Mate s tema firmama zkusenosti? Levneji vychazi motozloch a motokotouce ale co kvalita? Dik za odpovedi. Alex
RUTAN píše: Hong Kong a kvalitní. Materiál věnce je shodný s OEM (dělal jsem si materiálovou spektrografii kdysi), jezdím je jak na letišti, tak na okruhu a bez potíží. v ČR jezdí několik desítek sad a bez potíží pokud vím. Ano, na ebayi si je můžeš koupit, ale záleží, jestli trefíš toho výrobce co já, protože taky jsem chvíli hledal. Jeden je výrobce, pár dalších ho kopíruje a pak máš třeba dva nýty z šesti volnější atd.
na okruhu je jezdím s karbonovými Brembo deskami, celkem s nimi (a to mám na 636ce 320mm kotouče ze zx-10r) už mám na okruhu najeto cca 300 kol. Teď v pondělí v Mostě 1:50, mám je taky na daytoně pro civilní provoz a na streetu na zadní brzdě, kde to dostává hrozné tepelné šoky a doteď bez potíží.
samozřejmě platí dvouletá záruka.
1 reakcí na tento příspěvek Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
Bubrak-ZX10R píše: Rutan: na originálech mám 91tis myslíš že ty od tebe najedou něco podobnýho?
netuším, zeptej se za pět let až budou mít současní majitelé tento nájezd. Nemluvě o tom, že nevidím smysl v tom kupovat něco za 6000 se záměrem, aby mi to vydrželo osm let, když je mi jasné, že za dva roky budu mít už jiný stroj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
caliber píše: RUTAN> Tak to jsem rád, už jsem se bál, že bys riskoval pověst. Přitom tvoje padáky už 3x zachránily kapoty přítelkyně
To v žádném případě. Ale už se povedlo dostat do prodeje i nekvalitní věci...třeba nádobky brzdové kapaliny, kterým praskaly sklíčka. všechny jsem je stahoval zpět, mínus jako prase..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
RUTAN píše: netuším, zeptej se za pět let až budou mít současní majitelé tento nájezd. Nemluvě o tom, že nevidím smysl v tom kupovat něco za 6000 se záměrem, aby mi to vydrželo osm let, když je mi jasné, že za dva roky budu mít už jiný stroj...
no to me jasne prave neni, motorku mam 7 let, najel sem 79tis a klidne dalsich 79tis na ni najedu
ale asi sem nepochopil co je to venec kotouce, to je ta pracovni plocha ze? a pokud je to matros srovnatelnej s oem, tak by to melo byt podobny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
Bubrak-ZX10R píše: no to me jasne prave neni, motorku mam 7 let, najel sem 79tis a klidne dalsich 79tis na ni najedu
ale asi sem nepochopil co je to venec kotouce, to je ta pracovni plocha ze? a pokud je to matros srovnatelnej s oem, tak by to melo byt podobny
jj ta pracovní plocha. ta sama o sobě vydrží nesmysl, stejně se dřív uvolní nýty a musí se to přenýtovat. já osobně od těchhle čekám výdrž 40 tkm, což je odhad, ale podle mně reálný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
RUTAN píše: jj ta pracovní plocha. ta sama o sobě vydrží nesmysl, stejně se dřív uvolní nýty a musí se to přenýtovat. já osobně od těchhle čekám výdrž 40 tkm, což je odhad, ale podle mně reálný..
to je v pohode 40k, jak sem psal tak mam puvodni co sem to s nima koupil pri 12300 km, ted maj 91tis a mam tloustku 5.3 z 6.0 a servisni limit je 5.5 takze bych je mel uz davno teoreticky vymenit, ale brzdy fungujou vyborne porad stejne, zadny kmitani ci cokoliv, jen pravy kotouc ma celkem vuli prave v nytech, ale levy vubec, coz je na 91tis podle me super
jen pri dobrzdovani piskaj brzdy, tak si tak rikam, jestli v tech kotoucich neni neco nejak pri tech 5.5mm ze to pak zacne takhle piskat, protoze to zhruba odpovida ze to zaclo delat nekdy v 60tis km a to mohly mit tech 5.5
mozna tem brzdam nedavam tolik zabrat a proto tolik vydrzely, kdyz vemu ze to lidi menej podstatne drive, tak ten tvuj odhad 40k by mohlo byt u me klidne tech 60k do limitu a 90k na dopouzivani i kdyz teoreticky bych mohl nechat ten pravej kotouc jen prenejtovat co? ale prej to neni jeste tak kriticky stav podle Speedyho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
Bubrak-ZX10R píše: to je v pohode 40k, jak sem psal tak mam puvodni co sem to s nima koupil pri 12300 km, ted maj 91tis a mam tloustku 5.3 z 6.0 a servisni limit je 5.5 takze bych je mel uz davno teoreticky vymenit, ale brzdy fungujou vyborne porad stejne, zadny kmitani ci cokoliv, jen pravy kotouc ma celkem vuli prave v nytech, ale levy vubec, coz je na 91tis podle me super
jen pri dobrzdovani piskaj brzdy, tak si tak rikam, jestli v tech kotoucich neni neco nejak pri tech 5.5mm ze to pak zacne takhle piskat, protoze to zhruba odpovida ze to zaclo delat nekdy v 60tis km a to mohly mit tech 5.5
mozna tem brzdam nedavam tolik zabrat a proto tolik vydrzely, kdyz vemu ze to lidi menej podstatne drive, tak ten tvuj odhad 40k by mohlo byt u me klidne tech 60k do limitu a 90k na dopouzivani i kdyz teoreticky bych mohl nechat ten pravej kotouc jen prenejtovat co? ale prej to neni jeste tak kriticky stav podle Speedyho
jen šetři na brzdách, nech přenýtovat kotouče, které jsou dávno za servisním limitem. ušetříš možná 4 tácy:) Je to myslíš rozumné? mně třeba lehce pískal kotouč, když měl vlasovou prasklinku na věnci, často to ale dělají desky.
RUTAN píše: jen šetři na brzdách, nech přenýtovat kotouče, které jsou dávno za servisním limitem. ušetříš možná 4 tácy:) Je to myslíš rozumné? mně třeba lehce pískal kotouč, když měl vlasovou prasklinku na věnci, často to ale dělají desky.
No vim že jiný motorky mají tu tloušťku věnce z výroby menší, třeba 5mm nový a 4.5 limit. Tak si říkám že ti není kritický. ale to přenýtování byla jen teorie, samo půjdu do nových kotoučů, jen ještě nevím do kterých.
2 reakcí na tento příspěvek Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
Takže za mně kotouče od Rutana zatím ANO
JollyJoker píše: Mám kotouče od Rutana. Trochu jsem váhal,ale nakonec jsem to risknul. Zatím vypadají OK a mám na nich asi 1000km. Byl jsem s nima 2x na okruhu a s klidem můžu říct, že jsem slabý výkon na rovinkách lehce doháněl na brzdách.
Takže za mně kotouče od Rutana zatím ANO
nojo, asi tech 90tis na nich budu muset najet zase prvni ja, vc. okruhu
JollyJoker píše: Mám kotouče od Rutana. Trochu jsem váhal,ale nakonec jsem to risknul. Zatím vypadají OK a mám na nich asi 1000km. Byl jsem s nima 2x na okruhu a s klidem můžu říct, že jsem slabý výkon na rovinkách lehce doháněl na brzdách.
Takže za mně kotouče od Rutana zatím ANO
já mám z okruhu podobnou zkušenost - na cílovce v Mostě tvrdě na brzdy na 170 metrech no problem. s šestkou streetem omlácenou z letiště, na jetých gumách a podvozkem nastaveným na "random" se dá zajet 1:50 snad pouze díky agresivnímu brždění
1 reakcí na tento příspěvek Jaky kotouce na gsxr 1000?NG,Motozloch,motokotouce
Bubrak-ZX10R píše: a co doporucujes Rutane za desky?
na okruh? Brembo RC ..ale do provozu jsou nepoužitelné, zaprší a nebrzdíš. Do provozu a na vodu Brembo SC. Ale je spousta alternativ u dalších výrobců, já jezdím toto a jsem spokojený. dlouho jsem jezdil EBC směs HH, to jsou dobré desky, ale na okruhu jsou prostě ohřáté karbonové desky výborné. tak nebo tak, kdo nejezdí časy např. v mostě pod 1:55, ten je podle mně nepotřebuje, tam stačí téměř jakákoliv sintrovaná směs..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1183, 1184] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35510 | Dnes v 15:17 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | Včera v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |