pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> jen teda technicka, ta pozice trmenu je konecna? Ted to vypada na sedmipistky, pulka poslednich mi prijde mimo kotouc.
Joo, je konečná, když mrkneš na spodek toho třmenu tak vidíš kus destičky, deska je po celé šíři kotouče, ten poslední pístek takhle má být, on tlačí na vrchu tý desky, další na spodek, další zas na vrch a ten nejvýš zas na spodek, taky mě to zarazilo, ale je to normální u všech těhle 8.mi pístků od Spieglera, že ta deska vespod čumí ven ze třmenu