globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zapalování
24.8.2014 v 23:10
Zdarec koupil jsem jawu 250 a je v ní zapalování z fechtla. Ale není upevněné. Když ho nechám jenom tak tak jiskru háže, ale motorka nechytí. Kdyby jste měly nějaké rady k uchycení a k funkčnosti tak napište. Už jsem zkoušel nahřát svíčku stříknout benzín pod hlavu a ono nic.

Naposledy editováno 24.08.2014 23:18:55

Zapalování

25.8.2014 v 02:30 | Nahoru | #1
Zřejmě to pálí někde jinde než má tak proto nechytne, tak to zapalko tam upevní a nastav předstih a pak laboruj proč motor neběží

Zapalování

25.8.2014 v 06:26 | Nahoru | #2
Nejak to nechapu - zapalovani musis mit prisroubovane jinak neudelas predstih.A jestli tam mas zapalko z pincka tak musis mit udelanej takovej krouzek (mezikus) kterej je prisroubovanej na karter a na nem je chyceny to zapalko a pak jde vse normalne seridit

1 reakcí na tento příspěvek Zapalování

25.8.2014 v 10:47 | Nahoru | #3
A jinak je potom k nastartování zapotřebí baterka nebo to chytne i bez ní ? Nebo budu muset tlačit ? :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapalování

25.8.2014 v 10:57 | Nahoru | #4

FrankX1 píše: A jinak je potom k nastartování zapotřebí baterka nebo to chytne i bez ní ? Nebo budu muset tlačit ? :D



asi se proběhneš, protože na jedno šlápnutí u 250 se motor otočí 1-2x, u fíka 4 a vícekrát, tedy zápalko má mnohem větší energii, protože se točí rychleji. Ten magnetoalternátor prostě potřebuje otáčky aby fungoval.
Jo a kvízová, dals tam i cívku z pio?

(reakce na) Zapalování

25.8.2014 v 11:02 | Nahoru | #5
maspe> MYslím že je tam cívka z pio

(reakce na) Zapalování

25.8.2014 v 11:05 | Nahoru | #6
maspe> Teď jsem to zrovna chtěl napsat... před časem jeden člověk předně tohle se mnou řešil, motor ČZ175/501, vestavěný v samodomo trachtóru, kde také bylo dobastlené magneto z pincka, jelikož původní dynamostarter chyběl a také musel startovat s připojenou 6V baterkou a až po naskočení motoru přepnout na magneto. Nebo trachtór pustit z kopce a pak chytil i na magneto. Motor 175 a 250 zkrátka při startu pákou nedostane otáčky potřebné pro fichtlmagneto, aby dalo dost silnou jiskru. Kor, když už budou zeslabené magnety v kotvě.

1 reakcí na tento příspěvek Zapalování

25.8.2014 v 11:10 | Nahoru | #7
Tak díky za rady. Jinak kdybych tam chtěl dat opět origo na kolik by mě to asi vyšlo ?

(reakce na) Zapalování

25.8.2014 v 11:22 | Nahoru | #8
FrankX1> Jestli nesežneš origo dynamo i s kladívkem, nejlepší bude použít sadu VAPE.

Zapalování

26.8.2014 v 12:58 | Nahoru | #9
záleží na co to chceš mít. Dynamo, k tomu dvoucívkové relé, indukčka - do pětikila se za pěkné zápalko se vším všudy musíš vejít.

Zapalování

31.8.2014 v 11:46 | Nahoru | #10
No tak jsem uchytil zapalko sešteloval předstih...jiskru háže, svíčka mokrá a jawa ani neškytne.... čím to može být ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3870, 3871] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116120 Dnes v 14:19 Kohlstein
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist