1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki
Jak jsi měl téma tak to XR bude dobrá volba. Odjezdíš si dva roky a zjistíš na čem by jsi chtěl dále jezdit. Pokud daleko rychlejc koupíš si nějakou ninju, R6, GSXR nebo budeš chtít pokračovat v drandění off, tak si koupíš nějaký výkonější endurko nebo Cestovní enduro pokud budeš chtít víc cestovat a zároveň i poblbnout mimo silnici. Chopeer, je kapitola sama o sobě, já nejsem jejich přiznivce, ale třeba Bobber se mi líbí. Takže toho choppra bych si kupoval, pokud by tě to váážně táhlo k nim a chopper ve dváce, no no.. to spíš nějakej intruder 750 .
pořád se dá mezi číňákama vybrat dost muziky za málo peněz (historicky se výskyt skutečnejch šmejdů každým rokem zmenšuje)
Od 2004 jsem měl 10let yuki 125 sport. Najel jsem natom 44tis km a ještě ji prodal v docela slušným stavu, takže stále jezdí a má už přes 45tis.
Koupil jsem to tehdy nový, ale prodejce mě docela rozčiloval, takže mě tím naučil si servis dělat sám doma (levné a chytré řešení). Motorka byla celou dobu garážovaná v garáží, nebo v kočárkárně, takže žádné stání venku nikdy nebylo.
První rok akorát proběhlo takové to doladění a konzervace rámu rezistinem ML. Vyměnil jsem tam také originál světlo, protože číňani jsou asi nějak úchilní dávat do předního světlometu 35W dvouvláknové žárovky a svítivost je pak pochopitelně mizerná! Nechápu, proč to neudělají všichni majitelé? Pasovalo světlo z Jawy 350 asi za 1000kč s pořádnou H4 12V 55/60W a dozadu jsem dal diodovou náhradu dvouvláknové žárovky, protože když jste začali motor točit přes 6000ot, vlákna praskala dost rychle. Také jsem musel postahovat pořádnými šrouby nosič, protože se mi pod motokufrem povoloval. Na motoru jsem vyměnil první rok jen jeden šroub, který ho držel v rámu a potom už nikdy nic.
Celou dobu provozu této motorky jsem řešil hlavně provozní opotřebení, tedy měnil olej, agip I-ride 10W-60 a seřizoval ventily, sem-tam rozdělal zadní kolo a vyčistil bubnovou brzdu, namazal ložiska obou kol, mazal a čistil řetěz, asi po 15tis km měnil opotřebené řetězové kolečko na motoru, po 30000 vyměnil sám doma pístní sadu a řetěz, po 40000 vyměnil náhon tachometru s bovdenem. Svíčka s platinovými elektrodami, kterou jsem dokoupil, vydržela přes 35000km. Po 40000 byly unavené pružiny spojky. Po 5 letech jsem vyměňoval baterku. Čínské originál gumy nebyly nic moc, ale Mitas měl dobré jízdní vlasnosti a vydržel. Kdybych ji neprodal, protože jsem chtěl větší kubaruru a silnější, tak mi slouží dosud.
Na této motorce jsem jezdil stále bez spolujezdce, pohodovým cestovním způsobem mimo město a spíše dálkové jízdy obvykle přes 200km po silnících. Nikdy mě na ni nekontrolovala policie.
Díly jsem si vždy objednával nové přímo u dovozce za velmi zajimavé ceny a opravy jsem si prováděl doma svépomocí. Nejsem přece blázen, abych tak jednoduchou motorku dával do servisu, kde mě akorát oškubou, okradou, mohou servis ošidit a ještě nedají olej 10W-60, který se mi maximálně osvědčil! Motorka mi dobře sloužila a jezdila za 2,2L speciálu/100km. Když jsem jednou rozbil otáčkoměr, tak byl nový za 1100kč, takže opravdu nebyl problém, levné a dostupné díly u dovozce skladem, ale moc jsem jich nepotřeboval. Také karburátor jsem si naladil sám, ale udělal si rysky na optimálním nastavení a potom jen kontroloval ty rysky. Motorku bych doporučil, ale jen ten speciál se nyní už bude špatně shánět.
Naposledy editováno 12.09.2014 23:43:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki
Ala98 píše: ThomsonMotorson> Všechny odpovědi si čtu, neboj, hele, s prodejem motorky si zatim hlavu nelámu, chci se dobře svést .. to je pro mě nejdůležitější :)
Na takovém krámu se určitě dobře nevezeš mám to doma docela často na opravu. Kup Japonce třeba Yamaha YBR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki
E: pamatuju si, kdyz jsem hazel na hl stojan litrovyho Varana a jednou pak vyhazoval malyho. Malem jsem ho zahodil ven z garage, jak jsem za nej rafl ze zvyku k velkymu :) Dokonce jsem nedavno zvazoval, ze si koupim malyho Varanka na litani do mesta a do prace. On totiz ani zvukovy projev nema jako maloraska, proste se povedl ve vsech smerech. A neni to zadna pila, kterou musis točit do plnejch, zvlada bublat i v nizkych otackach, kdyz pojedes kochacku. Ale to je na tobe, tohle je ma zkušenost. Tak dobre porid..
Naposledy editováno 14.09.2014 10:49:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki
E: při koupi motorky se dívej i na výbavu. Očesanou motku budeš s největší pravděbodobností "strojit" sám. Tahle má kufr a tankvak, takže se můžeš s fleku sebrat a vrčet na trip. Každý doplněk na moto stojí v řádech tisíc a na to mít nebudeš.. A v budoucnu je následný prodej s nastrojenou motkou mnohem lehčí a cenově výhodnější pro tebe i kupce..
Naposledy editováno 14.09.2014 12:55:10