Téma: Zkusenosti s motory VW TSI
 
31.8.2014 v 20:00
Uvazujeme, ze koupime par let stary auto, konkretne by se mi libil VW Touran r.v. 2007 a vys. Diky memu najezdu nafta nepripada v uvahu, rozhodne benzin a ted je dilema jestli 1,4 TSI (103 kw) nebo 1,6 MPI (75 kw). Dle nejakych testu by pro tento vuz mel byt motor 1,4 TSI nejidealnejsi.

Nasel by se tu nekdo, kdo uz ma nejake zkusenosti s timto motorem ci TSI ? Nejzavaznejsi porucha by meli byt rozvody (poskoceni o zub a dalsi pokracovani ke KO motoru)... zajimalo by me zda jde jen o par pripadu nebo se to stane kazdemu autu nebo se tomu radsi obloukem vyhnout.

Dekuji za rady

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

1.9.2014 v 18:23 | Nahoru | #1

Vovce píše: seikos> jak se můžou nerovnosti přenášet do výšky?

E: co je pořádný nízký auto?

představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.

Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit

(reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

1.9.2014 v 18:29 | Nahoru | #2

seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.

Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit



ja se na zadne auto neptal

(reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

1.9.2014 v 18:52 | Nahoru | #3

seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.

Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit



Přesně tak.

Čím člověk sedí výše, tím větší pohyb udělá tělo při náklonu auta. Proto vůbec nechápu, kdo si pořídí na dlouhé trasy vozy typu Tuareg či X5.

(reakce na) Zkusenosti s motory VW TSI

1.9.2014 v 19:24 | Nahoru | #4

seikos píše: představ si takové podélné výkyvy. Kamarád z tohohle důvodu přestal jezdit v Q7 a přesedlal do A6. Všichni si klepali na čelo, proč. Dokud se v tom nesvezli. Podvozek na pytel.

Veverčák: třeba Subaru Legacy. Radost pojezdit

ale tak to je snad uplne logickej faktor po presednuti do auta s vyssim tezistem ne? jel si nekdy v kamionu? tam to teprve houpe
navic my auta vybrany +- mame...ptame se na motorizaci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist