pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ozzy_ píše: Murkin: kdyby to napsal kdokoli jinej, tak bych se jen usklibl, ale protoze to pises ty, tak se zeptam z praxe. Fakt to nevadi srat do toho benzin i kdyz to nepali a delat to 100x za kolo ? Praskani ve vejfuku nemuze delat dobre vejfuku, "odmastovani" valce valcum ... ? A nebo ne ?
presne tak ono to odpojeni jenom civek fatalni nebude, u motorky s karbecem je to jedina moznost a v praxi to funguje,.. ale odpojeni jen vstriku je u sttrikacky podle me rozhodne "chytrejsi" varianta
Fizzer> ja hlasuju pro pajeni, nejdulezitejsi je (samozrejme krome nezbytnyho kvalitniho fakt dukladnyho prohrati spoje v cele plose) nezapomenout tam pred tim dat tu smrstovacku