globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teplomer a tlakomer oleje
 
4.9.2014 v 23:26
Nevite nekdo o inteligentnim reseni mereni tlaku a teploty oleje na moto? Prosel jsem vsechny mozny fora a par reseni nasel, ale zadny, co by vyhovovalo pro moji DL-650. Budik o prumeru 52mm/2" je do moji pristrojovky nesmysl, takze hledam asi nejake reseni ve stylu 12V vysilac teploty a tlaku a k tomu nejaky display. Pruser je, ze elektrice nerozumim a rozumet nebudu (ac by se mi to asi hodilo). Jedine, co vim, je to, ze ty vysilace posilaji v zavislosti na tlaku/teplote nejake napeti. Ty vysilace na ebay jsou, ale "neco vhodne pro zobrazeni na plaubce ne. V postate, by mi pomohlo, kdyby se objevil elektronadsenec, co by mi pomohl vyrobit display (staci nejaky ve stylu tohoto: http://www.ebay.com...e=STRK%3AMEBIDX%3AIT s tim, ze by k tomu bylo tlacitko na prepinani mezi tlakem a teplotou a jako nejvetsi mazec by bylo, kdyby se dalo nastavit, ze pri urcite hodnote napr. 80°C oleje by to zablikalo a ukazalo to prave teplotu (kdyby pred tim byl zobrazovan tlak), ale to je uz tak trochu navic...



PS: Jeste me zaujalo toto, ale v zivotnost na moto moc neverim...
http://www.ebay.com/...362bae94&vxp=mtr

PS2: Reseni teplomer misto vicka plneni oleje mi pripada na prd, bo bych tam stejne nevidel.

PS3: Kecy jako ze je to stejne na hovno apod. sem ani nepiste...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplomer a tlakomer oleje

5.9.2014 v 12:00 | Nahoru | #1
Fidži_CZ> pokud tlak padne na nulu, tak mi to rekne sama kontrolka (tlak pod 120 kPa). Jenze ona muze byt i situace, kdy sice cerpadlo jede, ale regulace tlaku je v riti a to nepoznas jinak, nez podle tlakomeru.

Naposledy editováno 05.09.2014 12:00:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teplomer a tlakomer oleje

5.9.2014 v 12:21 | Nahoru | #2
Felotron> Tlakový snímač zaregistruje jakýkoli pokles tlaku, ať už je to v důsledku vadné zubovky, nebo vadného přetlakového ventilu, nebo velké vůle v nějakém lágru a tudy olej utíká (viděl jsem kdysi motor Zetor, u kterého uletěl jeden z "domečků" držících kliku a tlak oleje šel okamžitě k nule). Problém je ale právě v tom, že kontrolkové spínače obvykle rozpínají už při docela nízkém tlaku (pod 1 atm.) a to je na mazání mtoru už dost málo. takže i já osobně preferuju budík a sám mám na veteránu dodělaný tlak oleje, teplotu glykolu a voltmetr. Ale na závitu pro tlakový spínač mám udělanou "Y" rozbočku a na ramenech jsou snímač ("klobouk") i spínač - kontrolku v žádném případě nevyřazovat.
Jinak ale souhlas s Fidžim - jak náhle padne tlak na nulu, u zatíženého a roztočeného motoru je to někdy otázkou jen pár vteřin, než se něco přidře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist