pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak určitě je lepší než Nankang a dělá se ve Slovinsku ve fabrice Savatech co koupil Mitas a za ty prachy pecka cca 1950,-Kč. Jinak jezdím Metzeler Racetec K2 a vpředu Continental Race Attack Competetion Endurance, tuhle mám jen na STK, ale vůbec bych se těch Mitasek nebál, mám v plánu je stejně jednou otestit
právě já furt přemýšlím co dát na zadek, vepředu mám novou pilot power2ct, chtěl jsem dát i dozadu zase to samé, ale sháním něco levnějšího, pač to mizí před očima, jak furt brzdím motorem... mrknu na ňu teda