paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak otevřít Chunlan CL125-3A?
13.9.2014 v 21:02
Potřeboval bych poradit jak otevřít Chunlana CL125-3A. Je to 125ccm 9,2kw 2valec 2006. Děkuji za rady.

4 reakcí na tento příspěvek Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

13.9.2014 v 21:38 | Nahoru | #1
Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 07:18 | Nahoru | #2

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



Výkon se zvýší dvojnásob ,ale zapoměl jsi dodat ,že životnost motoru se zase dvojnásob sníží

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 08:24 | Nahoru | #3

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



dvojitý pružiny na ventilech to má standartně
jinak je fakt, že nemá cenu z toho dolovat další koně, bo by to přišlo dost do peněz i do životnosti motoru - už tak je ten motor turbínka,co potřebuje dost otáčky.
najlacinější tak může být výměna motoru za 250, nebo alespoň dát motor z CSR (vodou chlazenej, vstřikovanej).

...asi to nemá cenu

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 10:51 | Nahoru | #4

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera



dvojnásob? Jestli se dostane z 11KW na 14KW bude rád i za Humry... až naměříš u číny motoru víc jak 15KW na brzdě dej vědět do Guinessovky... hodně štěstí

ApriliaRS160: Motor nijak neotevřeš už takhle je "vyšponovaný" 4T motory se nijak nezavírají protože víc než 11-13kW nedosahují, podle typu motoru.
Takže ti poradí maximálně tak, pravidelně měnit/čistit vzduch filtr, správně foukat kola, používat správný řetěz a správně mazat.

(reakce na) Jak otevřít Chunlan CL125-3A?

14.9.2014 v 11:55 | Nahoru | #5

hrnous píše: Ten motor jde celkem zajmavě upravit, ostatně jako i jeho 233ccm verze, ale nevyplatí se to..v sérii s tím nehneš.. změnou vaček, mírným snížením hlavy a jinými karburátory z toho dostaneš skoro dvojnásob.. jiné vačky na zakázku - stavitelné 12000, karburátory 8500 snížení hlavy se zarovnáním 2000, taky je záhodno dát dvojité pružiny pro ventily a lepší gufera

To už bude lepší koupit osterj cross ne??

Naposledy editováno 14.09.2014 11:55:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chunlan 125 - brzdove desticky cd-f004 Chunlan CL125, Chunlan CL125-3A Allien 2 21.7.2020 v 15:25 speedy-gonzales
Chunlan Chunlan CL125 Vrahoun 8 12.8.2015 v 01:21 Vrahoun
Teče benzín Chunlan CL125 Tumic666 8 14.10.2014 v 11:48 adamadamec
Jede jen na rezervu Chunlan CL125 Tumic666 7 2.11.2013 v 20:59 DabluvJezdec


TOPlist