Georgman> Tak... "a jsme doma". Přesně, jak jsem psal někde na začátku - pokud člověk nemá možnost srovnání s jiným exemplářem, nemusí si třeba vibrací všimnout, nebo mu připadnou normální. A pokud danou motorku neznám, může i ten krycí plech mně připadnout normální, když zakrývá něco, co by mě mělo hned praštit do očí (uražený a odříznutý držák). Případný, rovněž zmiňovaný metalurgický posudek s cílem zjistit stáří lomu, by zde taktéž ukázal, že k závadě muselo dojít už dříve, takže prodejce je zde "čistý". Sám jsem před léty koupil GS500 s mírně naťuknutou nádrží, údajně od převrácení na místě a pádu na květináč... a až po roce při prodeji si chlapi všimli drápanců na motoru, dle kterých motorka jasně musela lehnout za jízdy na pravý bok a ťukanec do nádrže byl od prudkého zavření řidítek při pádu. Proto také byl měněný výfuk. Ale co... jako bažant jsem si těchto detailů nevšiml, motorka jezdila jako drak, tak nebylo co řešit. A při prodeji jsem neměl problém dát proto pár klacků slevu.
A k té odpovědi bremo74 psané s CAPSLOCKEM se raději nevyjadřovat - už jen to svědčí o jeho osobnosti a chování. Ende.