bmw_r1300gs_cartec





Téma: Kawasaki zx-6r
18.8.2014 v 20:35
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, chci si koupit Kawasaki zx6r ninja 2003, ale ještě mi není 21 let tudíž si to musím nechat přiškrtit v servisu. Jde to vůbec přiškrtit na 5ti kilo a je to dobrý nápad nebo mám raději cekat až dosáhnu 21 let což se mi nechce a motorkou jsem si jistý.

Kawasaki zx-6r

18.8.2014 v 20:51 | Nahoru | #1
má víc jak 70 kw => neseškrtíš to na 35.

jo a z šestikila pětikilo neuděláš

Kawasaki zx-6r

18.8.2014 v 21:38 | Nahoru | #2
Tak to mě pobavilo

legálně na tom jezdit nemůžeš a nijak to neuděláš. Jedině na punk, ale v dnešní době se to nevyplatí.

Naposledy editováno 18.08.2014 21:38:57

Kawasaki zx-6r

Skvělá odpověď, děkuji! 18.8.2014 v 21:48 | Nahoru | #3
Věděl bych jak z toho udělat 450ccm Odpoj jednu fajfku a je to

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx-6r

19.8.2014 v 15:36 | Nahoru | #4
Aha.. Ok tak díki moc za odpovědi. A rybíz, vážně by to šlo a nebo je to myšleno ironicky ? :D

(reakce na) Kawasaki zx-6r

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 15:45 | Nahoru | #5

Jerrzy píše: Aha.. Ok tak díki moc za odpovědi. A rybíz, vážně by to šlo a nebo je to myšleno ironicky ? :D


Jasně, že by to šlo. Když odpojíš fajky 3 a do toho posledního válce nastříkáš trošku montážní pěny, tak z toho máš 125 ccm a můžeš na tom rajtovat od 16 let.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki zx-6r

19.8.2014 v 16:07 | Nahoru | #6
tak je mi 19 za chvíli 20 tak by mi to stacilo snížit na to 500. A má to nějaké vedlejší úcinky ?

(reakce na) Kawasaki zx-6r

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2014 v 16:19 | Nahoru | #7
Jerrzy> ma to same vyhody... bude to min zrat a zustane ti rezervni svicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki zx-6r

18.9.2014 v 16:24 | Nahoru | #8

Jerrzy píše: tak je mi 19 za chvíli 20 tak by mi to stacilo snížit na to 500. A má to nějaké vedlejší úcinky ?


Heleď jak říkají kluci, pětikilo z toho neuděláš a víš proč? Má to objem 600 a 4 válce. 600/4=150, tzn. můžeš snižovat vždy o 150. Buď odpojíš jednu fajfku na 450, dvě na 300, nebo 3 na 150. Jináč to prostě nejde. Leda by sis koupil litrovou Kawu, tam to skáče po 250, takže by ses na 500 dostal.
Ale zůstal bych u té 450, když natankuješ Shell V-Power Racing nebo jinej 100 oktanovej benzín, nikdo nepozná, že to není pětikilo

ed.: jo a ještě jedna věc, jak odpojíš tu fajfku, musíš vzít velkej techničák a zajít na stanici technické kontroly, aby ti to odpojení fajfky tam zapsali, pro případnou kontrolu policií. Jinak by ti cajti nemuseli uvěřit, že to máš seškrcený

Naposledy editováno 18.09.2014 16:27:38

(reakce na) Kawasaki zx-6r

18.9.2014 v 20:48 | Nahoru | #9

Danny350 píše: Heleď jak říkají kluci, pětikilo z toho neuděláš a víš proč? Má to objem 600 a 4 válce. 600/4=150, tzn. můžeš snižovat vždy o 150. Buď odpojíš jednu fajfku na 450, dvě na 300, nebo 3 na 150. Jináč to prostě nejde. Leda by sis koupil litrovou Kawu, tam to skáče po 250, takže by ses na 500 dostal.
Ale zůstal bych u té 450, když natankuješ Shell V-Power Racing nebo jinej 100 oktanovej benzín, nikdo nepozná, že to není pětikilo

ed.: jo a ještě jedna věc, jak odpojíš tu fajfku, musíš vzít velkej techničák a zajít na stanici technické kontroly, aby ti to odpojení fajfky tam zapsali, pro případnou kontrolu policií. Jinak by ti cajti nemuseli uvěřit, že to máš seškrcený



Zapomněl jsi dodat, že musí mít potvrzení z autorizovanýho servisu, jinak mu to na tý technický neuznaji

Kawasaki zx-6r

18.9.2014 v 21:42 | Nahoru | #10
No ty vole

Kawasaki zx-6r

19.9.2014 v 08:45 | Nahoru | #11
Chlapi neblbněte mu hlavu, buď si z nás dělá prdel, nebo ja kapánek retard. Pak bude vykládat, že mu to poradili odborníci na MCZ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist