1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tankovani u Shellu
fockewulf píše: já jsem asi natvrdlý, ale mohli byste mi vysvětlit, jak se dá nádrž, která je uložena vodorovně natankovat "víc"?
oktávka
objem té trubky nebo hadice vedoucí k plnícímu hrdlu-to snad ani nejde myslet vážně, ne? To vyjedou cestou ke hranicím.
Asi jsi natvrdlej, když nevidíš na fotce místa, kde se dělá vzduchová kapsa. U mého berlinga, když dám plnou po víčko a pak s autem jen zahoupám, tak pak doliju další cca litr- litr a půl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tankovani u Shellu
prackarr píše: Asi jsi natvrdlej, když nevidíš na fotce místa, kde se dělá vzduchová kapsa. U mého berlinga, když dám plnou po víčko a pak s autem jen zahoupám, tak pak doliju další cca litr- litr a půl.
pokud tankuješ po víčko(což jsem teda nedělal snad nikdy), tak to je jasné-tím houpáním ten litr vybryndáš ven a pak o dotankuješ
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
VŠOBECNĚ:
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
A i kdyby to hned na krásně byla pravda a díky tomuhle šaškování s nájezdovou plošinou nebo houpáním s autem, jak se starým 2t motorem aby se promíchalo m2t, natankuješ jen o litr více, tak je jen a pouze ztráta času - to už je lepší si ten litr až pět natankovat do kanystru a tento hodit do kufru.