globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #1

oioi01 píše: dewwil> co stála ta mitaska? ty jí věříš?

Tak určitě je lepší než Nankang a dělá se ve Slovinsku ve fabrice Savatech co koupil Mitas a za ty prachy pecka cca 1950,-Kč. Jinak jezdím Metzeler Racetec K2 a vpředu Continental Race Attack Competetion Endurance, tuhle mám jen na STK, ale vůbec bych se těch Mitasek nebál, mám v plánu je stejně jednou otestit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

21.3.2016 v 21:32 | Nahoru | #2

dewwil píše: Tak určitě je lepší než Nankang a dělá se ve Slovinsku ve fabrice Savatech co koupil Mitas a za ty prachy pecka cca 1950,-Kč. Jinak jezdím Metzeler Racetec K2 a vpředu Continental Race Attack Competetion Endurance, tuhle mám jen na STK, ale vůbec bych se těch Mitasek nebál, mám v plánu je stejně jednou otestit


právě já furt přemýšlím co dát na zadek, vepředu mám novou pilot power2ct, chtěl jsem dát i dozadu zase to samé, ale sháním něco levnějšího, pač to mizí před očima, jak furt brzdím motorem... mrknu na ňu teda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist