globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R6 jak neničit
 
14.9.2014 v 20:35
Zdarec draci
Kamarád si koupil loni funglovku R6.
Kupodivu motor jde vypnout klíčem i tím vipínačem co je nad vypínačem, jak je aby motor šel.
Kdyš je vipímač vipnutej, a mačká ten, aby motor šel, tak nejde, kdyš má stojánek a nemá spojku, tak taky motor nejde. To musí jako startovat furt se spojkou a mít ten vipínaš vipnutej? Neničí tím spojku? K čemu je tam potom klíček? Manuál jsme četly, ale nic tamnení, tak aby si jí neničil, dyš je nová. Kdybyste někdo věděl tak napište, ale co neni k dotazu, tak nepište.

Naposledy editováno 14.09.2014 20:40:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 jak neničit

15.9.2014 v 23:58 | Nahoru | #1

shewcza píše: Já bych Vám poradil jednu věc. R6 prodejte, protože ta nejde na záda ani za piču. Kupte R1, nejlíp nějakou domlácenou (aby jí nebyla taková škoda). Sedni za kamaráda, jinak to na zadek nedáte, potom ať vytočí neutrál do maxima a rychle pustí spojku. Když budete mít štěstí, snad se trochu zvedne. Jo a ještě jsem zapomněl, aby jste zadní kolo měli nejlépe na konci hrany nějaké propasti.


Čéče dneska sem to celý odpoledne zkoušel,nevím jestli sem tam teda měl ten neutrál,svítilo jen zelený světýlko,ale ani po vyjetí(paradox na místě) nádrže se mi to nezvedlo,ani když na tom semnó seděl tata s mamó...co dělám špatně?
E:teď mě napadá,estli sem tam nedal ten falešné neutrál,o kterým se tu často píše.poraďte pls jak je od sebe rozpoznat

Naposledy editováno 16.09.2014 00:04:32

(reakce na) R6 jak neničit

16.9.2014 v 08:39 | Nahoru | #2
COMATIK> ty vole, musíš mít zamáčknutou spojku a tak 10x kopnout do šaltr páky dolů (to jen pro jistotu) pak už dle postupu. Důležitý je plnej plyn a rychle pustit spojku. Zvládne to i můj brácha kterýmu je 10, naučil se to z mého postupu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist