globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Názor na Yuki
9.9.2014 v 16:08
Ahoj, zajímal by mě váš názor na motorky značky Yuki :) Díky za odpovědi :)
Předchozí
1 2 3
Následující

Názor na Yuki

9.9.2014 v 16:10 | Nahoru | #1
Provokatére :)

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

9.9.2014 v 16:15 | Nahoru | #2
Kdo má Yuki, šuká kluky!
Záleží na každém konkrétním kousku.

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

9.9.2014 v 16:20 | Nahoru | #3
předevčírem varan vs XR, včera nejlepší chopper a dneska yuki... ty si vážně nemůžeš vybrat :D :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

9.9.2014 v 16:27 | Nahoru | #4
Dodo_Terra> Já z toho jsem uplně v depresích !

Názor na Yuki

9.9.2014 v 17:12 | Nahoru | #5
Je lepší koupit raději jetého japonce ,ale pokud vyjdou peníze max na jetou yuki ,tak pokud se o to bude řádně starat a netůrovat ,tak taky lecos vydrží . Hlavně jak budeš mít štěstí a na jaký kus natrefíš , třeba natrefíš jak já kdysi a odjedeš 40 000 km bez jediné závažné poruchy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2014 v 17:20 | Nahoru | #6
Ala98> oka, dám ti rád. Začni na nějakým 4T endurko (nebo motard) na enduroko můžeš dát silničnější pneu ne jenom špalky, takže s tím můžeš parádně klopit i stupačku (jezdím mitas e09 a jde to). Máš výš těžiště, takže se to bude vodit jako kolo, což je pro začátek perfektní. A u toho čtyřtaktu budeš mít malou spotřebu a pokud nekoupíš opravd olítanou vránu, tak ti i vydrží dlouho (spíš do 18 než uděláš A2 )
Jak jsi měl téma tak to XR bude dobrá volba. Odjezdíš si dva roky a zjistíš na čem by jsi chtěl dále jezdit. Pokud daleko rychlejc koupíš si nějakou ninju, R6, GSXR nebo budeš chtít pokračovat v drandění off, tak si koupíš nějaký výkonější endurko nebo Cestovní enduro pokud budeš chtít víc cestovat a zároveň i poblbnout mimo silnici. Chopeer, je kapitola sama o sobě, já nejsem jejich přiznivce, ale třeba Bobber se mi líbí. Takže toho choppra bych si kupoval, pokud by tě to váážně táhlo k nim a chopper ve dváce, no no.. to spíš nějakej intruder 750 .

(reakce na) Názor na Yuki

9.9.2014 v 18:21 | Nahoru | #7
Dodo_Terra> Díky moc za tento komentář !, mě by chopperi vůbec nelákali, nebýt autoškoly, kde jsme na chopperovi jezdili. (Kawasaki Eliminator 125). Na tom stroji sem se cejtil uplně suprově, pohodlně a řadil snad sám .. :) Na druhou stranu po včerejším 24 hodinovým brouzdáním po různých recenzích atd. musím uznat, že na začátek by se mi asi nejvíce líbilo XR. Myslim si, že 9KW by mi mohlo bohatě stačit a jelikož na té motorce hodlám jezdit mimo prahu, tak si myslim, že něco do offroadu by se hodilo :) Varan je taky super, ale myslim, že je na začátek zbytečně velký a těžký .. :) Ještě jednou, díky za příspěvěk

Názor na Yuki

9.9.2014 v 18:30 | Nahoru | #8
Yuki - nebreč a tlač
Jak je napsáno výše, může to bejt dobrej kus, nebo totální sráč, u číňana nikdy nevíš.
Raději jetej japonec, než nová čína.

Názor na Yuki

9.9.2014 v 18:42 | Nahoru | #9
Kamos si to koupil a je to celkem v pohode. Ma najeto uz 1200km a mel teprve dve zavady. Nefunkcni tachometr a nefunkcni otevirani uloznyho prostoru. Takze to furt jelo. Za ty prachy jsem necekal, ze to vydrzi vic nez tisic km. prekvapilo me to celkem. Myslim, ze 5000km by s tim mohl najet.

Názor na Yuki

9.9.2014 v 19:20 | Nahoru | #10
Yuky měla kdysi reklamní slogan Nestuj a jed! Koupil sem máme skutra k 50 narozeniny a po zkušenostech bych to popravil na Nestuj a tlac!!!na tom se sralo snad vše ,po cca 3 letech a asi 3500km SME jej dali do šrotu.

Názor na Yuki

9.9.2014 v 19:38 | Nahoru | #11
Věřil jsem, že to s Yuki pujde => koupil jsem Yuki=>opravoval jsem Yuki=>prodal s kur*vskou ztrátou=>stejně jsem šťastný, že vím, že když otevřu dveře od garáže, tak tam není Yuki.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

9.9.2014 v 20:48 | Nahoru | #12

Orličan píše: Kdo má Yuki, šuká kluky!
Záleží na každém konkrétním kousku.


