky za všechny rady, nemít po ruce Pálavu, tak mě asi šmejkne

Edit: Jinak kohout na nádrži funguje, benzín teče ...

Naposledy editováno 01.10.2014 11:00:34

1 reakcí na tento příspěvek Honda Hornet CB600S - točí, nechytá, střílí ...

1.10.2014 v 08:55 | Nahoru | #1
Nevím jestli Ti pomůžu ale měla jsem podobný problém na jaře s Fazerem,po zimě jsem nenastartovala,mašina smrděla po benzínu a nakonec teda pod ní kaluž, tekl přepadovou hadicí pod moto.A závada - protékající karburátory,nejdřív jsme mysleli že je to jen špatná hladina,karburátory rozebrány, taky jsme si mysleli že je někde bordel z benzínu po zimě když to stálo.Pak jestli není špatný jehlový ventil ale bylo to divné že by všechny čtyři.Nakonec jsme přišli na to že jsou ztvrdlé O-kroužky u jehlových ventilů a tím to okolo protékalo.Pokud by to bylo ono, seženeš je samostatně.Kdyžtak Ti pošlu odkaz.Prodává se celá sada těsnění na karburátor ale je to zbytečné a na jeden stojí okolo 500 kč.Samostatné O-kroužky je haléřová záležitost.Na svíčky pozor, jak se ulejou je po nich.Jestli máš starší a funkční,po opravě radši vyzkoušet s nimi a pak vyměnit.Ještě jedna věc. Jestli je to tímto,když zavřeš benzínový kohout tak jak se to po chvíli vyfláká, tak chytne a vlastně chvíli běží na to co už tam je.Nevím, ale třeba Ti to bude užitečné,jestli máš venku karbce, můžeš to zkusit, vzít hadičky a foukat jestli to bude okolo O-kroužků bublat je to jasné.Tak ať se Ti podaří najít závadu a zprovoznit

(reakce na) Honda Hornet CB600S - točí, nechytá, střílí ...

1.10.2014 v 09:00 | Nahoru | #2

NaughtyFrog píše: Nevím jestli Ti pomůžu ale měla jsem podobný problém na jaře s Fazerem,po zimě jsem nenastartovala,mašina smrděla po benzínu a nakonec teda pod ní kaluž, tekl přepadovou hadicí pod moto.A závada - protékající karburátory,nejdřív jsme mysleli že je to jen špatná hladina,karburátory rozebrány, taky jsme si mysleli že je někde bordel z benzínu po zimě když to stálo.Pak jestli není špatný jehlový ventil ale bylo to divné že by všechny čtyři.Nakonec jsme přišli na to že jsou ztvrdlé O-kroužky u jehlových ventilů a tím to okolo protékalo.Pokud by to bylo ono, seženeš je samostatně.Kdyžtak Ti pošlu odkaz.Prodává se celá sada těsnění na karburátor ale je to zbytečné a na jeden stojí okolo 500 kč.Samostatné O-kroužky je haléřová záležitost.Na svíčky pozor, jak se ulejou je po nich.Jestli máš starší a funkční,po opravě radši vyzkoušet s nimi a pak vyměnit.Ještě jedna věc. Jestli je to tímto,když zavřeš benzínový kohout tak jak se to po chvíli vyfláká, tak chytne a vlastně chvíli běží na to co už tam je.Nevím, ale třeba Ti to bude užitečné,jestli máš venku karbce, můžeš to zkusit, vzít hadičky a foukat jestli to bude okolo O-kroužků bublat je to jasné.Tak ať se Ti podaří najít závadu a zprovoznit


Díky.. karby už jsou zpátky, ale jsou v naprostém pořádku, těsnost jsme zkoušeli ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist