globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.10.2017 v 13:02 | Nahoru | #1

kerut píše: FiZzeR> to se zeptej Gagtoye ...ale rekl bych (pise 0,2mm!) ze minimalne docela slusnym vaklem i bez mereni pri rozborce, a v provozu tomu umernejma vibracema

Assassin> jsi sikovnej a ty tiskarny jsou taky kouzelny, pred par lety by tohle znamenalo vstrikovaci formu za stovky tisic atd atd...



Jo aha, blbě koukám, měl jsem za to že to řešíš ty.

No právě od tý doby co mám ninju, tak naháním cvakání jakoby velká vůle na jednom ventilu. Objevuje se to, když je motor hodně ohřátej, třeba při popojíždění v koloně, jakmile se pak jízdou ochladí, tak to zas zmizí. A právě nevim čim to je, vršek je jak novej, misky pružin v cajku, vůle v normě, vačice zdravý, těsnění pod svodama nový... Tak jestli to není třeba čep, ale cvaká to už minimálně 20t km, tak nevim Jen mi to prostě nejde do kebule.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.10.2017 v 15:45 | Nahoru | #2
FiZzeR> hele to by cep teoreticky bejt i mohl, tahle vule by se mela teoretickym pohledem skutecne "vic projevit" pri zahrati (viz lisovani treba..) ale jako tzko rict, no..
....pokud te to uklidni me takhle cvaka treba v kolenou, a to ve studenejch i zahratejch

Assassin> jj, vsak jsem to mel v ruce.. fakt parada takova technologie BTW jak jsi na tom se zatkama ? mel bys cas nekdy behem pristich tydnu ? +neco malyho (jehly, zatky, mam to predpripraveny) bych potreboval jeste stocit.. velky veci stejne budu muset na starou skolu, navic je tam hlavni mistr machr na svarovani, (sikovnej + mel papiry snad na uplne vsechno, mozna krome svarovani vybuchem) tak ho nechm svarit vlozku do vejfuku a privarit na brejle cep na tlumic rizeni (sem prmyslel jestli objimku, ale vychazi mi to stejne ke spodnim brejlim, jsou ocelovy, docela masivni, a je to hlavne nejtuzzsi uchyceni no, uvidim co mi na to rekne on..)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.10.2017 v 19:24 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: Jo aha, blbě koukám, měl jsem za to že to řešíš ty.

No právě od tý doby co mám ninju, tak naháním cvakání jakoby velká vůle na jednom ventilu. Objevuje se to, když je motor hodně ohřátej, třeba při popojíždění v koloně, jakmile se pak jízdou ochladí, tak to zas zmizí. A právě nevim čim to je, vršek je jak novej, misky pružin v cajku, vůle v normě, vačice zdravý, těsnění pod svodama nový... Tak jestli to není třeba čep, ale cvaká to už minimálně 20t km, tak nevim Jen mi to prostě nejde do kebule.



Zkusil bych hledat volný vodítko ventilu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist