globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni
19.8.2014 v 12:01
Chtel bych poradit jak se da overit funkcnost regulatoru dobijeni.nedobiji mi honda cbf 1000 a potreboval bych zjistit jestli je to regulatorem nebo alternatorem.dekuji za pomoc

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 12:04 | Nahoru | #1
Tak změř co leze do regulátoru

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 13:07 | Nahoru | #2
Je ro reguálátor. Známá a častá porucha. Kup českej regulátor. Alternátory drží dobře.

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 13:22 | Nahoru | #3
Dat dobrou a nabitou aku a zmerit napeti - kdyz spatny = nenabiji to. Odpojit regulator z alternatoru a zmerit napeti mezi kazdejma dvema fazema - tzn 1-2, 1-3, 2-3 na stridave rozsah (AC) na volnobeh tam bude nekde kolem 20V, kolem 5tis cca 60V ..... Pokud se napeti na nektere z dvojic fazi od ostatnich nejak vyrazneji odlisuje je KO alternator, pokud jsou vsechny +- podobne a je to zhruba hodnota co sem psal, je chyba v regleru.

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 13:23 | Nahoru | #4
Bylo to tu několikrát, hledej, najdeš to i s obrázkem.

1 reakcí na tento příspěvek Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 15:02 | Nahoru | #5
Oki dik chlapy

(reakce na) Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 15:57 | Nahoru | #6
dave26>

Ať nemusíš hledat. http://motoride.sk/...klovych-baterii.html

1 reakcí na tento příspěvek Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 16:02 | Nahoru | #7
Zrovna před měsícem jsem měnil na CBF 1000 alternátor.

(reakce na) Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 16:45 | Nahoru | #8

PEPAFJR píše: Zrovna před měsícem jsem měnil na CBF 1000 alternátor.


pred rokem sem menil regulator, letos stator alternatoru i s baterii. U obou zavad se mi oskodila i elektroinstalace v motorce u konektoru. Nastesti me to nikdy nikde nenechalo. Vzdy sem dojel dom. Poprve se mi to stalo tejden pred odjezdem do zahranici na dovolenou. Tak to byla docela sranda :D

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 19:35 | Nahoru | #9
Já měnil stator alternátoru. Výborně mi poradil J.M.K. tady z fóra. Na chybu jsem přišel při změření odporu vinutí. Probíjelo mi to na kostru. Ten návod co kde musíš naměřit je tady na M.cz v sekci manuály. Dále jsem měřením zjistil, že mi při nastartovaném motoru pořád klesalo napětí na baterce. Pomalu, ale jistě. Nechal jsem převinout a zatím pohoda. Nechal jsem taky přeměřit originál regulátor a přebíjel. Takže hned jsem ho vyměnil za nový. Takže doporučuju se zaměřit na oboje.

Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

19.8.2014 v 22:05 | Nahoru | #10
Ja měl Cbf a kamoš taky a u obou odešel altik kolem 40tis bohužel jeden ve Švycarsku dojeli jsme domu vyměnou na jednu baterku. Nekupuj original nech si ho převynout,mě to stalo 2500.

2 reakcí na tento příspěvek Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

2.9.2014 v 16:08 | Nahoru | #11
Dovolím si využít tohoto tématu, protože je to z okruhu, tak ať zbytečně nezacpávám fórum...

Měl bych dotaz na někoho, kdo víc rozumí tomu, co kope a teče do kopce. Jedu si tak na dovolenou do Slovinska a o pár hodin později v Rakousku nakládáme motorku na vozík a vezeme zpátky do čech. Nedobíjí. Doma v garáži nabiju baterii a jdu měřit podle tady nalezených návodů. Pro info je to CBF 1000 r.v.08. Vidím toto:

Baterie: zapojená v motorce, bez odběru - 13,34V
odběr, otáčky 5000 - 12,19

Regulátor: test diod - hodnoty špatné
test kabeláže - ok

V tomhle okamžiku jsem si říkal uf, je to jen regulátor... ale

Alternátor: test odporu fáze-kostra - nekonečno
test odporu fáze-fáze - 0.5 ohmu ok

Tak jsem si říkal paráda, ale pak jsem nastartoval a měřil...

1-2 - 17V
1-3 - 14V
2-3 - 14V

a při 5000ot.

1-2 - 40V
1-3 - 35V
2-3 - 35V

Moje otázka zní, je v háji i alternátor vzhledem k nižším hodnotám? Proč je napětí nižší, když není zkratované na kostru kdyby bylo na jedné fázi 0 a jinde normální tak to chápu, ale takhle tomu nerozumím. Jak se stane, že se pokazí vše najednou? A proč já? :) Jo vím, je to tím, že jsem si koupil Hondu. Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

2.9.2014 v 16:13 | Nahoru | #12
Naplech: hele me ten altik prijde ok. Ten rozdil neni tak velkej...

V manualu mas jaky hodnoty pro volnobeh a 5tis?

(reakce na) Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

2.9.2014 v 16:37 | Nahoru | #13
assassin> V manuálu to nezmiňujou, ale co jsem našel článek tady na motorkářích, tak píšou volnoběh 20-30V a 5000ot. 50-60V víc nevadí. Tak nevím.

(reakce na) Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

20.6.2018 v 22:02 | Nahoru | #14
naplech> Ahoj, mam stejně příznaky, v čem byl nakonec problém? Koupil jsem nový regulátor od Elesys a je to furt stejné. Díky.

(reakce na) Zjisteni funkcnosti regulatoru dobijeni

21.6.2018 v 17:30 | Nahoru | #15
naplech> Můžeš mít na jedné cívce zkrat mezi závitem proto to ukazuje trochu méně ale není to taková hrůza.Jezdil bych dále.

Taky záleží čím měříš. Ty levnéjší multimetry bývají často kalibrované pro běžné frekvence(50hz)....

Taky záleží jak jsou cívky navinuty... co jsem viděl jak jsou některé vinutí tak se těm rozdílům ani nedivím....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist