globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pří nabijení jsem se pokusil o nastartování
Nazdárek motorkáři, chtěl bych se zeptat zda-li nevíte kde je zakopaný pes.

Jste moje záchrana před směrem do servisu

Závada: Řekl jsem si, pojedu na výlet. Příjdu k moto pokouším se nastartovat a startér neměl sílu se roztočit(chtěl, ale nebyla štáva). Tak já dutá hlava chci tomu trošku pomoci. Napojím na nabíječku abych pomohl baterce při startu a crrrrrk.....crrrrrk.. nic jiného teď při zmáčknutí startovacího tlačítka neslyším :-/

Nevíte co jsem mohl odkrouhnout?


Dík za rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pří nabijení jsem se pokusil o nastartování

22.8.2014 v 09:50 | Nahoru | #1

charlie.vtx1800 píše: J.M.K.> Je nabíječka a nabíječka. Mám nabíječku, která dává až 40 A (jde přepnout i jako startovací zdroj na 5 s cca 150 A) a i v režimu nabíjení je schopná pomoct baterii která není 100% v nastartování. I těch 40-50 A co dodá při startu je sakra znát, navíc udrží i napětí při startu. Ale je fakt, že běžná nabíječka s 5-10 A nezmůže nic.
Jinak ještě perlička ze života: Bacha na startování bezprostředně po nabíjení baterie! Už se mi jednou baterie roztrhla - byla dost vymlácená, takže se nechala nabíjet a po startu rána a kyselina všude kolem. Zřejmě plynovala a při startu to někde zajiskřilo. Takže po delším nabíjení už nechám baterii třeba půl hodinky oddechnout, případně u dolévací klasiky odšroubuju zátky a nechám odvětrat. Nabít do plynování, odpojit káble a hned nastartovat může být o hubu.

No, tak hlavne u tekuteho elektrolytu je kravina to nabijet se zasroubovanejma spuntama ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pří nabijení jsem se pokusil o nastartování

22.8.2014 v 11:18 | Nahoru | #2

Medved píše: No, tak hlavne u tekuteho elektrolytu je kravina to nabijet se zasroubovanejma spuntama ...


Sme si nerozuměli. Samo, že ji nabíjim s povolenejma zátkama, nejsem zas úplně blbéééj. Ale měl sem na mysli, že po nabití ty zátky naplno na chvíli odklopim. Mít je odklopený při nabíjení je taky na nic, pak ti zas kyselina prská okolo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pří nabijení jsem se pokusil o nastartování

23.8.2014 v 14:28 | Nahoru | #3

Medved píše: No, tak hlavne u tekuteho elektrolytu je kravina to nabijet se zasroubovanejma spuntama ...


Ano u asi tak 50rocnej baterky. U dnesnych je kravina povolovat zatky z ineho dovodu nez dolievanie elektrolytu. Nastastie kvoli tymto ludovym poveram z dalekej minulosti ma uz mnozstvo olovenych akumulatorov zatky ukryte alebo aspon prelepene nalepkou aby sa k nim "kutilovia" tak lahko nedostali. agm uz maju v 100% pripadoch zatky ukryte (aj ked da sa k nim dostat) a nemaju sa vobec odstuplovavat ani dolievat (iba ak by ich niekto nedopatrenim nechal "vyvriet"). 99% olovenych akumulatorov ma uz niekolko desatroci odvetravaci labyrint a agm dokonca s pretlakovymi zatkami. A na moto sa ina nez agm baterka ani neoplati kupovat kvoli vyssim vibraciam nez su v aute. Original ani ine nemontuju. Gelove sa velmi kupovat neoplati, pretoze maju nizsi startovaci prud vzhladom na rozmery nez agm, uz len kvoli fyzikalnym vlastnostiam elektrolytu. Ci maju vyssiu zivotnost je otazne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist