pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ozzy_ píše: Murkin: kdyby to napsal kdokoli jinej, tak bych se jen usklibl, ale protoze to pises ty, tak se zeptam z praxe. Fakt to nevadi srat do toho benzin i kdyz to nepali a delat to 100x za kolo ? Praskani ve vejfuku nemuze delat dobre vejfuku, "odmastovani" valce valcum ... ? A nebo ne ?
presne tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Fizzer> ja hlasuju pro pajeni, nejdulezitejsi je (samozrejme krome nezbytnyho kvalitniho fakt dukladnyho prohrati spoje v cele plose) nezapomenout tam pred tim dat tu smrstovacku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 19.12.2017 18:08:49