globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak už mám také své téma nestartuje :D
31.8.2014 v 19:58
Tak už došlo i na mě a nestartuju :)
Stalo se to včera, bohužel jsem na moto zrovna nejel já, takže info mám z druhé ruky, ale bylo mi řečeno, že poprvé chcípla v klidu na křižovatce, nastartovat ale šla. Po dalších cca 500m začala cukat a za jízdy chcípla. Nastartovat znova už se nepodařilo. Točí, ale nechytá. Když jsem přijel já, pokusil jsem se o to taky, docílil jsem jenom hlasitého střílení od výfuku, víc nic.

Mám ji teď provizorně kousek od místa, kde se to stalo a dneska jsem se na to zkoušel letmo mrknout a vyřadit jednoduché možné příčiny. Čidlo stojánku a spojky jsem tedy vyřadil, vyměnil jsem i benzín, zkoušel dobít baterku a kontroloval jsem pojistky. Vše OK. Při startu ovšem jen blafání z výfuku (už ne střílení) a takový těžko popsatelný zvuk z přední části moto. Dávám video, na začátku jde slyšel onen zvuk :)



Zítra budu vyndávat svíčky a mrknu na ně. Uvítal bych nějaké tipy, co by to ještě mohlo být. Jediné co mě ještě napadá, tak třeba lanko sytiče - taky se na něj podívám.

Některé fakta, které by mohly pomoct:
- svíčky měněny cca před 3 000 (NGK)
- před cca 8 000 dělán komplet motor (dělány vůle atd...)
- baterka měněna před cca 5000 (dle nabíječky stále plně OK)

Naposledy editováno 08.05.2020 02:23:20
Předchozí
1 2
Následující

Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 20:09 | Nahoru | #1
Taaak to vypada na palivo.....uvidis az vytrhnes ty svice,jestli budou suchy,ale ja sazim,ze neni palivo ve spalovacim prostoru....

Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 20:14 | Nahoru | #2
Když chcípla za jízdy, tak lanko sytiče bych vyloučil. Na te benzín bych to možná viděl taky. Že by se ucpal přívod.

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 20:14 | Nahoru | #3
Nemáš zavřenej palivovej kohout?

Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 20:15 | Nahoru | #4
edit:aha,asi to není plamen

Naposledy editováno 31.08.2014 20:16:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 20:20 | Nahoru | #5
No benzín z výfuku cítit byl, ale nevím, to asi nestačí. Uvidím co ty svíčky.
S tím sytičem mě napadlo, jestli se to třeba neuchlastalo, ale to je asi blbost.

bin_Ládin> Ne, ne Preventivně jsem ho včera i přepl na RES a pořád nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 21:39 | Nahoru | #6
CassidyCZ> Když to umim opravím si to sám. Když to neumím dám to do servisu a nebudu žádat na fóru o věštění z křišťálový koule.

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 21:48 | Nahoru | #7
nemaš benzin v karbci...poloha PRI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 21:50 | Nahoru | #8
dave-lister> S tím běž někam Nejsem tu na fóru nováček abych se nechal prudit takovým offtopicem, takže to utnu hned ze začátku. Chápu, že nevíš, takže stačí mlčet Nebo víš a jen jsi potřeboval přidat koment vybočující z řady. V každém případě platí to o mlčení.
Vím po čem jít, jen mám zájem o brainstorming, abych to nerozebíral víckrát. Mám to teď venku mimo garáž, tak i jednou stačí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 21:53 | Nahoru | #9
ja1> PRI nevedu

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 22:50 | Nahoru | #10
CassidyCZ> Já nechci prudit, jen na otázku proč to nestartuje existuje asi milion možných odpovědí. Já být tebou tak to nejdříve rozeberu a zkontroluju jestli tam jde benzín, jiskra. Potom se můžeš zeptat co zkontrolovat v okruhu zapalování a podobně. Určitě ti to pomůže více než otázka proč mi to nestartuje. Křišťálovou kouli tady nikdo nemá.

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 23:23 | Nahoru | #11
CassidyCZ> Čau, ja bych tipoval, že ti nejde benzinova pumpa. Už se mi to stalo několikrát, že se nerozjela. Je ovladaná tyristorovým relátkem, které je umístěné pod spolujezdcovým sedlem vzadu a u mě ho stačí jen odpojit a zase připojit a pak to funguje. Konektory jsou v pohodě, prostě nevím proč se to stane. Jinak pumpa jede jen při startovani a běhu motoru, jinak ne. Takže k ověření funkce doporučuji tento postup: Odpoj mínus baterie!!! Pak odpoj tlustý silový kabel co vede ke starteru od startovacího relé. Připoj mínus baterie, a stiskni a drž tlačítko startéru. Pumpa musí slyšitelně cvakat až do úplného naplnění karbeců cca 20s. Opačným postupem to dej do původniho stavu.

Když to nezabere, tak pak vím co s tím máš. Máš to rozbitý

Tak už mám také své téma nestartuje :D

31.8.2014 v 23:49 | Nahoru | #12
Starej Hruška řikal, že je slabý magneto

Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 10:26 | Nahoru | #13
Mě se stalo něco podobnýho, bylo v prdeli těsnění v palivovým kohoutu a nepropouštělo tak jak mělo.

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 11:47 | Nahoru | #14
Cau CassidyCZ.
Mal som podobny problem , ako mas teraz ty s Kawou.
Normalne isla a zrazu zacala kaslat a strielat do vyfuku a nakoniec uplne chcipla.
Nechcela nastartovat .
Dlho som patral co to moze byt a nakoniec som zistil , ze sa mi roztopil jeden z konektorov na regulatore napatia (ten co ide z alternetora) , ktory je pod podsedadlovym plastom.
Z vonku vyzeral konektor ako keby bol v poriadku takze som zavadu zpociatku prehliadal , ale nakoniec som si vsimol ze 3 zlte kabliky vchadzajuce do konektora su opalene !
Vtedy som skusil rozobrat konektor a zistil som ze je roztopeny. Tato moja zavada mala podobne prejavy ako na Tvojej Kawe.





To je jedna z mnohých moznych poruch.
Moze byt chba aj na benzinovej ceste.
Benzinove serpadlo ma pod cirenym plastovym krytom kontakty , ktore sa mozu casom opalenim opotrebovat a prestanu fungovat.
Pozri ich.

Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 11:52 | Nahoru | #15
Takto vyzerali kontakty na mojom benzinovom cerpadle.
Musel som ich vymenit .Nove som kupil na WEMOTO.cz



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 13:58 | Nahoru | #16
Tak jsem to dneska v pauze když zrovna nepršelo rozhodil:
-svicky ok, jiskry hází
-palivo z nádrže jde v pohodě, kohout funguje jak má. Na ON/RES teče OFF neteče :)

Více jsem toho nestihl. Možná k večeru.

Plasko>
Asi jsi na to kápl Byl jsem se podívat a toto jsem našel







Netušíte někdo možnou příčinu? Ať to nevyměním a neřeším za týden zas :)

Naposledy editováno 01.09.2014 13:58:55

Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 14:16 | Nahoru | #17
nazdar tím to nebude... tohle je konektor výstup z alternátoru... přes tohle to dobíjí, stříknul byh lehounce kontaktolu dovnitř zdířek konektoru a šup zpátky

2 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 14:32 | Nahoru | #18
Takže toto neřešit a hledat dál, jo?

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 15:23 | Nahoru | #19
CassidyCZ> Aj ja som mal problem zohnat konektor.
Original konektor asi nezozenies .
Pouzil som konektory myslim z Aprilie.Uz si vsak nepamatam kde som ich objednal.Posielam fotky konektora .





(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 15:37 | Nahoru | #20
CassidyCZ>
Ries to v kazdom pripade !!!
Takto nesmie konektor z altiku vypadat !!!
Pozri sa co sa stalo mne !















Tento regulator je takzvane skratovy zvysne napatie posiela do kostry.
Pravdepodobna pricina poruchy je v nedobrom kontakte regulatora napatia s kostrou.
Ocisti ram , tam kde sa dotyka regulator s kostrou a ocisti aj zadnu streanu reglera.
V ziadnom pripade sa na to nevykasli P

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 15:39 | Nahoru | #21
Zítra teda zkusím rozebrat to čerpadlo a mrknu na kontakty. Snad to bude ono, protože pak už jsem asi vyčerpal všechny nápady

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 15:48 | Nahoru | #22
CassidyCZ>
Ak by si mal problem zohnat konektor , predam Ti lacno moj stary regulator napatia aj s aprilia konektorom samica , samec regler je dobry.
Ja som pri zimnej go kupil novu elektroinstalaciu aj novy regulator napatia , takze stary mi ostal.
Davaj si pozor pri hladani konektora.
Z altiku ide velky prud preto kovove svorky v konektore musia byt dostatocne silne !P

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 16:04 | Nahoru | #23
CassidyCZ>
Vo chvili , ked som bol rozhodnuty vymenit konektor na regulatore , tak som si spravil malu skusku ci to bola skutocne ta chyba pre ktoru mi Kawa chcipla a nechcela startovat.
Toto riesenie bolo len docasne !
Musi tam byt zodpovedajuci konektor.

Ked som kabliky spojil cokoladkami Kawa bezproblemov naskocila a fungovala OK.










Tak nech sa Ti dari P

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 16:45 | Nahoru | #24
CassidyCZ>
Nasiel som predajcu u nktoreho som si kupil konektor.
Tu je link.
http://www.automotoe...vidlice-zasuvka.html
Cau p

Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 17:05 | Nahoru | #25
Pokud nemáš konektor tak ty dráty prostě sletuj cínem a zaizoluj to samosmršťovací bužírkou.

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

1.9.2014 v 19:17 | Nahoru | #26
Tak provedeno a pořád jenom střílení bez jediného škytnutí :/ Takže zítra je na řadě ta pumpa. I když mi to přijde, že benzín tam dle projevu moto jde...

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

7.9.2014 v 15:16 | Nahoru | #27
CassidyCZ>
Cau Cassidy.
Uz Ti Kawa funguje ?
Nasiel si chybu?
P.

1 reakcí na tento příspěvek Tak už mám také své téma nestartuje :D

5.10.2014 v 10:40 | Nahoru | #28
Seš docela Kookot :D protože ten bajk doteď nebyl bouranej ani padenej :D a ty to vyválíš seš exot :D

(reakce na) Tak už mám také své téma nestartuje :D

24.10.2014 v 22:56 | Nahoru | #29

gagtoy píše: Seš docela Kookot :D protože ten bajk doteď nebyl bouranej ani padenej :D a ty to vyválíš seš exot :D



1. Kokot jsi ty, pokud jsi ji vlastnil a nepoznal to, že sklouznutí už za sebou měla

2. Moje sklouznutí odnesl hlavně padák, jinak vše relativně ok - včetně laku.

Tak už mám také své téma nestartuje :D

14.11.2014 v 19:37 | Nahoru | #30
Už nějakou chvíli jezdím a málem bych sem zapomněl napsat, jak se to vyřešilo
Oprava byla nakonec po zjištění závady jednoduchá a fakt to byla jenom blbost. Nepřišel jsem na to a neopravil jsem ji sám, ale musel se mi na to podívat kamarád, kterému tímto ještě jednou děkuji. Problém byl v GiPro, ve kterém se pravděpodobně něco pokazilo a tím přestalo pouštět potřebné informace do CDI. Odpojilo se a teď už startuju bez problémů
Abych se přiznal, toto by mě nikdo nenapadlo, ale člověk se pořád učí.
Takže doufám, že toto téma třeba někdy někomu pomůže
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist