globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000R vs SP1/2
 
29.6.2007 v 09:44
čauwejsk všichni!
tak už je to tady zase!budu kupovat novou mašinůůůů :D jenže mám velký dilema!chtěl bych TL1000R, jenže se mi naskytla možnost koupit za slušný prachy SP2 :puke: tak teď teda nevim??? bohužel nemam možnost se na nich povozit a posoudit sam, ktera z nich je větší kladivo, tak se ptam Vás: je tu někdo, kdo sedlal obě? Podotýkám, že mi jde jen o srovnání MOTORU, o zbytku už představu mám...
Která z nich je větší raketa??? :D

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 11:08 | Nahoru | #31
a za dva roky to neprodáš ani za kilo :|

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 11:24 | Nahoru | #32
camca: jo jakykoliv dily navic na motorce ti nikdo nezaplati.... taky rikam ze to je pro fanouska co si tu motorku chce nechat.....
pokud zastavas nazor ze se motorka koupi na sezonu, svezes se prodas a dalsi sezonu koupis o rok novejsi model...tak je blbost do toho cpat prachy - vetsina lidi co tohle dela ani vetsinou nemeni olej atd. tu sezonu to vydrzi a pak at si s tim ten dalsi dela co chce.... a pak uz to je o tom kdo chytne cernyho petra...... to me proste nebavi.....

ale zase predpokladam ze to neni pripad cloveka co si chce koupit TLR.... protoze pak by za skoro stejny penize koupil o dost lepsi a vykonejsi gsxr/cbr/r1 atd..... a nekupoval starej divnej dvouvalec......

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 11:29 | Nahoru | #33
TeLe R se mi líbí,ale svezl sem se a nemůžu s tebou nesouhlasit - tahle motorka je pro fandu.
Výzva pro lidi,pro kteří chtějí motorku s charakterem : kupte si TeLe,bo tahle motorka si dělá sama co chce :)

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 11:44 | Nahoru | #34
camca : jj souhlasim a osobne sem ve vsech forech o TL vyvracel reci co se o nem vedou....
all: motor navzdory tvrzenim neni vubec raketa atd..... proste moderni litrovy ctyrvalce jsou uplne jinde...... proto rikam ze to nechce cist testy ale porovnavat...... staci se svezt na gsxr k1 ktera uz jede uplne jinak, pohoda posez proti TL, krasne se ridi, proti TL lehoucka a koupis ji za (+-)stejny prachy..... proste kdo chce TL musi vedet proc a vedet tohle jinak bude zklamanej a dost mozna v lepsim pripade odrenej a polamanej.....
ale proste sou v auto moto svete motorky a auta u kterejch stoji za to zkrotit je, jsou to legendy ikdyz maj spoustu mizernejch vlastnosti a v podstate uz v dobe jejich vzniku byla spousta lepsich.....
camca: ja se taky svezl na par hondach treba VTR.... je podle me ve vsem lepsi nez TL ... a po par km me proste nebavila..... a CBR jsou jeste dokonalejsi co se tce lineraniho prubehu vykonu, podvozku, brzd..... ale ma tahle dokonalost proste nudi..... jj chapu je to asi nenormalni, ale majitel TL proste takovej bejt musi.... u TL totiz dokonalost hondy apod. nenajde:))

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 12:35 | Nahoru | #35
assassin> no to maš recht, ale takhle hluboku bych teda nešel, kuwa takovejch šišek :puke: to néééé maximálně zadni central, koncovky+comander určitě a když mi bude bracha hodně ujiždět (má backbirda *no* ) tak budu řešit svody a vačky... uvidíme jak budou šišky...
jsem se tě chtěl zeptat ty jsi takový sběhlý ve věcech TLkových, nezkoušel jsi někdy na origo svodech ucpat tu přírubu co spojuje oba vyfuky?tak aby měl každej valec jednu koncovku?docela by mě zajímalo co to udělá???

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 13:20 | Nahoru | #36
OKMAS: zkousel...vubec to nejede:) dyztak mam jedny svody navic kdybys chtel delat pokusy:) koncovky sami o sobe delaj jen kraval...vykon spis dolu.... vetsinou jsou znat full systemy...ale jak rikas je to dost penez.... je treba vybirat mezi motorkama, obcas se da dovezt kousek co uz je ma a na cene se to odrazi minimalne..kdybys mel kupovat nove tak je to fakt moc drahy.... vacky jsou taky uprava ktera neco prihodi.... pak ruzny upravy airboxu..ale to je kus od kusu co na jednom motoru dana uprava prihodila na jinym treba ubrala.... myslim ze v zatackach ti neujede.... teda tam to bude na ruce.... no delsi rovinky mozna jo.... ale da se ve statech koupit nos kit na TL za par penez ... je to ten horsi/nenarocnejsi... ted nevim jestli rikaj'dry' tomuhle temo tomu lepsimu.. ale cca +30ps ...... a neni nejak extra drahej:)

no ja mam ted nahradni airbox a par dalsich veci tak laboruju s nakejma upravama... uvidim jestli z toho neco dostanu....

jinak proste z TL se kone navic dostavaj tezko a stoji to moc penez ...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 13:48 | Nahoru | #37
vůbec to nejede,jo? jsem koukal na yoshimury a připadalo mi, že maj každej valec solo... hmmm asi by to chtělo vyhodit ten fras s tou přirubou aby to tam nědělalo takovou kapsu... mno každopádně až to TLR seženu, tak budu laborovat a ty tvoje náhradní svody se budou hodit ;) takže se pak nějak ozvu...
někdo tady prodával TLR s komplet yoshimura vyfukama, KN a powercom3 a psal 160PS, to by se mi líbylo, ale 99 za 140 byla drahá a stará :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 13:53 | Nahoru | #38
OKMAS>vim o jedny pekny s Remusama 01 rok. Vzadu ma central tlumic OHlins...a myslim ze majitel ji asi v zari pusti. Mozna driv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:00 | Nahoru | #39
marisek>01 je dobrý *yes* zaleží jak je na tom celkově a hlavně za kolik?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:08 | Nahoru | #40
OKMAS>Hod mi ICQ..a napisu ti vic. Kazdopadne cenove by byla spis tak kolem 128-130. Kdyztak si me pripoj.263-780-871

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:12 | Nahoru | #41
okmas: no nemyslim si ze rok hraje roli... oni byli stejne vsechny rocniky skoro stejny a zalezi spis jak je spotrebovana .. 99 nebo 01 uz je fuk... jo a komplet yosh,kn a pc.... pokud tam nei nic jinyho tak 160PS je hodne prehnany.... myslim ze kdyz bude mit tech 140 tak bude rad:) ale to sme zase na tom ze na brzde nameris temer jakykoliv cislicka:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:27 | Nahoru | #42
marisek>130 je pro mě strašně moc :/ to už mi pak nezbyde na žádnou úpravu a to nejde, co bych dělal přes zimu??? možná se kouknu po ňáky za hranicema za pár euro :lol:

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:42 | Nahoru | #43
assassin>mnoo zas tak jedno ten rok neni, i když jsou všechny roky stejný, tak podle mě se obecně prodávaj líp mladší kusy a na to musím myslet, protože si ji asi nenechám až do konce světa a jednou ji třeba budu prodávat a budu za ni chtít slušný peníze...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 14:52 | Nahoru | #44
ty si myslíš,že ti ji venku dá někdo zadarmo?
za málo peněz možná koupíš,ale zbytek rozpočtu nespolknouúpravy,nýbrž opravy :)

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 15:01 | Nahoru | #45
Camča_v>kurňa nekupuju první motorku,nééééé :lol:

TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 15:02 | Nahoru | #46
každopádně je to tvůj boj :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 17:08 | Nahoru | #47
OKMAS>>
Tak se koukni kolik stojí ve slušném stavu pod 4000,-eu se stěží dostaneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

4.7.2007 v 17:52 | Nahoru | #48
motoblb>presne tak

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:10 | Nahoru | #49
TL-R je urcite vetsi brus, ale jak tu reklo uz x lidi, radeji bych volil lehkost a obratnost SP, nez brutalni odpal motoru, ale tobe jde o to druhe, tak kup TL.
Jinak jsem si na jare s 1 borcem ve Sternberskem Ecce homo vymenil masiny, ja mu pujcil GSXR 1000, on me VTR 1000 SP, muzu rict, ze ta motorka byla opravdu fajn. Vodila se do zatacek uplne sama, (ikdyz je motorka papirove daleko tezsi, nez GSXR, tak pocitove je to naopak) na brzdu stacilo jen pomyslet a uz si stal(oproti GSXR, ktera tak nebrzdi ani z poloviny..), nejlepsi ze vseho byl ale ten zvuk, kdyz tam mas poradny ladaky, jsi stredem pozornosti vzdy a vsude..
A ted ty nevyhody:Ta motorka ma sice peknej spodek, ale je takova traktoroidni. Proste to v praxi je tak, ze ten vykon tam chybi od poloviny plynu nahoru. Vrsek uz tam proste neni vubec. Je to jako jizda s autem na naftu, ale bez turba :D
Motorka je pomerne tvrda, na cestovani kolem komina idealni, ale jinak bic bozi.
Na cestovani s partnerkou zapomen uplne.
Nakonec, kdyz jsme si stroje vraceli, borec rikal, ze chce znova litrovej 4 val, ze uz jednou GSXR 1000 mel a ze ho chce zas zpatky, jestli mi pry nevadilo, ze jezdil furt po zadnim, ze z toho byl tak unesenej. :mad:
Moje poznatky s SP, ze sem si jizdu v serpentinach doslova uzival a pokud chces punc jedinecnosti, jezdis solo a jsi strelec na kratky vzdalenosti, kup si to. Kazda motorka ma neco do sebe, nejsem z lidi, co chvali to, co zrovna maji. Vzdy hned reknu vyhody a jeste vic nevyhody toho co zrovna mam.

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:17 | Nahoru | #50
Bigzabak> *yes*

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:24 | Nahoru | #51
Bigzabak> *yes*

1 reakcí na tento příspěvek TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:27 | Nahoru | #52
Já osobně jezdil na obojím,ačkoliv více na SP,tak musím potvrdit to,co se tu už psalo. SP je jasně lepší motorka,TL je lepší autobus. Já osobně považuju za největší shit Hondy XL600 a za největší shit Suzuki TL1000. Majitelé prominou,ale TL je u mě piča motorka. Bud bych bral jednoznačně SP,nebo SV. TL v žádném případě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:30 | Nahoru | #53
Autor>>
japato? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:30 | Nahoru | #54

Bigzabak píše: TL-R je urcite vetsi brus, ale jak tu reklo uz x lidi, radeji bych volil lehkost a obratnost SP, nez brutalni odpal motoru, ale tobe jde o to druhe, tak kup TL.
Jinak jsem si na jare s 1 borcem ve Sternberskem Ecce homo vymenil masiny, ja mu pujcil GSXR 1000, on me VTR 1000 SP, muzu rict, ze ta motorka byla opravdu fajn. Vodila se do zatacek uplne sama, (ikdyz je motorka papirove daleko tezsi, nez GSXR, tak pocitove je to naopak) na brzdu stacilo jen pomyslet a uz si stal(oproti GSXR, ktera tak nebrzdi ani z poloviny..), nejlepsi ze vseho byl ale ten zvuk, kdyz tam mas poradny ladaky, jsi stredem pozornosti vzdy a vsude..
A ted ty nevyhody:Ta motorka ma sice peknej spodek, ale je takova traktoroidni. Proste to v praxi je tak, ze ten vykon tam chybi od poloviny plynu nahoru. Vrsek uz tam proste neni vubec. Je to jako jizda s autem na naftu, ale bez turba :D
Motorka je pomerne tvrda, na cestovani kolem komina idealni, ale jinak bic bozi.
Na cestovani s partnerkou zapomen uplne.
Nakonec, kdyz jsme si stroje vraceli, borec rikal, ze chce znova litrovej 4 val, ze uz jednou GSXR 1000 mel a ze ho chce zas zpatky, jestli mi pry nevadilo, ze jezdil furt po zadnim, ze z toho byl tak unesenej. :mad:
Moje poznatky s SP, ze sem si jizdu v serpentinach doslova uzival a pokud chces punc jedinecnosti, jezdis solo a jsi strelec na kratky vzdalenosti, kup si to. Kazda motorka ma neco do sebe, nejsem z lidi, co chvali to, co zrovna maji. Vzdy hned reknu vyhody a jeste vic nevyhody toho co zrovna mam.