Ale hovno, kdo má Yuki šuká kluky ať si koupí jakýkoliv kousek

Naposledy editováno 09.09.2014 20:48:56

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2014 v 23:25 | Nahoru | #13
Mam cca rok Manxman 125 , najeto 2200, používám na dojíždění do práce namisto auta. Jediné závady: chrastení ve výfuku - vyrešeno znovuzavařením katalyzátoru v koleně v Pyramidě do 3 dnů. Často praskala přední žárovka, než jsem zjistil, že chyba je nedolýhajícím kontaktu patice. Origos pneumatiky jsou dle meho ponekud tvrdsi a na mokru jim moc neduveruju, ale to je spotrebak - kazdy at obuje dle sveho. Jinak nic ....Nic neřeším, jen liju obcas benzin. Spotreba 2,7/100 v plne mestským provozu (rano v prazske zacpe do kolbenky a vecer to samy zpet). Je pravda, že Manxman je srovna sakra jednoduchej bez kurvitek, takze neni co by se na nem kazilo. Motor dobre zprevodovany na mestský provoz. Do 80km/h docela pruzne reaguje, nad 90 uz lenivi. Na dalnici to neni. Do mesta obratný. Staci ? Obecne bych u tehle cipackych znacek sel po modelu s co nejjednodussi koncepci.Pak je to dle meho dobry pomer cena/vykon.

(reakce na) Názor na Yuki

10.9.2014 v 06:38 | Nahoru | #14

ZombiRider píše: Ale hovno, kdo má Yuki šuká kluky ať si koupí jakýkoliv kousek


ted jsem si brutálně poprskal monitor, protože jsem při čtení pil

Názor na Yuki

10.9.2014 v 11:57 | Nahoru | #15
Dodo Terra> "Začni na nějakým 4T endurko (nebo motard) na enduroko můžeš dát silničnější pneu ne jenom špalky, takže s tím můžeš parádně klopit i stupačku (jezdím mitas e09 a jde to). Máš výš těžiště, takže se to bude vodit jako kolo, což je pro začátek perfektní" - není nad objektivní radu od někoho, kdo má něco naježděno i na něčem jinám, než endura...přinos vysokého těžiště k ovladatelnosti ani komentovat nebudu.

Názor na Yuki

10.9.2014 v 18:52 | Nahoru | #16
.... blbě si se zeptal. !! ať odpovídají jen majitelé YUKI, případně přímo na značku.
Čafff, Jozef
Přístroj, který jsem ti typnul je "životní styl".

Názor na Yuki

10.9.2014 v 23:50 | Nahoru | #17
Chtěl sem něco poradit ale asi to nemá to smysl. Tak nic

Názor na Yuki

12.9.2014 v 08:14 | Nahoru | #18
Yuki urve ti ruky

Názor na Yuki

12.9.2014 v 08:27 | Nahoru | #19
Za me, po osobnich zkusenostech z Činskymi stroji: NEBRAT a to ani omylem ! Kdybych se sem rozepsal z technickymi problemy co me potkali tak by to bylo na roman. Sere se na tom uplne vse...

Názor na Yuki

12.9.2014 v 09:49 | Nahoru | #20
Přečti si tady
Zpráva o cestě kolem republiky na YUKI Sport 125
nebo od callowsicka
K Bodamskému jezeru na Kentoya Trigger 200

a spousty jiných poznatků od majitelů čínských strojů:
www.motochina.cz

Naposledy editováno 12.09.2014 10:01:51

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 10:15 | Nahoru | #21
za mě, po osobních zkušenostech s Čínskými stroji: Dobře vybrat. Načerpat zkušenosti majitelů, kterejch je už spousta, prohlídnout vybranej model naživo, zkusit se svézt.

pořád se dá mezi číňákama vybrat dost muziky za málo peněz (historicky se výskyt skutečnejch šmejdů každým rokem zmenšuje)

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

12.9.2014 v 10:20 | Nahoru | #22
co ti nesedí na tom Varánku? Vždyt to není žádná raketa zlata a motorka je to parádní..

E:téma: čínu proč ne, ale je to dost o nervy. Pokud chceš spolehlivost a jezdit, tak se dívej na jetý Japonce. Mám čínu doma (ne s manželkou) a než se novátor doladil, málem jsem ho prodal. Nakonec se povedlo, ale, kontroluj furt šrouby-spoje-gumy mizí před očima-tlumiče fungují chvíli dobře, jestli vůbec.. Osobně bych u čínu NIKDY nevzal. Ale můžeš mít štěstí, jezdit na čtvrt plynu a bude ti sloužit..

Naposledy editováno 12.09.2014 10:24:53

Názor na Yuki

12.9.2014 v 13:29 | Nahoru | #23
číny mi prošly rukama asi čtyři, pořád něco kontrolovat dotahovat dá se to a za menší prachy, mám staré détéčko, které jsem prodal kamarádovi a to už 6let jen jezdí a jezdí a zaučuje další a další... forewer
Yukiii to sou jenom ofukii sleva pane

Názor na Yuki

12.9.2014 v 18:15 | Nahoru | #24
Číňani kopírují -viděl jsem na jednom skůtru šrouby s nálitkem Li 8.8 (pevnostní).Pochopitelně šroub byl měkký jak bláto

Názor na Yuki

12.9.2014 v 19:29 | Nahoru | #25
Minulý týden jsem se přehoupl přes 41 500 km, jediná porucha za 4 roky, která mě nechala na cestě, byl čínský "gelový" aku. Nahrazeno klasikou a od té doby no problemo - ani nedolévám.
Kopírování? Mašinu v mém profilu zadal do Číny jakýsi Johnny Pag, z Kalifornie. Okopíroval HD, v Loncinu to JEN vyrobili :)
7 let poté, co machři z BMW sebrali výrobu jednoválců Rotaxu a zadali ji do Číny, bych se o kopírování neodvažoval psát...

Názor na Yuki

12.9.2014 v 20:12 | Nahoru | #26
jak tady pisou, zalezi na co narazis. pokud chces usetrit, tak stejne nakonec vujde levneji poradna motorka.

Názor na Yuki

12.9.2014 v 20:19 | Nahoru | #27
neházejme čínu do jednoho pitle. je docela velká /1357000000 obyvatel/ a vyrábí se tam docela rozdílná kvalita. K nám se dováží to "nejvýhodnější" pro prodejce. Yuki má i dobré kousky a třeba Yuki TR200 bych za svého jetého japonce klidně vyměnil.

Názor na Yuki

12.9.2014 v 20:56 | Nahoru | #28
Čtyři roky CSR 125 necelých 15-ticíc km. Jediné investice olej, gumy a řetěz.

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 23:20 | Nahoru | #29
Nevím jak vy, co nadáváte na čínské motorky, ale já mám jiné zkušenosti.
Od 2004 jsem měl 10let yuki 125 sport. Najel jsem natom 44tis km a ještě ji prodal v docela slušným stavu, takže stále jezdí a má už přes 45tis.

Koupil jsem to tehdy nový, ale prodejce mě docela rozčiloval, takže mě tím naučil si servis dělat sám doma (levné a chytré řešení). Motorka byla celou dobu garážovaná v garáží, nebo v kočárkárně, takže žádné stání venku nikdy nebylo.

První rok akorát proběhlo takové to doladění a konzervace rámu rezistinem ML. Vyměnil jsem tam také originál světlo, protože číňani jsou asi nějak úchilní dávat do předního světlometu 35W dvouvláknové žárovky a svítivost je pak pochopitelně mizerná! Nechápu, proč to neudělají všichni majitelé? Pasovalo světlo z Jawy 350 asi za 1000kč s pořádnou H4 12V 55/60W a dozadu jsem dal diodovou náhradu dvouvláknové žárovky, protože když jste začali motor točit přes 6000ot, vlákna praskala dost rychle. Také jsem musel postahovat pořádnými šrouby nosič, protože se mi pod motokufrem povoloval. Na motoru jsem vyměnil první rok jen jeden šroub, který ho držel v rámu a potom už nikdy nic.
Celou dobu provozu této motorky jsem řešil hlavně provozní opotřebení, tedy měnil olej, agip I-ride 10W-60 a seřizoval ventily, sem-tam rozdělal zadní kolo a vyčistil bubnovou brzdu, namazal ložiska obou kol, mazal a čistil řetěz, asi po 15tis km měnil opotřebené řetězové kolečko na motoru, po 30000 vyměnil sám doma pístní sadu a řetěz, po 40000 vyměnil náhon tachometru s bovdenem. Svíčka s platinovými elektrodami, kterou jsem dokoupil, vydržela přes 35000km. Po 40000 byly unavené pružiny spojky. Po 5 letech jsem vyměňoval baterku. Čínské originál gumy nebyly nic moc, ale Mitas měl dobré jízdní vlasnosti a vydržel. Kdybych ji neprodal, protože jsem chtěl větší kubaruru a silnější, tak mi slouží dosud.
Na této motorce jsem jezdil stále bez spolujezdce, pohodovým cestovním způsobem mimo město a spíše dálkové jízdy obvykle přes 200km po silnících. Nikdy mě na ni nekontrolovala policie.

Díly jsem si vždy objednával nové přímo u dovozce za velmi zajimavé ceny a opravy jsem si prováděl doma svépomocí. Nejsem přece blázen, abych tak jednoduchou motorku dával do servisu, kde mě akorát oškubou, okradou, mohou servis ošidit a ještě nedají olej 10W-60, který se mi maximálně osvědčil! Motorka mi dobře sloužila a jezdila za 2,2L speciálu/100km. Když jsem jednou rozbil otáčkoměr, tak byl nový za 1100kč, takže opravdu nebyl problém, levné a dostupné díly u dovozce skladem, ale moc jsem jich nepotřeboval. Také karburátor jsem si naladil sám, ale udělal si rysky na optimálním nastavení a potom jen kontroloval ty rysky. Motorku bych doporučil, ale jen ten speciál se nyní už bude špatně shánět.

Naposledy editováno 12.09.2014 23:43:50

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Yuki

13.9.2014 v 06:58 | Nahoru | #30
Tak a teď je chudák zakladatel tématu asi dost zklamaný, a ti s jednovětými příspěvky, kteří šukají kluky, asi taky :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist