globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechce se mu z volnoběhu
14.9.2014 v 21:32
Ahoj, fík mi za studena jezdí v pohodě, ale za tepla to pořád není ono. Pokud jedu, není problém, ale když zastavím na křižovatce, fík někdy zdechne a pak nejde našlápnout. Stačí ho trochu postrčit a chytne se a jede. Když se ho podaří našlápnout, převaluje se, musím dát plnej plyn, on se pár vteřin převaluje, bublá, pak se probere a už jede zas jak má. Neudělá to pokaždý, ale celkem často se to stává. Prostě se musí hlídat a držet ho pořád pod plynem. Předstih je seřízenej.

1 reakcí na tento příspěvek Nechce se mu z volnoběhu

14.9.2014 v 21:43 | Nahoru | #1
Motor se nejspíš hltí bohatou směsí - koukni na svíčku, určitě bude černá od sazí. Může být vysoká hladina v karbci, přicpané sání (filtr), jehla moc vysoko, nebo ulomená, zbytečně velká (nebo poškozená) hlavní tryska... to vše je třeba projít. Pincek je na správné seřízení docela cimprlich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechce se mu z volnoběhu

14.10.2014 v 10:14 | Nahoru | #2
J.M.K.> ahoj, vidím, že jsi on, tak bych se chtěl jen zeptat, jestli nevíš, co to je, začal mi kapat olej z výfuku u pincka, mokrá svíčka a nejde ani roztlačit, akorát vím, že mi to jakoby střelilo do výfuku, aspoň to tak vypadalo, dikes

(reakce na) Nechce se mu z volnoběhu

14.10.2014 v 10:20 | Nahoru | #3
uzdedek> Zdravím, to bych viděl buď na zaseklý, nebo netěsnící plovák, takže karbec přetéká, nebo může být v háji gufero na levé straně kliky a motor tudy cucá do karteru olej z převodovky. Jinak to prásknutí do laufu by klidně mohlo gufera na klice vystřelit, pokud to ve válci prásklo v momentě, kdy byl otevřený i přefuk. Nedávno někdo tady zmiňoval, že mu to kdysi na kejchačce vyrazilo gufero pod dynamem.

Nechce se mu z volnoběhu

14.10.2014 v 10:29 | Nahoru | #4
myslel jsem si, že je to benzin, ale je to hodně mastný, teklo to ze spoje pod stupačkou, jak mi poradíš postupovat? gufero, to znamená rozdělat motor, nejsem v tom nijak zběhlej, ale jsem šikovnej, jinak jsem měnil lamely a dolíval jsem novej olej do převodovky, jestli to s tím nějak souvisí

Nechce se mu z volnoběhu

14.10.2014 v 10:40 | Nahoru | #5
Těžko radit takto "od stolu". Sundal bych výfuk, motor párkrát protočil a schválně, co bude v výfukového hrdla prskat - převodový olej snad poznat půjde. Jinak výměna gufer na klice se bez rozborky motoru asi neobejde, ale už si na to po létech nevzpomenu. Snad půjdou do gufer navrtat samořezné šrouby, za ty se chytnou kombinačkami a vytáhnou (stejně jsou pak už na vyhození) a nová gufera se pak naklepnou vhodným kusem trubky. Půlení motoru to snad potřebovat nebude, ale na pravé straně musí jít dolů celé magneto a vlevo sundat kolečko primáru. Hlavně pozor, aby se břity nových gufer nepoškodily o tisícihrany a drážky na koncích kliky - konce omotat izolačkou. A hladinu oleje určuje kontrolní šroub na levém víku.

Nechce se mu z volnoběhu

14.10.2014 v 16:09 | Nahoru | #6
Jinak bych doporučil používat gufera s jasným původem.
Neb se objevujů takové gumové černé, lesklé, pěkně vypadající šmejdy, keré vydržijů tak týden.
No a doporučuju je před montážů namočit tak na den (=24 hodin) do omastku, kerý budů těsnit.
Levé teda do převoďáku a pravé do dvoutaktního oleja.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist