tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D
pokud zastavas nazor ze se motorka koupi na sezonu, svezes se prodas a dalsi sezonu koupis o rok novejsi model...tak je blbost do toho cpat prachy - vetsina lidi co tohle dela ani vetsinou nemeni olej atd. tu sezonu to vydrzi a pak at si s tim ten dalsi dela co chce.... a pak uz to je o tom kdo chytne cernyho petra...... to me proste nebavi.....
ale zase predpokladam ze to neni pripad cloveka co si chce koupit TLR.... protoze pak by za skoro stejny penize koupil o dost lepsi a vykonejsi gsxr/cbr/r1 atd..... a nekupoval starej divnej dvouvalec......
all: motor navzdory tvrzenim neni vubec raketa atd..... proste moderni litrovy ctyrvalce jsou uplne jinde...... proto rikam ze to nechce cist testy ale porovnavat...... staci se svezt na gsxr k1 ktera uz jede uplne jinak, pohoda posez proti TL, krasne se ridi, proti TL lehoucka a koupis ji za (+-)stejny prachy..... proste kdo chce TL musi vedet proc a vedet tohle jinak bude zklamanej a dost mozna v lepsim pripade odrenej a polamanej.....
ale proste sou v auto moto svete motorky a auta u kterejch stoji za to zkrotit je, jsou to legendy ikdyz maj spoustu mizernejch vlastnosti a v podstate uz v dobe jejich vzniku byla spousta lepsich.....
camca: ja se taky svezl na par hondach treba VTR.... je podle me ve vsem lepsi nez TL ... a po par km me proste nebavila..... a CBR jsou jeste dokonalejsi co se tce lineraniho prubehu vykonu, podvozku, brzd..... ale ma tahle dokonalost proste nudi..... jj chapu je to asi nenormalni, ale majitel TL proste takovej bejt musi.... u TL totiz dokonalost hondy apod. nenajde:))
jsem se tě chtěl zeptat ty jsi takový sběhlý ve věcech TLkových, nezkoušel jsi někdy na origo svodech ucpat tu přírubu co spojuje oba vyfuky?tak aby měl každej valec jednu koncovku?docela by mě zajímalo co to udělá???
no ja mam ted nahradni airbox a par dalsich veci tak laboruju s nakejma upravama... uvidim jestli z toho neco dostanu....
jinak proste z TL se kone navic dostavaj tezko a stoji to moc penez ...
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
někdo tady prodával TLR s komplet yoshimura vyfukama, KN a powercom3 a psal 160PS, to by se mi líbylo, ale 99 za 140 byla drahá a stará :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
za málo peněz možná koupíš,ale zbytek rozpočtu nespolknouúpravy,nýbrž opravy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Tak se koukni kolik stojí ve slušném stavu pod 4000,-eu se stěží dostaneš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Jinak jsem si na jare s 1 borcem ve Sternberskem Ecce homo vymenil masiny, ja mu pujcil GSXR 1000, on me VTR 1000 SP, muzu rict, ze ta motorka byla opravdu fajn. Vodila se do zatacek uplne sama, (ikdyz je motorka papirove daleko tezsi, nez GSXR, tak pocitove je to naopak) na brzdu stacilo jen pomyslet a uz si stal(oproti GSXR, ktera tak nebrzdi ani z poloviny..), nejlepsi ze vseho byl ale ten zvuk, kdyz tam mas poradny ladaky, jsi stredem pozornosti vzdy a vsude..
A ted ty nevyhody:Ta motorka ma sice peknej spodek, ale je takova traktoroidni. Proste to v praxi je tak, ze ten vykon tam chybi od poloviny plynu nahoru. Vrsek uz tam proste neni vubec. Je to jako jizda s autem na naftu, ale bez turba :D
Motorka je pomerne tvrda, na cestovani kolem komina idealni, ale jinak bic bozi.
Na cestovani s partnerkou zapomen uplne.
Nakonec, kdyz jsme si stroje vraceli, borec rikal, ze chce znova litrovej 4 val, ze uz jednou GSXR 1000 mel a ze ho chce zas zpatky, jestli mi pry nevadilo, ze jezdil furt po zadnim, ze z toho byl tak unesenej. :mad:
Moje poznatky s SP, ze sem si jizdu v serpentinach doslova uzival a pokud chces punc jedinecnosti, jezdis solo a jsi strelec na kratky vzdalenosti, kup si to. Kazda motorka ma neco do sebe, nejsem z lidi, co chvali to, co zrovna maji. Vzdy hned reknu vyhody a jeste vic nevyhody toho co zrovna mam.
1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
japato? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Bigzabak píše: TL-R je urcite vetsi brus, ale jak tu reklo uz x lidi, radeji bych volil lehkost a obratnost SP, nez brutalni odpal motoru, ale tobe jde o to druhe, tak kup TL.
Jinak jsem si na jare s 1 borcem ve Sternberskem Ecce homo vymenil masiny, ja mu pujcil GSXR 1000, on me VTR 1000 SP, muzu rict, ze ta motorka byla opravdu fajn. Vodila se do zatacek uplne sama, (ikdyz je motorka papirove daleko tezsi, nez GSXR, tak pocitove je to naopak) na brzdu stacilo jen pomyslet a uz si stal(oproti GSXR, ktera tak nebrzdi ani z poloviny..), nejlepsi ze vseho byl ale ten zvuk, kdyz tam mas poradny ladaky, jsi stredem pozornosti vzdy a vsude..
A ted ty nevyhody:Ta motorka ma sice peknej spodek, ale je takova traktoroidni. Proste to v praxi je tak, ze ten vykon tam chybi od poloviny plynu nahoru. Vrsek uz tam proste neni vubec. Je to jako jizda s autem na naftu, ale bez turba :D
Motorka je pomerne tvrda, na cestovani kolem komina idealni, ale jinak bic bozi.
Na cestovani s partnerkou zapomen uplne.
Nakonec, kdyz jsme si stroje vraceli, borec rikal, ze chce znova litrovej 4 val, ze uz jednou GSXR 1000 mel a ze ho chce zas zpatky, jestli mi pry nevadilo, ze jezdil furt po zadnim, ze z toho byl tak unesenej. :mad:
Moje poznatky s SP, ze sem si jizdu v serpentinach doslova uzival a pokud chces punc jedinecnosti, jezdis solo a jsi strelec na kratky vzdalenosti, kup si to. Kazda motorka ma neco do sebe, nejsem z lidi, co chvali to, co zrovna maji. Vzdy hned reknu vyhody a jeste vic nevyhody toho co zrovna mam.
Tak toto se mi líbi. Tak nějak to pocituju taky. SP jako druhou motorku na jízdu okolo komína a do zatáček s tím,že hodím fráju před pubescentkama,jak mi to "vrčí" ale jinak nic moc do praxe. S čím akorát nesouhlasím je to,že TL je větší "odpal" Mě přišly,jak přes kopírák,a i tabulkové výkony mají stejné....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
japato? :) [/quote]
Japato? Bo TL pro mě spojuje nevýhody dvouválcových i čtyřválcových motorek..
- nejede jak čtyřválec...
-žere jak dvouvál-----(aspon ta,na které jsem jezdil)
- vlní se jak tabule plechu,(bez tlumiče se nedá jezdit vůbec)
- srala se jak snad žádná motorka( karbec, tečení benálu do oleje,jednotky atd.)
- těžiště moc nahoru a dozadu...
japato? :) [/quote]
Japato? Bo TL pro mě spojuje nevýhody dvouválcových i čtyřválcových motorek..
- nejede jak čtyřválec...
-žere jak dvouvál-----(aspon ta,na které jsem jezdil)
- vlní se jak tabule plechu,(bez tlumiče se nedá jezdit vůbec)
- srala se jak snad žádná motorka( karbec, tečení benálu do oleje,jednotky atd.)
- těžiště moc nahoru a dozadu... [/quote]
je teda fakt, že těch "dětských" nemocí měla víc než je zdrávo, protože Suzuki to šila horkou jehlou aby mela cim oppovedet na VTR-F....ale na TL jsem zatim jeste nejel, takze furt nemuzu objektivně srovnavat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2
Pokud jsi ty ale mel moznost pojezdit TL-R i SP a rikas, ze jsou vykonove stejne, pak beru zpet, ze je TL vetsi brus. Mozna je to fama, ale nejak to rika kazdej..
Kazdopadne se shodnem na tom, ze kdyz uz 2 val, tak lepsi motorku nez SP nesezene..
Ted neresim Ducati.
Bigzabak píše: Autor: mas pravdu, Tl jsem nejezdil a ty informace jsou opravdu z druhe ruky a z doslechu..
Pokud jsi ty ale mel moznost pojezdit TL-R i SP a rikas, ze jsou vykonove stejne, pak beru zpet, ze je TL vetsi brus. Mozna je to fama, ale nejak to rika kazdej..
Kazdopadne se shodnem na tom, ze kdyz uz 2 val, tak lepsi motorku nez SP nesezene..
Ted neresim Ducati.
Tak jak říkáš,ono SP v základu jede opravdu jen tak do 7-8tis. A do 4 se třepe motor a škube jak sulc. Já měl možnost jet na základu(fugl novým) a pak na závodním speciálu o snad 180koních ale křivkou rovnou,jak nataženej drát. úpravy snad za půl mega.To je ale už jiná písnička. Je to prostě SP,speciál a na univerzální ježdění to není. Ale za srdce to chytne. Chtěl jsem ho dříve. Prvně nebyly prachy,a pak už chuť... TL má psáno 135 koní a SP taky v základu. Nejezdil jsem na nich zároveň,ale nepřišlo mi,že by jelo TL lépe. Opravdu to vidím nastejno,ale v zatáčkách má SP o 1000% navrch...
kraft- samozřejmě vstřik,ne karbec,nechytej za slovíčka.. :D