pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
repase co jsem koukal je v pohode, tak dvojku dva a pul max (zde napr. inspirace ) jenze porad to bude repasovanej starej tlumic bez nastaveni komprese, proto uvazuju konverzi na novejsi tlumic, kterej se da sehnat do tech cca 5k urcite ve slusnym stavu.. tech 10-15k uz je zase docela hodne, a myslim ze bych (zatim) mozna ani nepoznal rozdil.. resp. az se dostanu na uroven kdy ten rozdil uz poznam urcite budu uvazovat zase o lepsim, to je jasny
..ta pruzina tezko rict, za predni "na miru" chteli v kunvaldu 1200/par coz je myslim parada, zadek je tlustsi drat, ale podle me by do 1500 musela bejt..
E: do ramu se s troskou uprav vejde ledacos CBR600 , S1000RR ..co se tyka prametru je tam jedno delsi vlakno, prakticky se z toho neco kloudnyho dost blbe lusti (protoze je to klasicky forum jako tady..) pokud jsem spravne pochopil tak jsou ty tlumice z modernejsich sportu dokonce naopak mekci !! BMW pise nekdo 90 jinej 115Nmm, pricemz nekteri pisou ze je pro NC30 potreba 700-800lb/in (120-150Nmm) !! jenze origo by podle vseho mel mit 90Nmm..(resp. míň protoze je starim unavenej ) ?? ..a taky je kazda ta motorka jinak tezka (..jinak odlehcena, upravena), nekdo to ma v serii, ale jsou tam exoti co to dostali pod 160kg, nekdo ma HRC kosti, nekdo stock, nekdo vazi 70 nekdo 90.... zkratka nic vylozene vypovidajiciho (hodnoty, fakta, tuhost, delka..) se z fora clovek nedozvi, klasika.. ale vesmes jsem z toho vseho vyrozumel to same co jsi Ty shrnul do par vet - nez starej seriovej je to urcite o dost lepsi, zvedne se zadek o par mm, ale na znackovy zavodni tlumice (viz varianta 3.) to rozhodne nema
(BTW: YSS cca 8kkc, BMW od 1,5-3,5kkc, CBR jeste min, ale to se mi tam stejne nevejde..)
Naposledy editováno 24.10.2017 03:11:38
Jinak ono to neni tak strasne dulezity kdyz funguje dobre, stejne na to nesahas. Ja to taky vzdycky chtel a zpetne zjistuju ze bych se bez toho i obesel, hlavne teda vepredu.
Jestli bmw vyhovuje, asi je to dobra volba, jak pises.
E: co se tyce tuhosti, tak kalkulator na strankach racetech je dobry voditko. A to yss nevychazi zle, pripocti si tu pruzinu, ale zas tam nemas to stelovani komprese.
Naposledy editováno 24.10.2017 06:33:20