globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vule pistnich krouzku + gufera ventilu a ventily
11.9.2014 v 14:02
Zdravim hosi, tak sem rozhodil svuj motor a mam tri dotazy i kdyz verim ze postupne jich bude pribyvat :D

1. v jake casti valce merit vule pistnich krouzku? je mi jasny ze na to musim udelat nejakej pripravek aby byl pistni krouzek vuci valci kolmo...

2. budu schopnej sam vymenit gufera ventilu? pripravek na zmacknuti pruzin pro vyndani pulmesicku bych si vyrobil na stojanovou vrtacku...

3. kdyz uz to mam rozhozeny, ma smysl brousit sedla ventilu? pujde to udelat necim takovym a brusnou pastou? predem dik za rady, a jako vzdy v mych tematech na blby kecy a kecy typu dej to do servisu neodpovidam :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vule pistnich krouzku + gufera ventilu a ventily

11.9.2014 v 14:46 | Nahoru | #1
Branas_23>
-kroužek zatlačíš do válce pístem(jak už padlo výše), do místa největšího opotřebení = cca 15-20mm od horní hrany válce, vůli kroužku měříš spárovýma měrkama a rozumný limit: na 1mm průměru válce = 0,01mm vůle(např. při průměru 80mm max 0,8mm)
-u moto nemáš ventily v hlavě kolmo, pod stojanovou vrtačkou je nevyndavej...
-zabrousit jeté(zaklepané) ventily jen pastou moc gůůůt není, chce to sedla srovnat frézou, ventily přerovnat na brusce a pak lehce zapastovat...

(reakce na) Vule pistnich krouzku + gufera ventilu a ventily

11.9.2014 v 15:07 | Nahoru | #2
PETARDAK> ty vule krouzku vim z manualu, ale dik za info, bude se nekdy urcite hodit, s tema ventilama mas pravdu ze nejsou kolmo, ale to bych udelal nejakou sikmou podlozku, nad tim sem uz premyslel, jen sem nevedel jestli na to neni potreba nejakej pripravek... S tema ventilama uvidim az je vyndam, ale nevypadaly prave ze by byly nejak moc zaklepany...ale diky ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vule pistnich krouzku + gufera ventilu a ventily

4.10.2014 v 21:41 | Nahoru | #3

PETARDAK píše: Branas_23>
-kroužek zatlačíš do válce pístem(jak už padlo výše), do místa největšího opotřebení = cca 15-20mm od horní hrany válce, vůli kroužku měříš spárovýma měrkama a rozumný limit: na 1mm průměru válce = 0,01mm vůle(např. při průměru 80mm max 0,8mm)
-u moto nemáš ventily v hlavě kolmo, pod stojanovou vrtačkou je nevyndavej...
-zabrousit jeté(zaklepané) ventily jen pastou moc gůůůt není, chce to sedla srovnat frézou, ventily přerovnat na brusce a pak lehce zapastovat...

Ahoj rad bych se pridal s malym problemem prave jsem sundal u sveho xt 600 valec protoze bral olej. Valec vypada velice zanovne ale vule na krouzkach je asi 8mil.Je mozne ze to je schvalne.A v tuto chvili stojim pred otazkou zda udelat vybrus plus pistni sadu cca 6000kc a nebo jen krouzky ktere budou tak jak jsi psal.Dik za odpoved.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist