globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Názor na Yuki
9.9.2014 v 16:08
Ahoj, zajímal by mě váš názor na motorky značky Yuki :) Díky za odpovědi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2014 v 17:20 | Nahoru | #1
Ala98> oka, dám ti rád. Začni na nějakým 4T endurko (nebo motard) na enduroko můžeš dát silničnější pneu ne jenom špalky, takže s tím můžeš parádně klopit i stupačku (jezdím mitas e09 a jde to). Máš výš těžiště, takže se to bude vodit jako kolo, což je pro začátek perfektní. A u toho čtyřtaktu budeš mít malou spotřebu a pokud nekoupíš opravd olítanou vránu, tak ti i vydrží dlouho (spíš do 18 než uděláš A2 )
Jak jsi měl téma tak to XR bude dobrá volba. Odjezdíš si dva roky a zjistíš na čem by jsi chtěl dále jezdit. Pokud daleko rychlejc koupíš si nějakou ninju, R6, GSXR nebo budeš chtít pokračovat v drandění off, tak si koupíš nějaký výkonější endurko nebo Cestovní enduro pokud budeš chtít víc cestovat a zároveň i poblbnout mimo silnici. Chopeer, je kapitola sama o sobě, já nejsem jejich přiznivce, ale třeba Bobber se mi líbí. Takže toho choppra bych si kupoval, pokud by tě to váážně táhlo k nim a chopper ve dváce, no no.. to spíš nějakej intruder 750 .

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 9.9.2014 v 23:25 | Nahoru | #2
Mam cca rok Manxman 125 , najeto 2200, používám na dojíždění do práce namisto auta. Jediné závady: chrastení ve výfuku - vyrešeno znovuzavařením katalyzátoru v koleně v Pyramidě do 3 dnů. Často praskala přední žárovka, než jsem zjistil, že chyba je nedolýhajícím kontaktu patice. Origos pneumatiky jsou dle meho ponekud tvrdsi a na mokru jim moc neduveruju, ale to je spotrebak - kazdy at obuje dle sveho. Jinak nic ....Nic neřeším, jen liju obcas benzin. Spotreba 2,7/100 v plne mestským provozu (rano v prazske zacpe do kolbenky a vecer to samy zpet). Je pravda, že Manxman je srovna sakra jednoduchej bez kurvitek, takze neni co by se na nem kazilo. Motor dobre zprevodovany na mestský provoz. Do 80km/h docela pruzne reaguje, nad 90 uz lenivi. Na dalnici to neni. Do mesta obratný. Staci ? Obecne bych u tehle cipackych znacek sel po modelu s co nejjednodussi koncepci.Pak je to dle meho dobry pomer cena/vykon.

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 10:15 | Nahoru | #3
za mě, po osobních zkušenostech s Čínskými stroji: Dobře vybrat. Načerpat zkušenosti majitelů, kterejch je už spousta, prohlídnout vybranej model naživo, zkusit se svézt.

pořád se dá mezi číňákama vybrat dost muziky za málo peněz (historicky se výskyt skutečnejch šmejdů každým rokem zmenšuje)

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 23:20 | Nahoru | #4
Nevím jak vy, co nadáváte na čínské motorky, ale já mám jiné zkušenosti.
Od 2004 jsem měl 10let yuki 125 sport. Najel jsem natom 44tis km a ještě ji prodal v docela slušným stavu, takže stále jezdí a má už přes 45tis.

Koupil jsem to tehdy nový, ale prodejce mě docela rozčiloval, takže mě tím naučil si servis dělat sám doma (levné a chytré řešení). Motorka byla celou dobu garážovaná v garáží, nebo v kočárkárně, takže žádné stání venku nikdy nebylo.

První rok akorát proběhlo takové to doladění a konzervace rámu rezistinem ML. Vyměnil jsem tam také originál světlo, protože číňani jsou asi nějak úchilní dávat do předního světlometu 35W dvouvláknové žárovky a svítivost je pak pochopitelně mizerná! Nechápu, proč to neudělají všichni majitelé? Pasovalo světlo z Jawy 350 asi za 1000kč s pořádnou H4 12V 55/60W a dozadu jsem dal diodovou náhradu dvouvláknové žárovky, protože když jste začali motor točit přes 6000ot, vlákna praskala dost rychle. Také jsem musel postahovat pořádnými šrouby nosič, protože se mi pod motokufrem povoloval. Na motoru jsem vyměnil první rok jen jeden šroub, který ho držel v rámu a potom už nikdy nic.
Celou dobu provozu této motorky jsem řešil hlavně provozní opotřebení, tedy měnil olej, agip I-ride 10W-60 a seřizoval ventily, sem-tam rozdělal zadní kolo a vyčistil bubnovou brzdu, namazal ložiska obou kol, mazal a čistil řetěz, asi po 15tis km měnil opotřebené řetězové kolečko na motoru, po 30000 vyměnil sám doma pístní sadu a řetěz, po 40000 vyměnil náhon tachometru s bovdenem. Svíčka s platinovými elektrodami, kterou jsem dokoupil, vydržela přes 35000km. Po 40000 byly unavené pružiny spojky. Po 5 letech jsem vyměňoval baterku. Čínské originál gumy nebyly nic moc, ale Mitas měl dobré jízdní vlasnosti a vydržel. Kdybych ji neprodal, protože jsem chtěl větší kubaruru a silnější, tak mi slouží dosud.
Na této motorce jsem jezdil stále bez spolujezdce, pohodovým cestovním způsobem mimo město a spíše dálkové jízdy obvykle přes 200km po silnících. Nikdy mě na ni nekontrolovala policie.

Díly jsem si vždy objednával nové přímo u dovozce za velmi zajimavé ceny a opravy jsem si prováděl doma svépomocí. Nejsem přece blázen, abych tak jednoduchou motorku dával do servisu, kde mě akorát oškubou, okradou, mohou servis ošidit a ještě nedají olej 10W-60, který se mi maximálně osvědčil! Motorka mi dobře sloužila a jezdila za 2,2L speciálu/100km. Když jsem jednou rozbil otáčkoměr, tak byl nový za 1100kč, takže opravdu nebyl problém, levné a dostupné díly u dovozce skladem, ale moc jsem jich nepotřeboval. Také karburátor jsem si naladil sám, ale udělal si rysky na optimálním nastavení a potom jen kontroloval ty rysky. Motorku bych doporučil, ale jen ten speciál se nyní už bude špatně shánět.

Naposledy editováno 12.09.2014 23:43:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 09:49 | Nahoru | #5

Ala98 píše: ThomsonMotorson> Všechny odpovědi si čtu, neboj, hele, s prodejem motorky si zatim hlavu nelámu, chci se dobře svést .. to je pro mě nejdůležitější :)



Na takovém krámu se určitě dobře nevezeš mám to doma docela často na opravu. Kup Japonce třeba Yamaha YBR 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 10:39 | Nahoru | #6
Ala98> Varan 125 neni zadna tezka mrcha. Krasne se vodi, dava pocit dospele motorky a je velice pohodlna.. Prechod z ni na vetsi je mnohem prirozenejsi nez z nejakyho komára. . Svez se na ni a uvidis.

E: pamatuju si, kdyz jsem hazel na hl stojan litrovyho Varana a jednou pak vyhazoval malyho. Malem jsem ho zahodil ven z garage, jak jsem za nej rafl ze zvyku k velkymu :) Dokonce jsem nedavno zvazoval, ze si koupim malyho Varanka na litani do mesta a do prace. On totiz ani zvukovy projev nema jako maloraska, proste se povedl ve vsech smerech. A neni to zadna pila, kterou musis točit do plnejch, zvlada bublat i v nizkych otackach, kdyz pojedes kochacku. Ale to je na tobe, tohle je ma zkušenost. Tak dobre porid..

Naposledy editováno 14.09.2014 10:49:46

Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 11:31 | Nahoru | #7
Až na tom někam přijedeš (nebo dotlačíš) tak se ti budou všichni smát. Yuki je asi to nejbezpečnější pro děti,protože vzhledem k poruchovosti skoro nejezdí a při leštění v garáži, nebo pokusech o nastartování se jim toho moc nestane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 12:49 | Nahoru | #8
Ala98> No, tak pokud máš 30k ležet na stole, tak to není špatný. Sice koupíš, ale jsou to dost obouchaný stroje, protože po 30 už moc Varánci nejdou.. Určitě se dá koupit okolo 35k udržovaný kus. Teď koukám, že tu borec prodává za 40k pěknýho udržovanýho Varánka a je ochoten se bavit o ceně, ale i tak by ti táta musel pomoct.. mrkni Tuhle bych se nebál vzít.. Hlavně Varánek oproti číně netratí na ceně a už pár let se drží mezi 30 a 40k.

E: při koupi motorky se dívej i na výbavu. Očesanou motku budeš s největší pravděbodobností "strojit" sám. Tahle má kufr a tankvak, takže se můžeš s fleku sebrat a vrčet na trip. Každý doplněk na moto stojí v řádech tisíc a na to mít nebudeš.. A v budoucnu je následný prodej s nastrojenou motkou mnohem lehčí a cenově výhodnější pro tebe i kupce..

Naposledy editováno 14.09.2014 12:55:10

(reakce na) Názor na Yuki

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 13:10 | Nahoru | #9
Ala98> najeté km, respektive stav tachometru neřeš. 99% maj stejně tacho stažený. Dívej se na stav, obouchanost spodku, šrouby, zvuk motoru, zátah atd atd.. Pokud seženeš Varana s 69.000 tis najetých km a bude to mít první majitel co se stará a servisuje, tak je to lepší než dovoz se 17.000tis km a příslibem, jak motka skorem nejela.. Tak se měj..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist