globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

15.5.2016 v 22:53 | Nahoru | #1

dewwil píše: na Fejk, hodně pěkně zpracovaný, až se mi tomu nechce věřit, fakt povedený...



No tak zas se jim to dopře opracovává, když je to z plastu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.5.2016 v 06:55 | Nahoru | #2
Franco82> jo, to je druhá věc, jakej matroš použili na tělo třmenu, na pístky, jak moc je elox odolnej a jakej hydraulický převod je třeba, aby po pár zahřátích neukápnul nebo se nezkroutil Já na ty redukce třmenů na doporučení konstruktéra kupoval vysokopevnostní výkovek Duralu zbavený vnitřního pnutí. Jenom za ty redukce jsem dal 2x víc než za ten fake Brembo třmeny, ale zas je to individuální zakázka, ve fabrice to sekaj číňani jak Baťa cvičky Denní směna jede pod dozorem a z kvalitního matroše OEM Brembo a pak nastoupí noční směna a sekaj to že svých zásob matroše...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist