pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: dewwil> Ciwe, tak proč do mě všichni hustíte že jedině sintr a organika je na pyču?
protože, aby ti to na SS motorce kotvilo tak by jsi si musel koupit litinový Racing kotouče, Beringer, Spiegler, PFM nebo Racing Brembo a ještě by jsi na čičing stounech cinkal jak Ducati Pokud by jsi dal Organic směs na ocel u tvý mašiny tak to taky bude brzdit, ale musíš kotouče udržovat zahřátý, u tý litiny je super, že dáš dvakrát brzdy a jsou na provozní teplotě hned, ale zase rychlejš chladnou takže na dálnice nic moc, ale v zatáčkách stylem full gas full brake super. A nežerou kotouče. Nebo dej Carbon Ceramic, ale to musíš jet v provozu jak raněnej kanec, aby jsi brzdy měl v provozní teplotě a jakmile zmokneš tak nebrzdíš, ale jen zpomaluješ... Příští léto je budu zkoušet na litině směs CP1... Tak preferují, tyhle organický vůbec neubývaj a ty CP1 mi tam prej budou kotvit o cca 20-30% líp než teď a to chci, ale nesmíme zmoknoutNaposledy editováno 20.09.2016 19:52:38