pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
No uvidíme, večer to zkusím na kousek projet.
Akorát nevím jak moc se kuželík utahuje. Utáhl jsem to tak že to začlo jít ztuha (neplynule) a pak jsem půl otáčky ubral. Chodí to plynule, nějakej odpor (samotný brejle) to má. Po navěšení zbytku (vidle, kolo...) je ten odpor nepatrnej a přijde mi, že to chodí dost volně (rovně drží, po drcnutí spadnou řidítka k dorazu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: assassin> Myslim si to taky, to starý ložisko vypadalo v pohodě a otáčelo se plynule. Ale zase když jsem to starý předtím zkusil přitáhnout, tak se ty vibrace přesunuly do jinýho pásma (předtím 100+ střední brzdění, teď 80-90 jakýkoli - i lehký brzdění a nad 100 klid).
No uvidíme, večer to zkusím na kousek projet.
Akorát nevím jak moc se kuželík utahuje. Utáhl jsem to tak že to začlo jít ztuha (neplynule) a pak jsem půl otáčky ubral. Chodí to plynule, nějakej odpor (samotný brejle) to má. Po navěšení zbytku (vidle, kolo...) je ten odpor nepatrnej a přijde mi, že to chodí dost volně (rovně drží, po drcnutí spadnou řidítka k dorazu).
jo utazeni/vule atd v tom systemu tu "rezonancni" freq budou posouvat, kazdopadne "budit" to bude neco jineho, tady bych tipnul brzdy, nestejnomerna tloustka kotouce. pokud to nevibruje kdyz haltujes prudce tak jen zvlneny...