Tak toto se mi líbi. Tak nějak to pocituju taky. SP jako druhou motorku na jízdu okolo komína a do zatáček s tím,že hodím fráju před pubescentkama,jak mi to "vrčí" ale jinak nic moc do praxe. S čím akorát nesouhlasím je to,že TL je větší "odpal" Mě přišly,jak přes kopírák,a i tabulkové výkony mají stejné....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:36 | Nahoru | #55
Lada.s>>
japato? :) [/quote]
Japato? Bo TL pro mě spojuje nevýhody dvouválcových i čtyřválcových motorek..
- nejede jak čtyřválec...
-žere jak dvouvál-----(aspon ta,na které jsem jezdil)
- vlní se jak tabule plechu,(bez tlumiče se nedá jezdit vůbec)
- srala se jak snad žádná motorka( karbec, tečení benálu do oleje,jednotky atd.)
- těžiště moc nahoru a dozadu...

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:38 | Nahoru | #56
Autor>>
japato? :) [/quote]
Japato? Bo TL pro mě spojuje nevýhody dvouválcových i čtyřválcových motorek..
- nejede jak čtyřválec...
-žere jak dvouvál-----(aspon ta,na které jsem jezdil)
- vlní se jak tabule plechu,(bez tlumiče se nedá jezdit vůbec)
- srala se jak snad žádná motorka( karbec, tečení benálu do oleje,jednotky atd.)
- těžiště moc nahoru a dozadu... [/quote]
je teda fakt, že těch "dětských" nemocí měla víc než je zdrávo, protože Suzuki to šila horkou jehlou aby mela cim oppovedet na VTR-F....ale na TL jsem zatim jeste nejel, takze furt nemuzu objektivně srovnavat :)

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:49 | Nahoru | #57
Autor>čemu říkáš karbec u TL? :rolleyes: :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:50 | Nahoru | #58
Autor: mas pravdu, Tl jsem nejezdil a ty informace jsou opravdu z druhe ruky a z doslechu..
Pokud jsi ty ale mel moznost pojezdit TL-R i SP a rikas, ze jsou vykonove stejne, pak beru zpet, ze je TL vetsi brus. Mozna je to fama, ale nejak to rika kazdej..
Kazdopadne se shodnem na tom, ze kdyz uz 2 val, tak lepsi motorku nez SP nesezene..
Ted neresim Ducati.

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:51 | Nahoru | #59
Autor>jo...v globalu se da souhlasit...akorat teda TLR ma strikacku, ne karbec. Je to o tom ze vetsina z nas ma penize a cas pouze na jednu motorku..tak je potreba vzit neco co ten clovek uzije pro zivot....uzkoucelova motorka driv nebo pozdejc zacne stvat.

(reakce na) TL1000R vs SP1/2

5.7.2007 v 10:59 | Nahoru | #60

Bigzabak píše: Autor: mas pravdu, Tl jsem nejezdil a ty informace jsou opravdu z druhe ruky a z doslechu..
Pokud jsi ty ale mel moznost pojezdit TL-R i SP a rikas, ze jsou vykonove stejne, pak beru zpet, ze je TL vetsi brus. Mozna je to fama, ale nejak to rika kazdej..
Kazdopadne se shodnem na tom, ze kdyz uz 2 val, tak lepsi motorku nez SP nesezene..
Ted neresim Ducati.


Tak jak říkáš,ono SP v základu jede opravdu jen tak do 7-8tis. A do 4 se třepe motor a škube jak sulc. Já měl možnost jet na základu(fugl novým) a pak na závodním speciálu o snad 180koních ale křivkou rovnou,jak nataženej drát. úpravy snad za půl mega.To je ale už jiná písnička. Je to prostě SP,speciál a na univerzální ježdění to není. Ale za srdce to chytne. Chtěl jsem ho dříve. Prvně nebyly prachy,a pak už chuť... TL má psáno 135 koní a SP taky v základu. Nejezdil jsem na nich zároveň,ale nepřišlo mi,že by jelo TL lépe. Opravdu to vidím nastejno,ale v zatáčkách má SP o 1000% navrch...

kraft- samozřejmě vstřik,ne karbec,nechytej za slovíčka.. :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist