pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Teče to na 90 procent určitě zase u těch hadic, kde jsou nový sponky. Co jsem ale zjistil je, že se mi poměrně dost tlakují hadice po ohřátí motoru. Není to jak beton, ale tak o 100 procent tvrdší budou. Pak už je ve vodě takový tlak, že to proteče kolem těch spon. Spony jsem po dojetí a umytí motorky dotáhnul ještě trochu, tak uvidím až příště zase pořádně potahám. Jinak teplota motoru je v pohodě. Drží se standardu, nad stovku to nepustí ventilátory.
Na co byste se zaměřili, pokud to dál poteče?
První co mě napadlo je víčko chladiče, vyzkoušel jsem ho vyndat a při maximálním nasazení plic ho profouknu. Ale stejně to bude první další krok, pokud problém přetrvá.
Může být na vině třeba zavzdušnění nebo blbá chladící kapalina?
Pokud nové víčko nezabere, straší mě černá myšlenka na fouklé těsnění pod hlavou nebo ještě líp prasklou hlavu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/yikes.png)
Tak mi držte palce
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/13/343652_wp20160328145255pro.jpg)
Naposledy editováno 28.03.2016 22:17:02
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)