pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: pri bezicim motoru? meril jsi i to napajeni? je tam 5V? kolik ti to ukazuje kdyz motor nebezi = pri atmosferickem tlaku? ja pri atmosferickem tlaku namerim 3,5V
Jo, 2,65V při běžícím, 3,58V při stojícím. Napájení bylo v toleranci (asi 4,7 nebo 4,9).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Jo, 2,65V při běžícím, 3,58V při stojícím. Napájení bylo v toleranci (asi 4,7 nebo 4,9).
to vypada, ze funguje. ten senzor je primitivni, neverim tomu ze by se rozbil. meril jsem dnes ten co je v podsedlaku jako senzor atmosferickeho tlaku - stejne hodnoty a pasuje i do konektoru, nez to dorazi, muzes je zkusit prohodit.