globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.10.2017 v 23:36 | Nahoru | #1
kerut> zbezne jsem se kouknul a sehnal bych nc30 tlumic s expanzkou (tusim ze mas starsi model) a ten bych nechal zrepasovat nebo i vytunit. Tlumic nestoji moc a repas a nova pruzina snad do 5 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

24.10.2017 v 01:05 | Nahoru | #2
Stev> ted Ti uplne nerozumim, ja mam NC30 tlumic, s expanzkou "na hadici" (coz by samo o sobe az tak nevadilo, i kdyz schovana bude lepsi) ale nema nastaveni komprese (to nema ani predek original showa, je to holt stara masina - r.v. 92, ..oba maji jen odskok)..
repase co jsem koukal je v pohode, tak dvojku dva a pul max (zde napr. inspirace ) jenze porad to bude repasovanej starej tlumic bez nastaveni komprese, proto uvazuju konverzi na novejsi tlumic, kterej se da sehnat do tech cca 5k urcite ve slusnym stavu.. tech 10-15k uz je zase docela hodne, a myslim ze bych (zatim) mozna ani nepoznal rozdil.. resp. az se dostanu na uroven kdy ten rozdil uz poznam urcite budu uvazovat zase o lepsim, to je jasny
..ta pruzina tezko rict, za predni "na miru" chteli v kunvaldu 1200/par coz je myslim parada, zadek je tlustsi drat, ale podle me by do 1500 musela bejt..

E: do ramu se s troskou uprav vejde ledacos CBR600 , S1000RR ..co se tyka prametru je tam jedno delsi vlakno, prakticky se z toho neco kloudnyho dost blbe lusti (protoze je to klasicky forum jako tady..) pokud jsem spravne pochopil tak jsou ty tlumice z modernejsich sportu dokonce naopak mekci !! BMW pise nekdo 90 jinej 115Nmm, pricemz nekteri pisou ze je pro NC30 potreba 700-800lb/in (120-150Nmm) !! jenze origo by podle vseho mel mit 90Nmm..(resp. míň protoze je starim unavenej ) ?? ..a taky je kazda ta motorka jinak tezka (..jinak odlehcena, upravena), nekdo to ma v serii, ale jsou tam exoti co to dostali pod 160kg, nekdo ma HRC kosti, nekdo stock, nekdo vazi 70 nekdo 90.... zkratka nic vylozene vypovidajiciho (hodnoty, fakta, tuhost, delka..) se z fora clovek nedozvi, klasika.. ale vesmes jsem z toho vseho vyrozumel to same co jsi Ty shrnul do par vet - nez starej seriovej je to urcite o dost lepsi, zvedne se zadek o par mm, ale na znackovy zavodni tlumice (viz varianta 3.) to rozhodne nema
(BTW: YSS cca 8kkc, BMW od 1,5-3,5kkc, CBR jeste min, ale to se mi tam stejne nevejde..)

Naposledy editováno 24.10.2017 03:11:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist